Jak Oczarować Kobietę, Żeby Nie Chciała Już Nikogo Innego – Jak Oczarować Dziewczynę, Żeby Zakochała Się Na Zabój, Mimo Bycia Po Rozstaniu?

by Paweł Grzywocz on 27 July 2020

“Wtedy ją tak oczarujesz, że ona Cię z rąk nie wypuści, bo nigdy takiego mężczyzny nie spotkała i prawdopodobnie nigdy więcej nie spotka!

jak oczarować kobietę - jak oczarować dziewczynę na zabój
Jak oczarować kobietę, żeby zakochała się w Tobie na zabój i Cię pokochała?

W tym artykule dowiesz się:

  • Jak oczarować dziewczynę, żeby nie chciała już nikogo innego?
  • Jak pokazać dziewczynie, że Ci zależy na udanym związku bardziej niż komukolwiek?
  • Jak odróżnić się od wszystkich pozostałych facetów?
  • Co powiedzieć, gdyby kobieta spytała, dlaczego nie zachowujesz się, jak wszyscy pozostali faceci w jej życiu?
  • Jak wydostać siebie i kobietę z błędnego koła rozczarowań w relacjach damsko-męskich?
  • Jak oczarować kobietę, żeby widziała w Tobie partnera na całe życie?
  • Nie wykorzystuj tego do jakichś chorych celów, ponieważ w tym artykule poznasz bardzo silny o ile nie najsilniejszy sposób na to, jak oczarować kobietę do szaleństwa.

    Jak oczarować kobietę, żeby nie chciała już nikogo innego?

    Pod warunkiem, że przestrzegasz pozostałych zasad atrakcyjności, jak poczucie humoru, bycie wyzwaniem itd. o czym jest program 12 randek do związku. Bez zasad
    z tego kursu może to wyjść słabo, jako zbyt ciężki temat, więc miej to na uwadze, że jest to element większej układanki, jednak bardzo mocny.

    jak oczarować kobietę po rozstaniu i zranieniu

    Muszę przestać wierzyć w ten hollywoodzki chłam o prawdziwej miłości

    Wiele kobiet myśli lub wręcz obawia się, że mężczyznę trzeba zainteresować poprzez seks
    i w ten sposób trzeba utrzymać jego zainteresowanie, co często niestety przynosi odwrotny skutek, ponieważ wtedy jedna i druga strona ma obawy, czy druga osoba tak z każdym robi i szybko “konsumuje” relację.

    Dziewczyna po zranieniu – jak postępować?

    Wiele dziewczyn jest po zranieniu i boją się, że kolejny facet będzie potrzebował ją tylko do jednego albo będzie chciał się tylko zabawić lub będzie traktował ją przedmiotowo, żeby się zaspokajać za bez żadnych konsekwencji. Jest o tym podziękowanie kobiety za narzeczonego na dole strony tutaj.

    Część kobiet już nawet nie oczekuje, że facet będzie chciał się najpierw lepiej poznać, tylko myślą, że muszą mu zaimponować seksem i to lepiej szybko, bo inaczej pójdzie sobie do innej.

    Jednak jest to bardzo zgubne i przyciąga do siebie raczej toksyczne osoby, które już dawno porzuciły marzenia o udanym związku i prawdziwej miłości, tylko koncentrują się na płytkich, powierzchownych aspektach, jak wygoda, cielesność, wygląd.

    Jak dranie tracą kobiety tak samo, jak ci zbyt mili i nudni.

    O tym, jak dranie tracą kobiety możesz przeczytać tutaj.

  • Często dana kobieta nie była taka kiedyś, ale skoro 90% i więcej mężczyzn okazywali się imbecylami, którym zależało tylko na jednym, to uwierzyła, że widocznie nie ma normalnych, wartościowych facetów (lub są, ale boją się zagadać i są boleśnie nudni, przewidywalni) więc może liczyć co najwyżej na manipulowanie takim napaleńcem poprzez seks i szukanie takiego, który fajnie wygląda i ma jakieś pieniądze, żeby nie było wstydu przed rodziną i żeby było
    z czego żyć
    .
  • jak oczarować dziewczynę żeby się zakochała na zabójSą to takie patologiczne relacje, ale nie skupiajmy się na patologiach, tylko na tym, co zrobić, żeby jednak w tym zwariowanym świecie zbudować udany, trwały, szczery związek i oczarować wartościową kobietę na zbój.

    Jak zatem oczarować sobą kobietę na początku relacji
    w fazie randkowania?

    Oto dwa sposoby, jak możesz diametralnie się odróżnić od wszystkich wcześniejszych facetów w jej życiu:

  • W fazie randkowania nieraz dziewczyna zaprosi Cię do domu po randce,
    to w takim przypadku, jeśli jest już późno i spędziliście ostatnie kilka godzin, to warto za pierwszym razem podziękować za zaproszenie i powiedzieć, że masz jutro ważny dzień i może następnym razem.
  • Podobnie, gdy dziewczyna próbuje Cię uwieść, długo całować, rozpalać, próbuje zatrzymać Cię na noc itp. to również się nie zgadzaj.
  • Możesz wejść do niej do domu co drugą randkę, jeśli ona zaprasza, ale tylko na 45 minut na herbatkę i do widzenia.
  • W jej mieszkaniu usiądź na krześle i czekaj aż ona będzie chciała się do Ciebie zbliżyć
  • Pozostaw ją spragnioną więcej. Ulotnij się najpóźniej przed 22, a najlepiej o 21.
  • Co powiedzieć, gdyby spytała, dlaczego się do niej nie dobierasz, jak wszyscy pozostali?

    Gdyby spytała podczas kolejnych randek, dlaczego się do niej nie dobierasz, jak wszyscy pozostali faceci, których spotkała w życiu, to powiedz, że:

  • Chciałbym się najpierw lepiej poznać i zbudować związek na czymś więcej niż seks, ponieważ takie związki oparte na seksie, który szybko dominuje całą relację i zaślepia rozwój innych, głębszych więzi emocjonalnych, prawie zawsze się rozpadają lub przeradzają w takie tkwienie ze sobą z powodu przywiązania seksualnego, a szacunek jest praktycznie zerowy i wypalają się te związki równie szybko, co zabłysnęły i jest to klasyczny schemat rozpadania się związków, które widzimy dookoła.
  • Szczegółowo, jak taką niejedną rozmowę przeprowadzić z dziewczyną na etapie około 10 randek i więcej, a także jak rozmawiać o wartościach seksualnych, życiowych, poglądach na małżeństwo, antykoncepcję, zerwania, rozwody, a także, jak poradzić sobie z seksualną przeszłością dziewczyny znajdziesz w 3 pierwszych odcinkach drugiego miesiąca programu “Wolność od nałogów w 90 dni

    Błędne koło rozczarowań w relacjach damsko-męskich

    Błędne koło rozczarowań, zranionych kobiet, które nie są gotowe na związek, które “nikogo nie szukają”, boją się związku, zaangażowania, potrzebują czasu, nie chcą mieć chłopaka, ponieważ każdy lub kolejny chłopak w jej życiu koncentrował się głównie na seksie.

    jak oczarować dziewczynę podejściem do życiaNie potrafił zbudować z nią (kiepski lider) niczego poważnego ani perspektywicznego, więc w ciągu 6 miesięcy, czasem 1 do 2 lat, czasem więcej związek się rozpadł, uczucie wygasło, mimo że ona czekała na pozytywne zmiany, ale na daremno się łudziła.

