Jak Odróżnić Uprzejmość Od Zainteresowania – Brak Zainteresowania Ze Strony Dziewczyny w Pracy, Na Weselu, Na Randce – Jak Nie Zabić Zainteresowania?

by Paweł Grzywocz on 8 April 2022

“No a co miała Cię olewać na weselu i zepsuć Ci wieczór? Dziewczyna ma o tyle dobre serce, że dotrzymała słowa,
że z Tobą pójdzie i bawiła się na tym weselu bardzo dobrze,
jak dobra przyjaciółka, żebyś miał miłe wspomnienia.”

jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania - brak zainteresowania ze strony dziewczyny
Jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania dziewczyny na randce,
w samochodzie, w pracy, na weselu itp. Jak rozpoznać brak szczerego zainteresowania ze strony dziewczyny, której zainteresowanie zostało zabite lub nigdy nie było prawdziwe.

W tym artykule i historii czytelnika dowiesz się

  • Dlaczego dziewczyny mają tłumy fanów i wszyscy mogą się do czegoś przydać.
  • Jak czynami pokazujesz nadmierną dostępność – np. poprzez podwożenie, dotyk, zbyt długie spotkanie.
  • Dlaczego wiele kobiet flirtuje praktycznie z każdym dla sportu, dla zabawy i to nic nie znaczy.
  • Czy zapraszać nowo poznaną dziewczynę na wesele?
  • Czy iść z dziewczyną na wesele jako znajomi?
  • Jak odróżnić uprzejmość od braku zainteresowania ze strony dziewczyny
    na oraz po weselu?
  • Dlaczego wiele kobiet spotyka się na siłę, żeby nie być sama, nawet gdy nie jest zainteresowana.
  • Jak niektóre kobiety nawet sypiają z facetami, aby się tylko dowartościować.
  • Jak dziewczyny z daleka rozpoznają, z kim mają do czynienia i jakie jest Twoje powodzenie i obycie z kobietami.
  • Dlaczego niestabilne zainteresowanie to udawane zainteresowanie i brak szczerego zainteresowania ze strony kobiety.
  • Jak stać się wyzwaniem dla kobiet i co zrobić, gdy zabiłeś jej zainteresowanie.
  • *** HISTORIA I PYTANIE CZYTELNIKA: “Jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania po weselu – brak zainteresowania ze strony dziewczyny.” ***

    “Cześć Pawle,

    Pewnie nic z tego nie będzie chociaż do końca nie zrezygnowałem i chciałbym wiedzieć, o co tu chodzi. Piszę oczywiście w sprawach relacji damsko-męskich.
    Ja 31 lat, koleżanka młodsza o 5 lat.

    Zagadałem któregoś razu do dziewczyny na FB, która pochodzi z miejscowości oddalonej od mojej 7km, ale mieszkającej w Krakowie. Ja pracuję zdalnie, jestem
    w Krakowie 1-2x w tygodniu. Idąc za twoim ebookiem, na FB wziąłem numer, po kilku dniach zadzwoniłem, moja propozycja terminu nie pasowała jej, ale w końcu kiedyś sama chciała wrócić ze mną z Krakowa do swojego domu i tak się poznaliśmy
    w realu i jeszcze wyskoczyła z tekstem, że jakbym jeszcze kiedyś chciał, to chętnie się wybierze, ale jej nie wypada mnie zapraszać :) , byłem twardy, nie powiedziałem od razu, że tak.

    Drugie spotkanie po jakimś tygodniu, spacer w malowniczym miejscu, oczywiście zadzwoniłem, żeby się umówić. Dostałem jeszcze smsa, że bardzo się cieszy. Było miło i fajnie. Leciutka eskalacja dotyku. Sama mnie zaprosiła na następną, razem pojechaliśmy do Krakowa rano do pracy, a później galeria handlowa i kino, przed tym 3 sekundowy pocałunek, w kinie sama się przytulała. Po jeszcze jeden całus trochę dłuższy.

    Sama zaczynała już mówić o byłych, hamowałem jak mogłem, jak powiedziała do mnie kotek na komunikatorze, to też, że chyba przesadziła :) , ale że mi się bardzo podoba i lubię jej charakter i jej pasje, to w końcu sam zacząłem być za bardzo dostępny, opuściłem gardę i po kilku dniach dostałem prosto w zęby, że to przeanalizowała i chyba nic z tego nie będzie.

    Ja ok i uśmiech i tylko może niepotrzebnie zadałem pytanie, co zrobiłem źle. Byliśmy już wtedy umówieni na wesele, więc dostałem pytanie, czy dalej chcę, żeby ze mną poszła. No ja, że oczywiście i przecież mieliśmy iść jako koledzy, bo za krótko się znamy.