    Oczywiście proszę nie mylić tego
    z łajzowaniem i byciem totalnie dostępną, zbyt poważną kluchą, która wygłasza dziewczynie przemowy o pięknej miłości, bo to nie o to chodzi. Przypominam, że musi iść to w parze z zasadami wyzwania, humoru, pewności siebie itd. z programu 12 randek.

    Facet się rozleniwił od początku, gdy tylko dostał to, czego chciał, więc po co się potem starać.

    Następnie dziewczyna chodzi zdołowana, że kolejny ją zranił albo zdradził albo używał przez nawet 9 lat, on bał się oświadczyn i wspólnego życia, więc straciła najlepsze lata swojego życia na to, żeby przekonywać jakiegoś nieraz skrytego erotomana, “koniobójcę”, który od początku nie był materiałem na męża i ojca oraz potrzebował jakiejś panienki dla rozładowania napięcia a nie partnerki życiowej.

    Dlaczego zajęło im rozpoznanie tego kilka lat? To czysta głupota i naiwność.

    Jak widać kolosalne problemy w relacjach damsko-męskich mają nie tylko mężczyźni, ale także kobiety.

    jak oczarować dziewczynę żeby Cię pokochałaJednak w relacjach tak to jest, że to od mężczyzn wychodzi taka iskra, kierunek, przywództwo, prowadzenie, ustalanie kierunku, zasad, ponieważ to my z definicji jesteśmy silniejsi, bardziej analityczni, trzeźwo myślący
    (a przynajmniej tak powinno być) itd. oraz narzucamy pewne kierunki myślenia na świecie i w relacji.

    W każdym razie nie wnikając w politykę, żeby dzielić i rządzić między sobą kobietami
    i mężczyznami, to na poziomie 2 osobowej relacji to mężczyzna nadaje kierunek relacji, a przynajmniej powinien.

    Jeśli odwrócimy te role, to wtedy związek się wykolei i zamieni w patologię,
    jak w przykładzie pt. Maniaczka kontroli.

    Może być sobie pantofel, którym rządzi kobieta, a także ona wydziela mu seks, ale nie uszczęśliwia taka hierarchia władzy ani kobietę ani pantofla.

    Aby oczarować kobietę, to nie wpadaj z nią od początku
    w schemat budowania związku na seksie.

    Pozwalaj jej gonić. Wyjdź wcześniej. A gdy ona spyta kiedyś, dlaczego przerywasz dłuższe pocałunki, to powiedz, że nie jesteś taki szybki, chcesz się najpierw poznać
    i zbudować związek na czymś więcej niż seks.

  • Wtedy ją tak oczarujesz, że Cię z rąk nie wypuści, bo nigdy takiego nie spotkała i prawdopodobnie nigdy więcej nie spotka.
  • jak oczarować kobietę nie tylko seksemMówi się, że seks jest jak pizza, że zawsze jest dobry, bo nawet, gdy jest kiepski, to jest dobry.

    Wynika to z tego, że pobudza ośrodek przyjemności, wydzielanie endorfin, oksytocyny, które mogą być silnie uzależniające i zaślepiające. Ma to oczywiście bardzo istotną funkcję seksualną, o jakich mówię w pierwszym odcinku programu: “Wolność od nałogów w 90 dni“, jak umacnianie więzi między kobietą i mężczyzną, żeby była trwalsza.

    Nie sztuką jest zbudować jakikolwiek sukces na samych przyjemnościach. Jest to
    w zasadzie niemożliwe.

    Jednak, jak można umacniać więź, która ledwo się zaczęła?

    To żadne utrwalanie, tylko zaślepianie. A w czasach stukniętych kobiet i mężczyzn oraz chorób jest to zwyczajnie niebezpieczne dla zdrowia i nieodpowiedzialne.

    Pokazanie dziewczynie, że jesteś inny niż wszyscy niesamowicie ją oczaruje oraz pokaże, że jesteś także odpowiedzialny, świadomy, silny psychicznie, zdolny do poświęceń, cierpliwy.

    Na czym polega prawdziwa miłość i taki dozgonny, udany związek?

    Powiedz o tym dziewczynie, że w takim dozgonnym związku nie zawsze jest przyjemnie, tylko potrzebne są takie cechy, jak cierpliwość, łagodność, opanowanie, zdolność do poświęceń i przyszłościowego spojrzenia na konsekwencje swoich działań.

    To dopiero ją oczaruje, gdy zobaczy, jakie masz dojrzałe podejście do budowania związku i seksualności.

  • Co gorsza, gdy mężczyzna nie potrafi oczarować kobiety swoją osobowością
    i podejściem do życia
    , tylko dąży dość szybko do seksualnej relacji, to oddaje kompletnie władzę tej kobiecie nad sobą i pokazuje jej, że można nim manipulować poprzez seks.
  • jak oczarować kobietę, żeby nie manipulowała seksemI tak też się potem dzieje, że taki facet zwykle przyciąga toksyczne dziewczyny, które manipulują swoim seksapilem, dowartościowują się uwagą wielu facetów, czasami mają nawet po kilku partnerów seksualnych jednocześnie.

    Prowadzą imprezowy i rozwiązły tryb życia, a oni dołączają do bycia jednym z jej fanów, tylko że takim, którego akurat zaparkowały sobie na chwilę w szufladzie “stały chłopak”, ale ona go również wykorzystuje do własnych celów i pierze mu mózg poprzez sprzeczne sygnały, również seksualne, czyli omamianie go seksem, a potem stawianie chorych wymagań i robienie dramatów o pierdoły.

    Potem takie cwaniaki się dziwią, że kobiety są stuknięte, a nie zwracają uwagi na to, że sami się do takich pchali i sami od początku ustawiali się pod taki scenariusz.

    Jeśli natomiast nie będziesz, jak wszyscy i zaczekasz aż się lepiej poznacie, to nie tylko odróżnisz się od wszystkich pozostałych mężczyzn w jej życiu, oczarujesz kobietę na zabój, to na dodatek szybko rozpoznasz i zniechęcisz toksyczne kobiety, które chciałyby Cię zdominować i manipulować Tobą, wykorzystywać z powodu jakiejś jej “agendy” a nie z powodu prawdziwego zainteresowania.

    Polecam na ten temat program: “Jak zdobyć dziewczynę 12 randek” i “Jak utrzymać związek”, w których otrzymasz kompletny plan budowania i utrzymywania udanego związku z kobietą swoich marzeń.

    Natomiast takim bardziej rozbudowanym programem o wartościach seksualnych, związkowych, życiowych, antykoncepcji, udanym współżyciu seksualnym, okazywaniu czułości w związku, radzeniu sobie z własną pożądliwością, seksualnością czy przeszłością dziewczyny jest program “Wolność od nałogów w 90 dni“.

    Związek, małżeństwo, które potrwa 40-50 lat to poważne przedsięwzięcie, do którego należy się solidnie przygotować i należy o tym rozmawiać niemal od początku relacji, jak oczarować kobietę dojrzałym podejściem do relacjia dokładnie w okolicach 10 spotkań, gdy już uda się wstępnie kobietę oczarować, rozkochać, to wtedy należy z nią rozmawiać o tym, po co się spotykacie i ustalenie, czy spotykacie się w celu przygotowania się do udanego małżeństwa lub decyzji o rozstaniu czy spotykacie się dla zabawy.

    Bo jeśli dla zabawy, to może lepiej od razu się rozstać niż kłócić się po 2 latach, że ona chce zaręczyn, a Ty nie wiesz, czy jesteś pewien. Bądź pewien!


    A do tego potrzebujesz dobrze poznać kobietę pod kątem jej charakteru i szczerości zainteresowania bez zaślepiania się jej wyglądem!

    Nie marnuj swoich ani kobiety “najlepszych” lat, bo działając w ten sposób i ona i Ty będziecie mieli po 30 lat lub więcej i dalej będziecie szukać kogoś, z kim można zbudować trwały związek, a to wszystko dlatego, że marnowaliście po 2 do lata lub więcej na każdą toksyczną i powierzchowną relację.

    Mam nadzieję, że dzięki temu artykułowi i kursom będziesz w stanie oczarować kobietę na zabój.

    Pozdrawiam,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze pomyśl, co zrobiłby przeciętny facet, a później tego nie rób”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    Jak utrzymać związek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Najlepsze miejsce do poznawania kobiet
    100 Rozmów z Kobietami
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Napisz w komentarzu, w jaki sposób próbowałeś dotychczas oczarować kobietę.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
    Jak Oczarować Kobietę, Żeby Nie Chciała Już Nikogo Innego - Jak Oczarować Dziewczynę, Żeby Zakochała Się Na Zabój, Mimo Bycia Po Rozstaniu?, 5.0 out of 5 based on 2 ratings

    Poszukiwano

    • https://www jak-zdobyc-dziewczyne pl/blog/jak-oczarowac-kobiete-na-zaboj-jak-oczarowac-dziewczyne-zeby-cie-pokochala/

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 37 comments… read them below or add one }

    Jerzy July 27, 2020 at 17:02

    Bardzo inspirujacy artykul, dodajacy kopa do dzialania. Tylko gdzie teraz poznawac te kobiety lub poprostu ludzi ogolnie, kiedy przez tego wirusa malo co sie dzieje? Jest to mega frustrujace, a celowo wychodzic na ulice, galerie zaczepiac kobiety jest mega slabe, co innego przy okazji jak sie np. wraca do domu z pracy pieszo.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 27, 2020 at 19:05

    Poznają po drodze w codziennych sytuacjach można poznawać wystarczająco dużo dziewczyn, po kilka dziennie. A jak są z tym problemy, to można chodzić na około, przesiąść się na komunikację miejską, zmieniać sklepy, osiedla, parki, wyjść czasem na spacer, na ścieżkę itp. Dojeżdżać do okolicznych miejscowości lub się przeprowadzić, jeśli się mieszka na wsi.

    Reply

    Patryk July 28, 2020 at 01:58

    Witam. Brakuje chyba na Twoim blogu większej liczby tematów takich typowo juz związkowych. Mnie np zastanawia jak często juz w związku się spotykać, jak często utrzymywać kontakt, ile razy powinienem zaprosić ją o siebie a ile ona itd.”
    No i co robić na randkach juz w związku?

    Swoją drogą jak napisałeś o tej herbatce w jej domu to wyobraziłem sobie dwójkę rozwodników po 40stce haha, sporo masz młodych czytelników w tym mnie, w tym wieku zamiast herbatki to np meczyk w fife na konsoli i jakiś zabawny zakład z dziewczyną, ze jak przegra to daje buziaka czy coś w tym stylu, heh pozdro.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 28, 2020 at 09:45

    Na ten temat są pełne programy “Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek” i “Jak utrzymać związek z kobietą swoich marzeń i uniknąć rozstania lub rozwodu”. W ogólnie dostępnych publikacjach nie ma wszystkich informacji.

    Reply

    Damian July 28, 2020 at 18:42

    Super artykuł, szkoda że nie napisałeś tego 2 miesiące wcześniej jak spotykałem się z extra dziewczyną po nieudanym związku z facetem który ją bił – używałem poradnika 12 kroków do związku oraz tranzycji. Przynajmniej artykuł wyjaśnił mi że rozeszło się o zbyt dużo dotyku(pomimo iż naprawdę się pilnowałem) i zbytnie czekanie z pocałunkiem na weselu(to już rozkminiłem sam). I skończyło się na tym że pojechała tydzień temu z innym “kolegą” na wakacje do Hiszpanii na 2 tygodnie, a mnie wetknęła do szufladki stały kolega (tak wynikało z jej wypowiedzi) wcześniej odwołując spotkanie które 2 tygodnie wcześniej ustaliliśmy przez telefon.
    Pawle, powiedz jak długo (ilość spotkań) facet nie powinien inicjować dotyku oraz czego najbardziej unikać w początkowej fazie relacji ?
    PS. Chętnie skorzystam z konsultacji z Tobą bo muszę koniecznie wiedzieć co tym razem nie pykło żeby następnym razem być gotowym na każdą ewentualność :D

    Reply

    Paweł Grzywocz July 28, 2020 at 19:10

    Myślę, że pomijasz kilka istotnych kwestii. Po pierwsze dziewczyna po takim związku, w którym facet ją bił na 90% nie jest normalna, tylko jakaś toksyczna, niedowartościowana, niestabilna w uczuciach, więc nawet, jakbyś zrobił wszystko dobrze, to by się zniechęciła, bo ona szuka uwagi, dowartościowania i nie jest nikim szczerze zainteresowana. Równie dobrze mogłaby się hajtnąć po 2 miesiącach, byle mieć to z głowy i zapomnieć o ranach z przeszłości. Po drugie problemem w Twoim przypadku raczej nie jest dotyk lub jego brak, tylko ogólnie brak wyzwania, bo to co napisałeś się wyklucza, bo cytujesz bez sensowne gadanie kobiety, a kobiet się nie słucha, tylko odczytuje ich mowę ciała i czyny. To się wyklucza, że zbyt długo czekałeś z pocałunkiem, a zerwała znajomość przez zbyt dużo dotyku, chyba że postępowałeś w jakiś łajzowaty sposób, że ona jakoś wymusiła, wyprosiła na Tobie pocałunek, a potem Ty ją dotykałeś, jak stały chłopak (brak wyzwania, tajemniczości, bycie zbyt uległym, niezdecydowanym), więc uznała, że się nie nadajesz. Możemy to omówić na konsultacji, a oprócz tego przesłuchaj Audio Action Steps z 10 razy, żeby się utrwaliło i żebyś nie dawał się mylić sprzecznym zeznaniom kobiety. Z resztą sam fakt pójścia na wesele już jest mega słaby, to zbyt szybko, traktowanie jej jako stałej dziewczyny, bycie zbyt łatwym, przewidywalnym, a na dobitkę pierwszy pocałunek na wesele, jakbyś się zabierał do tego, jak pies za jeża, zbyt ciężkie, zbyt poważne, za dużą wagę nadałeś głupiemu pocałunkowi, który powinien być na końcu spotkania “za dobre sprawowanie” na randce i miły wieczór, a u Ciebie to wypadło raczej, jak jakieś oświadczyny, stąd wtopa na całej linii i dziewczyna uciekła do kogokolwiek innego, kto jest bardziej konkretny. Ja w żadnym kursie nie polecam tak ciężkich kroków, jakie opisałeś ani nie polecam chodzić na wesele zanim zostanie stałą dziewczyną i jest to duże ryzyko, jeśli zapraszasz ją wcześniej, chyba że wszystko idzie idealnie jak po sznurku i nie jest to wesele u rodziny, to można zaryzykować.