    I teraz najważniejsze. Wesele.

    Czułem się z nią cudownie, tańce raczej gorętsze, niż dla osób sobie obojętnych. Patrzenie głęboko w oczy przez obie strony. Uśmiech. Dotyk, który sama inicjowała, miziała mnie po nodze, ręce i plecach, sama mi chodziła po piwo i kanapki do stołu wiejskiego, gdy mnie nie było 5 minut, sama mnie znalazła. Ja byłem powściągliwy, ale 1-2 razy ją za rękę złapałem pod stołem. Moi przyjaciele podobno tak jej nagadali o mnie, że się śmiała, że to ukartowałem i nie mogę być taki wspaniały :) .

    Trochę przekomarzania też było. Widziałem, że czuje się ze mną dobrze. Były rozmowy o naszych pasjach (podróże, gotowanie, itp.), nie było nudno. Dostałem tak po prostu 2 buziaki w policzek i to przy wszystkich. Oczywiście pozwoliłem jej tańczyć też z innymi i nie byłem zazdrosny w żaden sposób.

    Po weselu napisała raz ona, raz ja, trochę droczenia z mojej strony, że zrobię to, co mówiła na weselu, że ją porwę, oczywiście 100% żart. Dzisiaj, po 5 dniach wysłałem link z przepisem na jakieś wegetariańskie danie, o którym gadaliśmy na weselu, ale ona już nic nie odpisuje.

    Dodam tylko, że nie mam problemu z pewnością siebie, a ona jest skromna, ale wydaje się być pewna siebie, miała trudne przeprawy w związkach, w tym zdradę
    i złapanie gościa na gorącym uczynku, nie chciałem tego słuchać, ale trochę udało jej się powiedzieć.

    Powiedz mi, o co tu chodzi, bo zgłupiałem. Co można z tym zrobić? Czy dać jej spokój?

    Pozdrawiam,
    Dawid.”

    >>> MOJA ODPOWIEDŹ:

    Hej Dawid,

  • “chciała wrócić ze mną z Krakowa do swojego domu.”
  • Pierwsze spotkanie to specjalnie umówione spotkanie, aby się spotkać tylko z Tobą, żeby sprawdzić, jak się wam rozmawia i czy warto się spotkać drugi raz i czy ona w ogóle jest zainteresowana.

    Jak odróżnić uprzejmość od braku zainteresowania ze strony dziewczyny – zaproponuj spotkanie sam na sam bez żadnych pretekstów.

  • Jeżeli dziewczyna nie chce przyjść na spotkanie SPECJALNIE, TYLKO z Tobą,
    w celach towarzyskich, to NIE JEST zainteresowana Tobą w ogóle i raczej nie będzie i co najwyżej chce Cię wykorzystać do własnych celów, jako darmowa pomoc, zabijanie czasu itp.
  • Czyli unikamy np. spotkań po robocie, podwózek, w samochodach, przysług, napraw, spotkań biznesowych, o angielskim, o prawie, o budowach, wspólnych branżach, to wszystko odpada.
  • jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania dziewczynySpotkanie tylko po to, aby miło spędzić czas. Gdy pyta, “po co chcesz się spotkać?” (czyli nie jest zainteresowana raczej, skoro o to pyta, ale ok, sprawdzamy, czy na pewno), to mówisz: “Aby wnieść trochę szczęścia do Twojego życia/pozytywnej energii/radości do Twojego życia/rozbawić Cię do łez/aby dobrze się bawić/będziesz ze mną, więc będzie super.”. Wszelkie riposty na tego typu sytuacje znajdziesz w “124 ripostach na częste pytania kobiet”.

  • Natomiast to, co zrobiłeś, to zrobiłeś z siebie na początku relacji jej szofera,
    co stawia Cię w roli osoby ubiegającej się o nią, podlizującej, zabiegającej o jej względy, czyli na opak niż to powinno wyglądać, że jesteście równorzędnymi partnerami oraz jej powinno zależeć trochę bardziej.
  • Tobie się może wydawać, że to tylko podwózka i to nic nie znaczy i z naszej męskiej perspektywy to naprawdę może nic nie znaczyć, ale to nie zmienia faktu, że kobiety tego tak nie postrzegają, tylko podwózki oznaczają naszą uległość, bycie potrzebującym, imponowanie, pomaganie, przekupywanie.

    Jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania? Dziewczyny mają tłumy
    fanów i wszyscy mogą się do czegoś przydać.