    Reply

    max July 29, 2020 at 00:29

    Witam, czytam i oglądam Cię od długiego czasu, gdzieś tak od 2015 roku. Nie ze wszystkim się z Tobą zgadzam, ale parę Twoich rad sobie wziąłem, wymiksowałem ze swoimi przekonaniami i poznałem zajebistą dziewczynę. Mam 23 lata, ona 20. Jesteśmy razem prawie dwa lata, równe będą w najblizszą sobotę. Po pierwsze, jak to uczcić? Co przygotować? Po drugie, wielu moich znajomych po 2 latach jest zaręczonych, czy to wystarczająco zeby się oświadczyć? Jak one, te oświadczyny powinny wyglądać zeby było wyjątkowo? Pozdrawiam ciepło, Paweł.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 29, 2020 at 09:21

    O takich tematach jest program: “Jak utrzymać związek”.

    Reply

    R. July 29, 2020 at 09:17

    Cześć Paweł,
    Pomimo, że nie wprowadziłem w życie wszystkich Twoich rad i często zachowywałem się jak klasyczna łajza (nie łatwo jest z dnia na dzień zmienić sposób postępowania) dziewczyny zaczęły na mnie strasznie napierać. Może tak działa mieszanka faceta i łajzy hahaha. W każdym razie w moim przypadku musiałem w końcu dokonać wyboru i wybrałem TE NAJLEPSZĄ. Problem w tym, że odrzucone dziewczyny zaczęły robić mi straszne jazdy, że kochają, że nie mogą żyć, itd. masakra jakaś. Z perspektywy czasu widzę, że popełniłem błąd wdając się w kilka relacji jednocześnie, nie mając odpowiedniego doświadczenia. Powiem Ci, że może powinieneś uświadomić osoby podobne do mnie, bo mogą wjebać się w niepotrzebne kłopoty (chyba, że mają twardą skórę i zlewają wszystko). To tyle, nie myślałem nawet, że to wszystko działa z taką mocą.

    Pozdrawiam
    R.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 29, 2020 at 09:20

    Może to dlatego, że te dziewczyny były z jakiegoś wspólnego środowiska. Gdy są z różnych miejsc, to nie mają, jak Cię prześladować, bo nie macie wspólnych znajomych, więc zignorujesz jej dalsze próby kontaktu i tyle. Wcześniej można powiedzieć, że jednak nie czujesz tego, co powinieneś i nie jesteś gotowy na związek albo Twoja była wybłagała o 3 w nocy jeszcze jedną szansę. Nie znam szczegółów Twojej sytuacji, bo nie napisałeś, jak daleko zaszedłeś z kilkoma dziewczynami jednocześnie, że się tak wściekły ani w jaki sposób im wytłumaczyłeś, że nic z tego nie będzie.

    Reply

    Mz July 29, 2020 at 17:47

    Super artykuł. ; )
    “W jej mieszkaniu usiądź na krześle i czekaj aż ona będzie chciała się do Ciebie zbliżyć” – i wtedy dopiero odpalić z nią rozmowę o tym co takie zbliżenie się do siebie oznacza. Ale nie sądziąłęm, żeby aż tak ten temat porusząć z kobietą, właśnie powiedziąłbym, że to by było ciężkie – ale rozumiem o co chodzi, że to jest część całości 12 kroków z którą to częścią trzeba poczekać na ten moment, gdy kobieta chce sie na nas rzucić i wtedy ten ciężki temat jest dozwolone by odpalić, że co to dla mnie i dla niej znaczy, i to odpowiednio u niej utorować. ; )

    Z innej beczki, mini raport z nietypowych sytuacji z dziewczyną:

    Ostatnio byłem na imprezie tanecznej, znów była tam dziewczyna(nowa, ktorą tam poznałęm niedawno i z którą miałęm w międzyczasie udaną pierwsza randkę wg planu i od tamtej pory sie do niej nie odzywalem [5dni+ czekam] i w miedzyczasie ta impreza się przytrafiła gdzie ona była]). Były animacje taneczne gdzie wszyscy tańczyli i byli zajęci, jakos nie zwracałem na nią uwagi – a stała pzrede mną, ale jak juz byla przerwa na taniec w parach to do niej podszedłem i porwałęm ją do tańca, żeby nie było że ją ignoruję – ale 0 rozmowy, jedynie 2 tanice i po tańcu ja do niej: “dzięki za tanieć, moze jakos do potem” (chociaż tu myślę, że musze to zmienic na “ide pogadać z xyz” i szedłem do i innych ludzi pogadać(a gadałęm i tańczyłem z wieloma innymi pieknymi kobietami – ba, brałem też takie których nie znam do tańca, oczywiście z facetami też gadałem), kogos innego do tańca wziać itp, ona potem do mnie podeszła i mnie wzięła zaprosiłą do tańca, zatańczylem z nią kawałek i potem bez żadnego rozmawiania podziękowałęm za tańiec i znów gdzies poszedłem pogadać z innymi dziewczynami czy znajomymi, czy nawet posiedzieć samemu.
    1. Podczas tańców widzilaem jak sie zbliża do mnie, twarzą w twarz wręcz staliśmy – moglem potrenowac to napięcie – wytrzymywanie go, a czułem lekkiego stresa, ewidentnie jakby chciała bym ją pocałował – oczywiście tego nei robiłem.
    1a. ciągle w tańcu mnei za coś przeprasza, że jej nie wyszło (dziewcyzny mówią mi że bardzo dobrze tanczę – i te mniej ogarniete przy mnie sie stresują tańcząc ze mną).
    2. Widziałęm, że jej znajomi zostawili ją samą na imprezie. Widzialem, ze czekała na mnie, ale zlałem to, udawałem że nie widzę i jedynei gdy sama do mnie podeszła co mnie zaprosiłą do tańca to się pożegnałem.
    Planuje na za 2 dni od imprezy do niej zadzwonie umówić spotkanie. ; )

    Reply

    Paweł Grzywocz July 29, 2020 at 19:06

    Nie napisałem nigdzie w tym artykule, żeby usiąść na krześle i odpalić rozmowę o wartościach seksualnych ani nie ma czegoś takie nigdzie w materiałach. Sam to wymyśliłeś i wypadłoby to mega ciężko. Czas na to jest wtedy, gdy dziewczyna chce Cię uwieść, wchodzi na Ciebie, klei się, rozpala, to wtedy jest atmosfera do takich rozmów a nie na krześle, gdy NIC się nie dzieje, a Ty wyskoczysz z jakimiś ciężkimi tematami.

    Reply

    Mz July 29, 2020 at 19:10

    Paweł, miaęłm na myśli moment, gdy dziewczyna chce uwieść nas jak siedzimy na tym krześle u niej w domu i nic nie inicjujemy, a ona na nas wchodzi i dąży do ów zbliżenia. Nic nie wymyśliłem tylko sparafrazowałęm.

    Reply

    Paweł Grzywocz July 29, 2020 at 19:12

    Aha, ok, spoko. Na krześle to trochę niewygodnie także nie spodziewałbym się zbyt wiele, ale jest to możliwe.

    Reply

    KIZO July 30, 2020 at 22:25

    Ja jestem zdania, ze kazdy prędzej czy pozniej znajdzie dziewczynę. Jak patrzę na niektórych dzbanów jakie mają dziewczyny to az szok…

    Reply

    Paweł Grzywocz July 31, 2020 at 09:05

    Dokładnie, problem w tym, że będą to związki przeciętnej lub niskiej jakości, które się rozpadną lub przekształcą w jakąś patologię tkwienie ze sobą z desperacji, pantoflarstwo, pogarda, wyzywanie, branie za pewnik, traktowanie, jak śmiecia itd. Polecam artykuł: “Maniaczka kontroli”, który opisuje taki rodzaj “związku”. Tak wygląd z 90% relacji, zupełnie, jak w pozostałych sferach, jak praca, sylwetka, zdrowie, świadomość.

    Reply

    awraM July 31, 2020 at 18:21

    Mam już swoje lata i myślałem, że niektóre opisy młodych lasek to mit. Ale dane mi było poznać bliżej pewną młodszą znajomą, która ma mega powodzenie i tu szok, bo prawie wszystko się potwierdziło. Jak wygląda dzień takiego pustaka? Ciężka pobudka bo impra była do 2-3, śmieciowe śniadanie, o ile cokolwiek jest w lodówce. Make up na szybko i zbijanie fazy w pracy, aby jakoś wytrwać te 8h. Obiad to jakiś kebab. Powrót, mała drzemka i jazda: browar (do 5 w środku tygodnia, na jednym posiedzeniu), netflix (myślałem, że to żart, ale się potwierdziło), gry na telefon lub konsolę i zioło. Duuużo zioła. Opowiadała różne szczegóły z życia głównie koleżanek, o tym jak walą się z dwoma typami na raz, albo jak opierdalają pęto z połykiem. Swoje historie opuściła, nie dlatego, że nie ma hamulców. Zgrywa trochę cnotę. Chociaż jak ją przycisnąłem to coś tam paplała, ale raczej o tym że się dużo masturbuje bo ktoś mi mówił, że ma jakąś blokadę. No i dziwię się typom, którzy jak patrzą na ładną Julkę to myślą, że będzie mega sex a tu kłoda.
    Dziewczyna uważana na osiedlu za ogarniętą, bo coś tam wynajmuje i pracuje. Ale jeśli ktoś ma normalne wymagania to widzi, że to ogarnięcie polega na orientacji gdzie jest automat z kondomami albo jak naruchać środki poronne. Kiedyś trochę się bujałem w niej ale jak ją poznałem bliżej i zastanowiłem się jak mogę z kimś takim spędzać życie to mi szybko przeszło. Tak sobie myślę, że taki brudny kundel ze śmietniska prowadzi ciekawsze życie i czasami jak wpadnie w zamysł to chociaż widać na jego pysku jakąś refleksję

    Reply

    Mz July 31, 2020 at 22:43

    Randkowy raport:
    Paweł, nie pozwalam sobie odlecieć dla jednej kobiety (szczególnie tej zajętej, mimo że czuje jak sie zauraczam i że jest coś na rzeczy, że ona ciągle inicjuje spotkania to staram się trzymać to na wodzy i Ty też wylewasz w dodatku wylewasz na mnie kubeł lodowatej wody bym w nic nie wierzył) i umawiam sie z innymi(dwie randki umówione z dwoma różnymi dzieczyami i kolejne dwie randki z jeszcze kolejnymi dwoma różnymi dziewczynami w drodze(w tym ta co jest zajeta) – bilans: 4 różne dziewczyny od których czuje baaaardzo mocne zainteresowanie(z 80-90%), poza tym też probowałem umowić z trzema jeszcze innymi kobietami, ale w rozmowie przez telefon po otrzymaniu wymówki to już zlewam takie i szkoda mi czasu, dlatego też że mi go bardzo mało. Zlewam je nie tylko na podstawie tego ze podały wymówkę, ale też podczas rozmowy zapoznawczej cuzłem taką energię, że są raczej na nie i tylko z dowartościowania się dały mi numer i też z tego powodu by sie ze mną ewentulanie spotykały, a ten mój telefon i sprawdzenie braku entuzjazmu w głosie i braku podania alternatywy mi to potwierdziły [ i już takie coś przeszedłem i za każdym razem się nie myliłem i już nie potrzebuje takich treningowych randek;)] – także wniosek: uwielbiam ten okres letni bo jade jak czołg i też już mam to wyczucie zainteresowania, że na kilometr wyczuwam czy coś jest czy też nie i czasu nei trace).

    Ale z kolei troche przerażenie mnie ogarnia(tego typu problemy, które każdy z nas chce mieć), że nadzei narobię każdej z nich, a potem bede musiał te przysłowiowe lody zabrać jak jużjedną wybiorę (o ile w ogóle), i najchetniej to skupilbym sie tylko na jednej w jednym czasie, ale to jest jakiś mój program który musze odkodować sobie. To jest też moje ego bojące się utraty tego pożądania od kobiet.

    Druga sprawa: dwie bardzo podobne syttuacje z dwoma rożnymi dziewczynami mi sie przytrafiły. Obie kobiety poznane na imprezach tanecznych. Jedna z nich też regularnie chodzi na te tańće, umówioną randkę z nią mam(chyba juz pisałem tu o tym, że po pierwszej randce spotkaelm ją potem na imprezie i udało mi sie to całkiem spoko rozegrać, a teraz umóiwona 2ga randka i też w miedzyczasie druga impreza) i mimo to w między czasie ta mi piszę czy będę na dzisiejszej, kolejnej już imprezie(ktora jest pare dni przed randką) – chcialem na tą impreze bardzo iśc by popoznawać nowe kobiety, ale po tym jej smsie pytającym czy idę na tą impreze to jednak odpuszczma by mnei nie widywała za często(wyszło by że widuje mnie 2x w tygodniu, 1x w tyg randka + 1x w tyg imrpeza, gdzie też przez nią miałbym ograniczoną możliwosć poznawania innych kobiet, jakoś rozmawiania z nimi i brania numerów – chociaż już zdarzyło się, że tak robiłem, nawet na oczach wszystkich, bo mialem te pewność, że raczej nikt sie nic nie domyśli skoro ja co rusz z kimś gadam i ktos mi cos w telefonie pokazuje, czy to facet czy kobieta) – troche mi żal bo super opcja na poznawanie kobiet te imprezy, ale z kolei nie chce by ta mnie widziała znów na imprezie i skro do mnei napisala z zapytaniem czy będę to czuje takie przytłoczenie i że musiałbym uważać ( przez telefon jak umawialme z nią spotkanei to czułem że sugeruje mi ze chcialaby ze mną pójść na tą impreze taneczną mówiąc, że ostatnio zdecydowanie za mało się natańczyła). A z drugą dziewczyną podobna sytuacja, podczas randki coś tam rozmawiaęłm z kobietą o jakiejś muzyce – ona to źle odebrała, myślała że opowiadam o jakiejś imprezie na której byłem, i też obnażyła swoje wysokie zainteresowanie, że by sie przeszła na taką impreze ze mną.
    Żal mi strasznie odpuszczać potem tych imprez – ale pamietam, ze wspominałeś by nie zawsze być na każdej tylko czasem właśnie odupszczać by nei być zbyt dostępnym skoro kobieta z którą randkujemy tez tam chodzi.

    Reply

    JackSparrow August 6, 2020 at 10:01

    Mz fajnie, że wróciłeś, chyba nic dawno nie pisałeś w komentarzach. Jak leci? Z tego co widzę masz podobną strategię co ja, czyli poznajesz głównie na kursach tańca i imprezach tematycznych?