    Dziewczyny mają tłumy fanów i wszyscy mogą się do czegoś przydać: do komputera,
    do pracy, przeprowadzki, pilnowania na imprezie, wożenia po imprezie, naprawy samochodu, podwózki z pracy/do pracy
    , każdy się do czegoś może przydać i to nie jest jakaś ich krwiopijcza natura, tylko faceci sami padają im do stóp, żeby im usługiwać, więc skoro sami się tak proszą i jeszcze się zarzekają, że “niczego nie oczekują
    w zamian”
    , to one z tej darmowej pomocy korzystają, więc możemy mieć pretensje tylko do siebie, gdy żywimy jakiekolwiek nadzieje na zwiększenie zainteresowania kobiety poprzez pomaganie jej, co z kolei na tle pozostałych desperatów raczej obniża nasze szanse.

    brak zainteresowania ze strony dziewczyny

  • Dlatego podwozić i pomagać, to można stałej dziewczynie
    a nie obcej.
  • Obcej, niestałej dziewczynie możesz tyle pomóc, ile pomógłbyś męskiemu znajomemu.
  • Oczywiście nie chodzi tu
    o odwożenie i przywożenie dziewczyny podczas randek, tylko w innych sytuacjach.
  • Teoretycznie można podwieźć dziewczynę na pierwszym spotkaniu na żywo z Krakowa do domu, ale to musiałbyś mieć materiały w małym paluszku i w ogóle nie emanować żadnymi nieatrakcyjnymi cechami, zachowaniami, a nawet wtedy będzie piekielnie trudno nie zostać tylko szoferem-frajerem, bo co z tego, gdy masz super osobowość, pewność siebie, przekonania, poczucie humoru, tajemniczość, gdy czynami pokazujesz nadmierną dostępność i podwożenie, jak typowo podlizujący się, potrzebujący faceci.

    Czynami pokazujesz nadmierną dostępność – np. poprzez podwożenie, dotyk, zbyt długie spotkanie.

    Dlatego taki program, jak ten 12 randek i “Jak utrzymać związek” polecam przesłuchać 10 razy w 10 tygodni, a potem raz w miesiącu do końca życia, żeby się utrwaliło i nie wróciło stare myślenie, błędy oraz, żeby to wychodziło naturalnie.

    To nie jest lekturka na weekend, tylko sposób bycia i trwałej zmiany przekonań, podejścia do relacji.

    Eskalacja dotyku to również zabójstwo zainteresowania i zachowywanie się, jak stado poprzedników.

    Jest to ultra ważne, abyś się tego nauczył na pamięć, ponieważ bez tego będziesz marnował szanse z kolejnymi kobietami w podobny sposób.

    Jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania – wiele kobiet flirtuje dla sportu

    brak zainteresowania ze strony dziewczynyPoza tym sporo kobiet, czasami 50%, czasami 25%, zależy gdzie poznanych i jak zbudowana rozmowa, a w Internecie to jest raczej nagminne, że kobiety flirtują, a także spotykają się z facetami dla zabawy, z nudów, dla hecy, w celu dowartościowania lub właśnie w celu wykorzystania go do swoich celów.

  • Czyli ona np. zrobi sobie z Ciebie kumpla do pomocy.
  • Spotka się z Tobą kilka razy, zabije nudę, dowartościuje się, ale ogólnie będzie miła, żebyś w razie potrzeby służył jej pomocą.
  • Kolegów i służących nigdy za wiele. To motto takich dziewczyn. Tym bardziej z FB.
  • Najlepiej na żywo poznawać, twarzą w twarz, np. szybkie randki typu speed dates, codzienne sytuacje, wydarzenia branżowe, taneczne, językowe, kulturalne.

    Brak zainteresowania ze strony dziewczyny. Jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania.

  • “przeanalizowała i chyba nic z tego nie będzie.”
  • Możliwe, że od początku tylko zabijała czas. Poza tym tak, jak słusznie zauważyłeś, byłeś zbyt dostępny, zbyt szybko, zbyt łatwo.

    Wożenie obcej dziewczyny do Krakowa?

    Stałą dziewczynę możesz zawieść a nie nowo poznaną. To brak bycia jakimkolwiek wyzwaniem.

    Trochę słyszałeś o niedostępności, ale musisz to usystematyzować z tym programem 12 randek i każdy krok podejmować świadomie i ani nie przesadzać, nie strzelać sobie w stopę ani nie zgrywać starego chłopaka po 1-3 spotkaniach.