    Reply

    Mz September 5, 2020 at 15:19

    Do przodu, ostatnio skoczyłem z rozwojem, ale wiąże się to też z problemami(jak widzisz w komentarzu na który odpowiedziałeś), które są marzeniem początkujących, a z którymi dziewiczo borykam się i uczę się z nimi sobie radzić).
    .
    Lato się kończy to też zagadywań trochę mniej robię(w lato na mieście łatwiej mi zagadywać i mam z tego randki) i zastanawiam się nad miejscami, gdzie można by zagadywać teraz na jesień/zimę, puby mi chodzą po głowie, ale tak samemu tam przebywać to średnio. Jest jeszcze inny motyw, gdzie kobiety same do mnei podchodza i zagadują. ; )

    Imprezy tematyczne i kursy – bardzo dyskusyjna sprawa. Jeśli chcesz to zapraszam do dyskusji o tych i innych miejscach na e-mail. :)

    Reply

    Michał Lxxx July 31, 2020 at 22:54

    Niedawno przeczytałem wypowiedź jakiegoś Psychologa, który pisał mniej więcej tak:
    “Ludzie zanim dadzą komuś zaangażowanie, podchodzą do tego zachowawczo i zapobiegawczo, mocno się nad tym zastanawiając”.

    To jest to co Paweł zawsze tłuczesz, aby przez te ok. 12 randek jechać z tematem na spokojnie i aby kobieta zapytała o związek.
    Jeżeli zrobimy to my, to często dupa zimna, bo ona może nie być na to gotowa.
    Tak samo później, 2 – 3 spotkania w tygodniu, zamieszkanie razem itd, itp.

    Wszystko powinna INICJOWAĆ KOBIETA, bo ta tęsknota, to wyzwanie, powoduje właśnie UTRZYMYWANIE ZAINTERESOWANIA NA POZIOMIE POWYŻEJ 51%

    Im kobieta więcej zainwestuje, tym jej trudno się wycofać.

    Większość relacji wygląda tak, że jest Pies, zapierdziela za kobieta, nadskakuje, Ona ma go w dupie, nie inwestuje, jest pijawką, pasożytem, tak finansowym jak i emocjonalnym.
    Później Koleś zdziwiony, że “ona odeszła i się nie starała”

    A jak się miała starać, jak Pies nawet jej do tego nie zmotywował, nie dal przestrzeni, aby Kobieta inwestowała.

    Kobiety tego nie analizują raczej, a bardziej czują jeżeli mówimy o SZCZERYM ZAINTERESOWANIU i ZAANGAŻOWANIU
    (wiadomo, ze wyrachowane Suki, czy Gold Diggery, to liczą w głowach lepiej niż kalkulator, ale tam nic nie jest szczere).

    Uzyskać szczere zainteresowanie kobiety i zaangażowanie, bez agendy, odhaczania planu, kalkulacji i innych chorych przesłanek jest bardzo trudno.
    Jak już mówiłem, takie coś zdarza się max. 10 razy w życiu.
    Szczere zainteresowani i zaangażowanie, głębia relacji z fajna, atrakcyjną dla nas kobietą i ODWZAJEMNIONE zdarza się bardzo rzadko.
    Takie coś, możliwa więź i głębia, WARTE WIĘCEJ NIŻ 100 przysłowiowych Modelek z Playboya razem wziętych.

    Warto uwzględnić również takie powiedzenie, że “kobiety to strażniczki seksu, mężczyźni zaangażowania”.
    Kobiety, aby uzyskać szczere zainteresowanie i zaangażowanie faceta, też mają mega trudno.
    Większość chce sobie po prostu “poużywać ich dziurę”.

    Dodam, że te wszystkie pseudo relacje, gdzie ludzie przed samym sobą i 2 stroną udają, to tak naprawdę układy na zasadzie “egoistycznego używania 2 człowieka”.
    Wejdą sobie w relacje “on sobie po*ucha, ona ma chłopaka, Babcia zadowolona, Mama też, wszyscy w koło również. Tak sobie tkwią, latka lecą, Dziecko się rodzi”
    Jak się z tego gówna później wycofać ???

    I tak się zostaje.
    Po wielu latach w tym temacie, aż odrazę czuję, gdy o tym pomyślę.

    Mówię, max. 10 Kobiet przez całe życie się spotyka, że jest MEGA MEGA MEGA cudowna relacja do stworzenia…

    Reply

    Paweł Grzywocz August 1, 2020 at 10:13

    Dzięki za podzielenie się spostrzeżeniami.

    Reply

    Mz August 1, 2020 at 12:17

    Ja lubie obserwować ludzi i już pare razy już przewidziałem rozwód/rozstanie.
    Lubię też obserwować tzw “gwiazdy” – typu: pewien gostek, który uwielbia wszystko określać jako “hardkorowo!”, wrzuca relacje z swojego codziennego życia na FB(to już jest w ogóle dramat, robienie czegoś takiego jak wrzucanie każdego możliwego momentu z swojego życia do internetu – mam wrażenie, że całe ic h życie to taka aktorszczyzna na pokaz dla ludzi z interentu) – ma ultra przepiękną kobietę, malutkie dziecko i kolejne w drodze. Ona, mam wrażenie, że skońćzyła studia matematyczne plus aktorskie z wyróżnieniem, a on robi za statystę w swoim życiu, który myśli, że jest reżyserem. ;) Jakby ktoś się nie kapnął to poprzednie zdanie, gdzie mówię o “studiach” jest przesączone sarkazmem i odniesieniem się do wypowiedzi Michała, pociągnięciem jej jeszcze bardziej odnośnie kobiet, które mają kalkulator w głowie.

    Reply

    Michał Lxxx July 31, 2020 at 23:07

    Paweł,
    przez myśl mi kiedyś nie przeszło, że mogę być tak świadomym i ogarniętym w tym temacie, że po “potraktowaniu mnie jak śmiecia” przez kobietę, wiele lat temu nie wiedziałem co się stało.

    Pamiętam lata temu, że gdy zostałem jak największe gówno, z pogardą i brakiem szacunku potraktowany przez jak to mówi powszechne zakłamanie “delikatną, emocjonalną, wrażliwą, czuła, słabą, uczuciową istotę jaką jest kobieta”, wówczas NIE WIEDZIAŁEM co się stało.
    Moja męska logiczna głowa tego w żaden sposób nie ogarniała.
    Nie byłem w stanie nazwać procesów emocjonalnych we mnie.

    SZOK !!!

    Pamiętam, że nigdy w życiu tak się nie czułem, że NIE WIEDZIAŁEM CO SIĘ STAŁO, nie mogłem tego ogarnąć, to było tak pojebane uczucie, taka BEZSILNOŚĆ, nawet nie wiedziałem co z tym zrobić, czułem się jak WRAK CZŁOWIEKA.

    Straszne to było.
    Nikt mnie na coś takiego nie przygotował, a pseudo szkoła, zamiast uczyć nas ŻYCIA, to uczy budowy Pantofelka, jakiś bzdur na lekcjach, a tematy ŻYCIOWE to kur*a tematy TABU.
    Pojebane.

    Dzisiaj z perspektywy czasu, serio odczuwam nawet taką DUMĘ z siebie za to jak to wszystko ogarnąłem.

    A Kobiety nie są “takie milutkie”.
    Taka jest ich natura i one nic za to nie mogą !!!
    Aby kobiety były “milutkie” trzeba wiedzieć jak z nimi postępować, a i tak temat relacji damsko – męskich to prawdziwa DŻUNGLA.

    Dużo by tutaj pisać można :-)

    Reply

    Krzysiek August 4, 2020 at 12:23

    Mam kolegę, który odmówił seksu w dyplomatyczny sposób dwóm kobietom. Z pozoru spokojne, atrakcyjne, ułożone. Już na 3 czy 4 randce chciały seksu. Gdy nie doprowadziły a kolega chciał czegoś więcej z nimi czyli się poznawać itd. One traktowały go jak śmiecia, jak powietrze, manipulowały, raz tak a raz nie oraz mściły się na nim.
    Jak to obserwuję to uważam jednak, że jest więcej wartościowych facetów niż kobiet. Zwłaszcza Polki to typowe świętojebliwe. Udają porządne a wychodzą z nich ruchawice. A najczęściej to te bardzo religijne. Wszystko na pokaz.

    Reply

    Paweł Grzywocz August 4, 2020 at 12:29

    Zdarza się. Są lepsze i gorsze kobiety. Nie warto generalizować, tylko trzeba dużo poznawać. Choćby trzeba było 90% odrzucić, to i tak warto dla tych 10%. Na każdym rynku tak jest, np. samochodowy, nieruchomości, finansowy, sportowy, że 80-90% to przeciętne lub słabe oferty, a 10-20%, nieraz nawet 5% to prawdziwe perełki, okazje, bardzo atrakcyjne oferty. Dlaczego na “rynku matrymonialnym” miałoby być inaczej. Trzeba się naszukać.

    Reply

    Mz August 5, 2020 at 00:01

    Pytanie co do niestandardowego umawiania się jeśli mamy jakieś wyjazdy wakacyjne/do pracy na pare dni:

    Normalnie czekałbym 5-9 dni z zadzwonieniem po spotkaniu(miałęm dwie randki z nową, bardzo zaitnersowaną mną dziewczyną), ale wyjeżdzam niedługo i jakbym chciał jeszcze przed wyjazdem się z nią spotkać to wyszłoby, że musiałbym skrócić okres czekania z zadzwonieniem po spotkaniu do 3 dni + umówić na 2 dni do przodu od zadzwonienia albo druga opcja: czekać z zadzwoneiniem 6 dni po spotkaniu i umówić spotkanie na kolejny dzień od zadzwoneinia po tych 6 dniach. Z tych dwóch ta pierwsza wydaje mi się bardziej spoko(czyli 3 dni czekania z zadzwonieniem i umówienie na 2dni do przodu spotkania), ale zastanawiam się nad trzecią, najbardziej wyzwaniową opcją, gdzie to czekanie na umówione spotkanie byłoby wydłużone(ze względu na mój wyjazd) – tj. by na krótko przed wyjazdem zadzwonić (czyli po tych 6 dniach by wyszło od ostatniego spotkania) i umówić spotkanie na za tydzień od zadzwonienia(czyli na wtedy jak wracam) i w sumie wyszło by, że od ostatniego spotkania do kolejnego minęłoby 2 tyg.

    Z jednej strony chciałbym bardzo się z nią spotkać by podtrzymać tą świeżość, emocje i mieć tą randkę przed moim wyjazdem do pracy na prae dni, ale z drugiej strony jak ona poczeka te 2 tyg (1 tydz czekania az zadzownie + 1 tydz czekania na umówioną randkę) to czuje, ze tak trochę ryzykuję tym takim jej nadmiernym ochłonięciem z tych super pozytywnych emocji po ostatniej randce.
    Sam sobie odpowiedziałem – Taki wyjątek (z zadzwonieniem po 3 dniach) myślę, że nie zaszkodzi pojedyńczo zrobić.

    Reply

    Paweł Grzywocz August 5, 2020 at 11:09

    Pojedynczy wyjątek nie zaszkodzi, a także jej może nie pasować termin, to wtedy i tak sobie poczeka aż wrócisz.

    Reply

    lajzinho31 August 11, 2020 at 07:27

    Cześć

    “Nie marnuj swoich ani kobiety ?najlepszych? lat, bo działając w ten sposób i ona i Ty będziecie mieli po 30 lat lub więcej i dalej będziecie szukać kogoś, z kim można zbudować trwały związek, a to wszystko dlatego, że marnowaliście po 2 do lata lub więcej na każdą toksyczną i powierzchowną relację. ”

    Kurczę, zawsze tu przychodziłem, żeby dostać balsam na swoją duszę, a tu czasem takie ciosy! Ale niestety się podpisuję nie marnujcie czasu! po 30 czas leci jeszcze szybciej niż przed.

    Mam krótkie pytanie, bo raz po zwykłej 10 minutowej rozmowie, dziewczyna przytuliła się z automatu, czego jeszcze nie miałem -_- i zbiło mnie to z pantałyku. Ja wziąłem delikatniej z niej ramie (miałem tak jakby ramiona na oścież). Potem gadaliśmy normalnie i było spoko ale nie wiem czy nie wysłałem jakiegoś złego sygnału to było ok – tak dla potomnych prosiłbym o odp.

    pozdrawiam i nie ściągaj nogi z gazu Paweł!

    Reply

    Paweł Grzywocz August 11, 2020 at 09:26

    Dzięki. Na przytulenie polecam reagować raczej biernie, ręce wzdłuż tułowia, ponieważ to przyjacielski gest dobry dla babci i nie chcemy się pozycjonować w takiej roli, więc można to zaakceptować, ale jakoś specjalnie nie odwzajemniać ani nie inicjować.

    Reply

    lajzinho31 August 11, 2020 at 10:12

    No no tylko to też trochę inaczej wyglądało. Ja miałem rozpostarte ramiona na ławce, ona wracając od znajomych wbiła się od razu pod nie między tors, a ramiona i wtedy wziąłem niezręcznie rękę znad jej głowy co zaowocowało ogólną zmianą pozycji i już jej nie dotykałem niczym. Może nie powinienem zmieniać ustawienia i mieć wywalone? :>

    Reply

    Paweł Grzywocz August 11, 2020 at 12:13

    Tak, nie ruszać się i pozwolić jej wykonać cały gest.

    Reply

    lajzinho31 August 12, 2020 at 02:41

    spoko, dzięki.

    Reply

    Mz September 9, 2020 at 23:26

    Raport z przestrogą przed zaślepieniem pięknem kobiety:
    Po paru randkach niewygodna sytuacja z kobietą[ktora najwidoczniej szybko sie zakochała we mnie+jest kontrolująca] , która odkryłem, że ostro zapowiada się na kontrolującą (ta co nie chciała się spotkać po tym jak nie odzywalem sie miedzy spotkaniami, a potem na imprezie do mnie podeszła zapytac czy sie obraziłem i po paru dniach do niej zadzwonielm umówić randkę chcąc dać jej szansę[po tym jak w tańcu blisko mnie stała to mi to troche przyćmiło myślenie] i wykazała poprawę na ten brak kontaktu, ale robi cos gorszego o cyzm dalej). To jest dzieczyna którą poznałęm na imprezie tanecznej – miąłęm z nią 3 randki(tzn teraz juz 4), w miedzyczasie na imprezach ją widywałem (to jst tez dobry sprawdzian dla kobiety jak sie zachowa w towarzystwie tanecznym widząc że z innymi tańczę, czy będzie wtedy zaborcza po tym jak ją już pocałuję), po 3 randce, gdzie ją pocałowałęm, znow na imprezie przypadkowo sie widzieliśmy.. a na drugi dzień umówioną randkę z nią miałem na którą odechciało mi się isć widząc zachowanie tej dziewczyny na imprezie na dzień przed randką – tj. niby wszytko super, co jest pożadane dla nas od kobiety: patrzy się ciągle na mnie i ciągle w oczy jakby była we mnie ultra zakochana(i czuje, że tak jest), przy innych ma nieobecny wzrok, ma ich kompletnie gdzieś – sama nawet mi potem opowiadała jak ktoś chciał z nią blisko tańczyć i miała go dość(tak jakby chciąła żebym o tym wiedział, że ona tylko dla mnie tak chce) i tez widzilaem, ze szybko gościa odprawiła, ale jest tego druga strona medalu, która odstrasza.. widzę po niej jakby juz traktowała nas jakbysmy w malzeństwie byli(też w trakcie ostatniej randki był taki temat co jakby juz o to króciuteńko zahaczyła tak, ze wyszło jakbyśmy mieli kiedys być małżeństwem ;O).. nie bylem z nią umówiony na tą imprezę, bawięłm się dobrze z innymi i gdy ona sie pojawila to od razu do niej nie podszedłem, tylko przyjaznym wzrokiem na nią spojrzałęm tak by pokazać, że ją zauważyłęm i jej nie ignoruję i dalej sobie z innymi tańcowałęm/rozmawiałęm.. no i w końcu do niej podszedłem po jakimś tam czasie wziąć ją do tańca, a ona takim tonem roszczeniowym “no w końcu”, co jeszcze spoko, zrozumiem, że mogła jakoś żartem powiedzieć, ale ale dodać do tego, że widziąłęm jej bardzo niemrawą minę, że od razu do niej nie lecę i też podczas tańców(gdy juz do niej podszedłem) podobną roszczeniową energię od niej cuzłem jakby rościłą sobie wyłączność do mnie po tym jak ją pocałowałem na randce i mi to okazywała jakimiś krótkimi zwrotami zaintonowanymi taką nieprzyjemną energią: “nooo”, gdy tańczyłem z innymi kobietami obok niej (takie zorganizowane tańce grupowe na imprezie gdize zmienia sie partnerke jedna pod drugiej) – czułem taką energię jakbym był na jakiejś smyczy u niej i ona moje tańce z innymi kobietami obok niej kwestionowała tymi odzywkami jakby jej nie pasowało, że z innymi dobrze się bawię.