    Spotkania powinny być krótkie, pierwsze na godzinę, drugie do piąte na 2-3 h, piąte do dziesiąte można 4h około.

    Czy zapraszać nowo poznaną dziewczynę na wesele?

    jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania kobiety

  • “wesele”
  • To jest szaleństwo, kompletne pogubienie i brak znajomości jakichkolwiek zasad atrakcyjności.

    Nie pytamy niestałych dziewczyn
    o towarzyszenie na weselach, bo tylko zabijesz tym jej zainteresowanie.

    Jak Ci nie szkoda tracić jakiejś dziewczyny, to zapraszaj.

    Ale jak chcesz z nią rozwinąć relację, to jej nie zapraszaj na wesele, gdy nie macie minimum 10 randek, a nawet jak masz, to lepiej po 6 miesiącach w zależności od tego, jak bardzo jest zainteresowana oraz jaką masz rodzinę i czy to wesele w rodzinie
    czy u znajomych.

    Nie chcemy plotek ani właśnie przekonywania jej przez naszą rodzinę lub znajomych, jakim jesteś super gościem, bo to tylko szkodzi, zabija ciekawość, ekscytację, tajemniczość, czyli to, co przyciąga i intryguje kobiety oraz wesele powoduje presję
    na związek, czyli to, co odpycha kobiety, jak czosnek wampiry.

    Czy iść z dziewczyną na wesele jak koledzy?

  • “iść jako koledzy, bo za krótko się znamy”
  • Tia, kobiety nie są głupie, nie wciskaj im kitów.

    One z kilometra widzą, że jesteś mega zainteresowany, więc takim kłamaniem
    po odrzuceniu tylko robisz z siebie desperata.

    Jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania, gdy dziewczyna poszła z Tobą na wesele?

  • “tańce raczej gorętsze, niż dla osób sobie obojętnych.”
  • jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania dziewczynyNo a co miała Cię olewać na weselu i zepsuć Ci wieczór?

    Dziewczyna ma o tyle dobre serce, że dotrzymała słowa, że z Tobą pójdzie i bawiła się na tym weselu bardzo dobrze, jak dobra przyjaciółka, żebyś miał miłe wspomnienia.

  • Nie dorabiaj do tego historii, że jest zainteresowana.
  • Była po prostu miła.
  • Oznaki zainteresowania typu dotyk, taniec, to nadal bycie miłą.

    Liczy się 10 randek, potem 6 miesięcy wysokiego zainteresowania utrzymywanego przez Ciebie.

    Wiele kobiet spotyka się na siłę, żeby nie być sama – to pozwoli Ci odróżnić uprzejmość od zainteresowania.

    Poza tym właśnie tak, jak pisałem, że gdy zabijesz na początku zainteresowanie nadmierną dostępnością, to niektóre kobiety jeszcze próbują się “zmusić” do miłości, żeby coś “poczuć“, bo one też chcą się zakochać.

    Też chcą kogoś poznać, ale po prostu nie są w stanie się zmusić do gościa, który zabija i zabił ich zainteresowanie, mimo że nieraz próbują, tkwią z kimś dodatkowe kilka spotkań albo miesięcy, ale finał jest taki sam – stwierdzają, że nic nie czują, że to nie dla nich, nie nadają się, są po przejściach i różne wymówki, a powód jest ten sam – zabite zainteresowanie lub jego brak szczerego zainteresowania od początku.

    Jej zainteresowanie zostało zabite lub nigdy nie było szczere, o czym Cię poinformowała, że to koniec.

    Reszta to czysta uprzejmość.

  • “miziała”
  • Niektóre kobiety nawet sypiają z facetami, aby się tylko dowartościować.

    brak zainteresowania ze strony dziewczynyNiektóre kobiety nawet sypiają
    z różnymi facetami dla zabawy albo ciągają ich po swoich rodzicach po rozstaniu, żeby się pokazać, że nie są same, a także dla zabicia nudy,
    w celu dowartościowania się, posiadania kogoś na święta, walentynki, wakacje i różne potrzebne eventy, a potem znikają, bo to nie to.

    Jedne się całują, inne miziają.

    Nie ma to znaczenia, bo do 10 randek każde spotkanie może być ostatnim,
    a dziewczyna może się tylko Tobą bawić. Gdy robisz wszystko dobrze, jak trzeba,
    to wtedy ten program Cię ochroni przez toksycznymi kobietami i je zniechęci w ciągu pierwszych 10 spotkań, a jeśli popełniłeś ewidentne błędy, przez które ona straciła zainteresowanie, to wtedy nie ma zmiłuj.

    Relacje i randki to specjalność kobiet i one z daleka rozpoznają, z kim mają do czynienia i jakie jest Twoje zainteresowanie, powodzenie i obycie z kobietami.

  • “ale już nic nie odpisuje.”
  • Oczywiście, że nie odpisuje, ponieważ mamy jedną szansę z jedną z kobietą w jednym życiu.

    Zabite zainteresowanie lub od początku brak szczerego zainteresowania to sytuacja nieodwracalna.

    Kobieta może co najwyżej zabijać wtedy z Tobą chwilowo czas, zabawić się.

    Niestabilne zainteresowanie to udawane zainteresowanie i brak szczerego zainteresowania ze strony kobiety

    jak odróżnić uprzejmość od zainteresowaniaZainteresowanie staje się udawane również na skutek jego zabicia albo od początku tylko szukała klina, dowartościowania itp.

    Kobiety na początku są ciekawe, co z Ciebie za mężczyzna, jest to okno możliwości, aby się zaprezentować jako inny niż wszyscy.

    Następnie, jeśli zaprzepaścisz tę szansę, będąc zbyt dostępnym, to kobieta znika albo zaczyna zabijać z Tobą czas, gdy jej się nudzi, trzyma w zapasie i tym podobne niestabilne zachowania.

    Jak stać się wyzwaniem dla kobiet?

    To super, że twierdzisz, że nie masz problemu z pewnością siebie. Teraz potrzebujesz dodać do tego bycie wyzwaniem, tajemniczość, samokontrolę, opanowanie
    i prowadzenie relacji zgodnie z tymi cechami, a także rozmów, spotkań, całej relacji.

    Polecam również “124 riposty na podchwytliwe pytania i teksty kobiet”

    Co zrobić, gdy zabiłeś jej zainteresowanie?

    Tak, dać jej spokój.

    Gdy dziewczyna mówi, że tego nie czuje, to koniec.

    Zainteresowanie zostało zabite lub go nigdy nie było i mówi to szczerze.

    Potwierdza to późniejsze niestabilne, niespójne zainteresowanie kobiety od tego momentu, czyli nie przychodzenie za każdym razem na spotkania lub zachowywanie się w kratkę, co oznacza jedynie zabijanie czasu i trzymanie kogoś w rezerwie.

    Szczere dziewczyny i te bardziej stabilne psychicznie po prostu Cię oleją, aby nie robić Ci nadziei.

    jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania kobietyZ kolei te toksyczne będą co jakiś czas wznawiać kontakt, żeby się dowartościować uwagą
    i namieszać Ci w głowie oraz mogą Cię wykorzystywać do różnych celów, ranić.

    Dlatego lepiej dać kobiecie spokój po tym, jak zostałeś poinformowany przez nią, że nic tego nie będzie
    i poznawać nowe dziewczyny oraz nie popełniać tych samych błędów.

    Kobiety nie mówią takich tekstów bez powodu. Te powody są oczywiste i są wyszczególnione w materiałach, a bez tych powodów nigdy by dziewczynie takie teksty nie przyszły do głowy.

    Nawet będąc po przejściach, zranieniach, ponieważ nigdy by jej nie przyszło do głowy, że kroi się z Tobą jakiś kolejny związek.

    Zamiast tego byłaby podekscytowana każdym kolejnym spotkaniem i byłaby rozkochiwana tym, jak się świetnie z Tobą bawi i nie musi się niczym martwić, przejmować ani nie odczuwa żadnej presji na cokolwiek, tylko sama byłaby niepewna, co Ty do niej czujesz oraz z iloma dziewczyna się spotykasz.

    Przesłuchaj Audio Action Steps 10 razy w 10 tygodni i naucz się ich na pamięć, że jak Cię obudzę w środku nocy, to mi odpowiesz, jak rozkochać kobietę do szaleństwa
    i utrzymać jej zainteresowanie w chmurach przez 10 randek, 6 miesięcy, 2 lata, 20 lat.

    Wtedy to będzie przychodzić naturalnie, jak oddychanie.

    Możesz dla własnego upewnienia się złożyć jej w czasie rozmowy przez telefon (jeśli
    w ogóle odbierze) propozycję dnia, miejsca i godziny spotkania, ale efekt będzie ten sam. W ten sposób na 100% będziesz już rozumiał, jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania i brak zainteresowania ze strony dziewczyny.

    Pozdrawiam,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze pomyśl, co zrobiłby przeciętny facet, a później tego nie rób”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    Jak utrzymać związek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Najlepsze miejsce do poznawania kobiet
    100 Rozmów z Kobietami
    124 Riposty na pytania kobiet
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Podziel się w komentarzu swoim doświadczeniem, jak odróżnić uprzejmość od zainteresowania ze strony dziewczyny i brak zainteresowania dziewczyny.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 5.0/5 (4 votes cast)
    Jak Odróżnić Uprzejmość Od Zainteresowania - Brak Zainteresowania Ze Strony Dziewczyny w Pracy, Na Weselu, Na Randce - Jak Nie Zabić Zainteresowania?, 5.0 out of 5 based on 4 ratings

    Poszukiwano

    • https://www jak-zdobyc-dziewczyne pl/blog/jak-odroznic-uprzejmosc-od-zainteresowania-brak-zainteresowania-ze-strony-dziewczyny-przyczyny/

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 22 comments… read them below or add one }

    Wojtek April 8, 2022 at 23:46

    Wreszcie znalazłem dozę normalnego, zdrowego podejścia a nie wpajane schematy, jak zmanipulować kobietę, aby zaciągnąć ją do łóżka…

    Oglądałem wszystkie materiały Pawła, w tym te płatne (nie jest to reklama). Doszedłem do wniosku, że ci “trenerzy uwodzenia” (czym w ogólne jest trener? Trener może być piłki nożnej..) idą na łatwiznę i mają jakieś kompleksy z dzieciństwa bądź są przesiąknięci social mediami. 5 lat temu bawiłem się w przygody. Jedna mnie zaczęła dotykać, gdy byliśmy na kocyku, skończyło się na tym, że to zaakceptowałem.

    Po wszystkim miałem mentalność, że jesteśmy już w związku choć wiedziałem, że to przygoda (mózgu się nie oszuka). Ona powiedziała, że chciałaby mnie lepiej poznać (doskonale czułem, że chce tylko przygody i te słowa to ściema) lecz niestety razem sobie “poużywaliśmy”. Druga przygoda to również była podobna i zakończyłem to, bo jest to mega chore.

    Nie potrafiłem nic nie czuć, uprawiając seks z kobietą i udawać, że to seks przygoda. Jest to smutne, że faceci praktykują takie “przyjemności”.

    Większość nie wierzy, że można mieć najlepszy seks i najlepszą miłość, bo jest przekonanie, że można mieć tylko jedną część.

    Przez tych “trenerów” pojawiają się same problemy:

    - nieszczęśliwe matki z samotnym dzieckiem bez ojca
    - płacenie alimentów i depresja
    - dziecko, które łapie toksyczne schematy
    - matka, która skacze na lewo i prawo by zapomnieć zapominając, że ma własne dziecko
    - wspieranie koncernu pornograficznego, który jest toksyczny i nie dostarcza endorfin i tych “motyli w brzuchu”. Jedyne co czujesz po masturbacji to spadek nastroju
    - rozwody, separacje, chore związki.

    Najlepsze jest to, że ci wszyscy trenerzy są wręcz nachalni, nawet gdy kobieta chce być tylko miła, to odczytują to jako przejaw zainteresowania, bo przecież łóżko czeka. Widziałem u jednego kurs zaprowadzania dziewczyn do domu i mnie to wprowadziło w dużą irytację i śmiech.

    Wszystko weryfikuję i sprawdzam. Teraz jak zachowuję zdrowy dystans, to kobieta na spotkaniu jest uśmiechnięta i rozpromieniona, a pisanie smsków nie zabiera mi teraz czasu i nie martwię się o to, co sobie pomyśli.

    Polecam trzymać się tych zasad:

    - prowadź dziewczynę i nie patrz na to, co sobie pomyśli (oczywiście jeśli czegoś nie zaakceptuje to okej, jest to zdrowe)
    - bądź na luzie, rób sobie jaja z rozmowy 50% konwersacji
    - utrzymuj kontakt wzrokowy
    - zero pornografii – czuję się wolny i mam uczucie “lekkości”.

    Zabrzmi śmiesznie ale czuje się tak wolny jak za czasów dzieciństwa.
    Dziękuje Paweł z całego serca jeszcze raz!

    Reply

    Paweł Grzywocz April 8, 2022 at 23:50

    Dzięki bardzo za komentarz i gratuluję zwiększenia świadomości, nabrania zdrowego dystansu do relacji z kobietami i weryfikowania poszczególnych informacji. Sam byłem zmęczony ideologią tego typu, a w rzeczywiści raczej nie znałem prawie nikogo, kto by chciał zostać na serio “uwodzicielem”. Jest to dla skrzywdzonych chłopaków, żeby się mogli zemścić na dziewczynach, co prowadzi donikąd albo do relacji z toksycznymi kobietami.

    Reply

    Michał April 10, 2022 at 03:40

    “Nie potrafiłem nic nie czuć, uprawiając seks z kobietą i udawać, że to seks przygoda. Jest to smutne, że faceci praktykują takie ?przyjemności?.”

    Nie każdy potrafi oddzielać seks od uczuć. Widocznie Ty nie i nic w tym złego. Co nie zmienia faktu, że są osoby, kobiety jak i mężczyźni, którzy potrafią. Nie ma w tym nic smutnego jak napisałeś.

    Reply

    Kuba April 10, 2022 at 16:56

    “Nie każdy potrafi oddzielać seks od uczuć. Widocznie Ty nie i nic w tym złego. Co nie zmienia faktu, że są osoby, kobiety jak i mężczyźni, którzy potrafią. Nie ma w tym nic smutnego jak napisałeś.”

    Oddzielanie seksu od uczuć jest bardzo złą praktyką, która nie rokuje dobrze dla dłuższej relacji. Seks ma właściwości więziotwórcze, więc niejako jego zadaniem jest sprawić aby mężczyzna został przy kobiecie i wychowywał jej dziecko. Mam takiego kumpla, który “zaliczył” kilkanaście kobiet. Aż w końcu gdy spotkał dziewczynę, która naprawdę mu się spodobała, okazało się, że seks z nią jest dla niego tylko “kolejnym aktem” i, że miał w łóżku lepsze. Doprowadziło to do tego, że nie mógł się przekonać i ostatecznie się rozstali. Nie jest to politycznie poprawny pogląd, ale im więcej poprzednich partnerów seksualnych tym bardziej rośnie ryzyko zdrady. Czy jest to smutne? Według mnie tak, bo dużo ludzi łyka tę patologiczną kulturę. Szkoda tylko, że nie mówi się ludziom tego, że trudniej będzie im później osiągnąć ten stan czyli mityczną “miłość”.

    Reply

    Łukasz fajny April 12, 2022 at 13:53

    Jeżeli nie potrafisz oddzielic seksu od emocji co na początku jest wskazane .Masz głód emocjonalny co mimo dawania kobiecie dobrego seksu doprowadzi do porażki .Jak to Paweł mówi “Głodny pies nie dostaje jeść”

    Reply

    Michał April 10, 2022 at 03:12

    1. “więc możemy mieć pretensje tylko do siebie, gdy żywimy jakiekolwiek nadzieje na zwiększenie zainteresowania kobiety poprzez pomaganie jej”

    Do tanga trzeba dwojga, nie ma osoby wykorzystanej bez wykorzystującego. Przypisywanie winy tylko jednej stronie jest niedorzeczne.

    2. “Dziewczyny mają tłumy fanów i wszyscy mogą się do czegoś przydać: do komputera,
    do pracy, przeprowadzki, pilnowania na imprezie, wożenia po imprezie, naprawy samochodu, podwózki z pracy/do pracy, każdy się do czegoś może przydać i to nie jest jakaś ich krwiopijcza natura, tylko faceci sami padają im do stóp, żeby im usługiwać, więc skoro sami się tak proszą i jeszcze się zarzekają, że ?niczego nie oczekują
    w zamian?, to one z tej darmowej pomocy korzystają”

    Wytłumacz mi Pawle jak to się dzieje, że jedne dziewczyny widząc, że chłopak się do niej przystawia a ona tego nie chce, nie chce mu dawać żadnych nadziei, po prostu to mówi mi wprost albo ogranicza, rezygnuje z kontaktu a inne bez żadnych skrupułów, wyrzutów to bezwzględnie wykorzystują.
    Sam kiedyś napisałeś, że są dobrzy ludzie i źli ludzie. Dobrzy ludzie nie wykorzystują innych. Po prostu i zwyczajnie.
    To, że jakaś kobieta na wielu fanów, którzy zrobią dla niej wszystko nie uprawnia jej do wykorzystywania innych ludzi. Sporo kobiet to wie i tak nie robi a Ty jakby próbujesz przekazać, że przez to że ma tylu adoratorów/frajerów to że w chuja robi innych jest czymś normalnym z tego powodu. No litości!

    Reply

    Paweł Grzywocz April 10, 2022 at 14:42

    Tak, zgadza się, jest to napisane pod koniec artykułu, że normalne kobiety będą Cię unikać, żeby nie robić złudnych nadziei, a toksyczne będą dalej zaczepiać lub wznawiać kontakt, żeby się dowartościować lub wykorzystać do jakichś własnych celów. Nie warto jednak tego w ten sposób generalizować, ponieważ czasami normalne dziewczyny zwyczajnie nie zdają sobie sprawy, że facet poprzez jakieś przysługi czy miłe zachowanie ją próbuje poderwać i jest przekonana, że on jest po prostu miły i niczego nie oczekuje. Jeszcze inne mogą być po prostu przyzwyczajone w pewnym sensie, że kobietom powinno się pomagać na różne sposoby, więc też tego nie traktują ani jako podryw ani jako świadome wykorzystywanie ani jako coś co im się należy, tylko albo o tym nie myślą albo wierzą, że to normalne, że jakiś facet jest pomocny itp. bo czasami faceci naprawdę niczego nie oczekują albo mają jakieś nieświadome schematy działania, że na początku skreślają dziewczynę i traktują, jak znajomą, a potem się w nich zakochują. Bez względu na to, jak i co sobie poszczególni faceci i kobiety tłumaczą, to nie warto pomagać niestałym dziewczynom bardziej niż pomógłbyś męskiemu znajomemu. Mogą być od tego jakieś wyjątkowe sytuacje, że nie wypada odmówić, nie wiem, np. znajoma z pracy ma jakąś awaryjną sytuację i sama prosi pomoc, a Ty potrafisz to rozwiązać i Cię to nie nadwyręży fizycznie ani psychicznie, to ok, pomóż jej, bo jest to szarmanckie. Natomiast nie należy tego łączyć ze zwiększaniem zainteresowania. Można tym zaplusować, ale to tylko taki bonus, bo to nie o to chodzi. Kobiety się rozkochują poprzez emocje, śmiech, dobrą zabawę a nie jakieś czajenie się i przysługi.

    Reply

    Mateusz April 10, 2022 at 13:25

    Panowie słuchać się tych porad na 100%. To wszystko prawda. Przeciętny facet jak usłyszy “nie wierz w nic przez 10-12 randek a potem trochę zaufaj po 6 miesiącach” to dopada go pusty śmiech. A to powinno być wytatuowane w waszym mózgu. Sam wiem jak kończy się nieprzestrzeganie tych zasad z 12 randek.

    Dziewczyna okazywała za duże zainteresowanie na początku, sama się wypraszała do mnie do domu na spotkania mentoringowe, bo jestem jej mentorem w klubie Toastmasters. Bardzo dużo dotyku. Gadka o seksie na 1, 2, 3 spotkaniu, na 5 to zrobiliśmy, bo olałem zasady i stwierdziłem jakoś to będzie. Od początku mieszane zainteresowanie. Raz się do mnie nie odzywała prawie wcale, innym razem jej się buzia nie zamykała. Raz mnie witała z entuzjazmem raz bez. Raz się całowała, raz nie. Jak zaproponowałem spotkanie to mi czasem mówiła ze mi jeszcze potwierdzi jakbym był jakaś 3 opcją. Historia praktycznie taka sama jak u kolegi.

    Mizianie po plecach, trzymanie za rękę, pocałunki, przytulanie, a innym razem traktowała mnie jak powietrze a kiedy odwołała spotkanie i ją zlałem już totalnie, to mnie wielce na obiad zapraszała. Poszedłem dla treningu i dla doświadczenia. Pamiętam jak na spotkaniu narzekała, że za rzadko się widujemy, że tylko raz w tygodniu, to zapytałem czy chciałaby częściej. Odpowiedziała, że się nie narzuca i żebym sobię robił jak chcę. Generalnie było jej to obojętne. Jednocześnie mnie 4 razy dotykała i mówiła jak to mi na mnie zależy i mówiła o kolejnym spotkaniu. Zakończyłem to. Po 2 miesiącach przerwy wróciłem do Toastmasters na spotkanie i znowu ze mną flirtowała, dotykała, mimo rozstania. Niestety teraz będę się z nią widywał tam regularnie.

    Kobiety to aktorki A+. Przeciętny facet jest bez szans.

    Z jednej strony żałuję, że tak daleko to zaszło, bo gdybym przestrzegał zasad to pewnie bym ją do siebie zniechęcił wcześniej. Ewentualnie bardziej zainteresował jeżeli nie udawała. Z drugiej to piekielnie ważna dla mnie lekcja i dzięki niej już wiem, że MUSZĘ trzymać się planu 12 randek, bo mnie zmięlą, wydymają, bo nie odkryję toksycznych zachowań oraz nie będę tracił zainteresowania w oczach kobiet.

    Reply

    Paweł