    Takie przytłaczające poczucie braku wolności – nie pozwoliłem wtedy naruszyć swojej radości z dobrej zabawy na imprezie, ale odechciało mi sie spotykać z tą kobietą, a miałem z nią umówioną wcześniej randkę na kolejny dzień po imprezie na której sie przypadkiem widzielismy i odwoływać w dniu randki to nie chciałęm jej takiego chamstwa robić. Stwierdziłem, zę przełknę to i zrobię randkę na 2h, ze będę z nią normalnie rozmawiać i prowadzić jakąś tam luźną randkę pogadankę i też, że nie bede jej całować – tak też zrobiłęm. Randka wyszła 3h i widziałęm jak ona ją przedłuża i na końcu jak czekała aż ją pocałuję. Raczej już do niej sie nie odezwę, a jak bedzie wypytywać czemu sie nie widujemy już to myślę by mówić, że przypomina mi moją byłą i źle się z tym czuje, że przy niej myślami odchodze czasami do byłej. Tak by załagodzić to – bo skoro tak zapatrzona we mnie to nei wiem czego sie po niej spodziewać jakbym miał dawać jej typowe wymówki.

    Już wolę suszę randkową i mieć tą wolność poznawania nowych kobiet od takiej energii roszczeniowej jakiegoś uwiązania.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 10, 2020 at 09:47

    Świetne obserwacje, czujność i gratuluję na tyle silnego poczucia wartości, żeby nie tkwić na siłę z akurat goniącą Cię kobietą, której zachowanie Cię odpycha i na dłuższą metę tylko byś męczył i potem kombinował, jak ją zmienić, kłócilibyście się, bo ona robiłaby jakąś pasywną agresję, fochy, humory, bo nie jesteś na każde zawołanie. Najlepiej rozpoznać takie coś od razu, co oszczędza masywnie czas, energię, pieniądze i pozwala szybciej znaleźć właściwą, łagodną, nie zdesperowaną kobietę.

    Reply

    Mz September 16, 2020 at 18:31

    Myślę jak tu jej w delikatny sposób dać do zrozumienia, bo mimo że się do niej nie odzywam ona dalej napiera dzwoniąc(nie odbieram i nie oddzwaniam) i mi jej żal, że będzie się męczyć a wiem, że będę ją widywać na imprezach których ja też nie cjhce odpuszcić bo to jest jedyne miejsce gdzie mam dużą szansę nuymery zgarniać(i tez na kolejnej imprezie, na które ona tez regulanrie chodzi, jej nie unikam tylko normalnie się zachowuje, krótko z nią pogadam ? ona w trakcie imprezy patrzy się ciągle na mnie, prosiła mnie tez do tańca to z nią potańczyłem, gdzie podczas zagadywała mnie, a potem jakos się ulatniałem od niej po tańcu. Ona widzi jak ja biore do tańca inne kobiety, chociaż ona nie wie czy to jest jakas znajoma czy nie bo bardzo dużo ludzi tam znam i z nimi rozmawiam, i praktycznie na jej oczach[tj podejrzewam, że ona to musiała widzieć bo siedziałem z tamtą kobietą na widoku] bralem nr od nowej kobiety, która zamiast mi dyktować to wzięła mój telefon by wpisac mi nr i z którą wcześniej w tańcu z inicjatywy tej kobiety tańczyłem bardzo blisko ? co mi się mało kiedy zdarza na tych kkonkretnych imprezach. To jest super motyw jak się wlasnie zna/rozmawia z wszystkimi: facetami, kobietami [często sami mi się przedstawiają i faceci i kobiety, tak kilka razy już miałem, że jakiś gość wyciaga do mnie rękę i ?wojtek jestem? i do mnie o coś zagaduje, obce kobiety też się zdarza, ale tylko te pewniejsze siebie. Kosmos z dowodem społecznym] ?brzydkimi, starszymi, młdoszymi, pięknymi, te starszee też biore do tańca i nie wiadomo czy kogoś poznaję czy już znam) ona jest tak we mnie wpatrzona, że mam wrażenie, że wszystko mi wybaczy i się dostosuje: brak pisania ? dostosowała się, tj przytemperowałem ją i teraz to respektuje mimo wcześniejszych jej oporów, obściskiwanie się w tańcu z innymi kobietami. Ale widzę jak znow na tej imprezie podczas grupowych tańców jakies teksty, że ona to tylko ze mną woli i też widze jak jakimiś tekstami tego ode mnie tez wymagała + ciągłe patrzenie mi w oczy (co też już redukuję, bo wcześniej też na nią się ciągle patrzyłem, gdy ona patrzyla na mnie i nie odrywała wzroku).

    Jak będzie chciała zainicjowąc-umówić jakieś spotkanie to wiem, że mówić, że nie dam rady i może innym razem. Tylko jak będzie dalej drążyć: ?to kiedy?? to myślę co wtedy jej odpowiedzieć.. ? z Twojego seminarium kojarzę, że mówiłeś wtedy by dać do zrozumienia takiej kobiecie, która napiera: ?słuchaj, jak będę chciał się z Tobą umówić to do Ciebie zadzwonię, okej?? i już sie nie odzywać, czy moze jest coś jeszcze delikatniejszego?

    Reply

    Paweł Grzywocz September 16, 2020 at 19:27

    Delikatniejsze są jedynie teksty, że masz napięty grafik, zawalony cały tydzień i kolejny również nie wiesz, kiedy będziesz wolny albo ewentualnie, że już się z kimś innym spotykasz. Raczej rzadko się zdarza, żeby dziewczyna podała sama dzień, miejsce i godzinę spotkania. Raczej pytają ogólnie, czy masz ochotę się spotkać, to na takie ogólniki można mówić, że “spoko”, “z Tobą zawsze”, “zobaczymy”, “może za 2 tygodnie, bo teraz masz napięty grafik”. Zwykle po 1 odmowie, maks 2 dadzą sobie spokój.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: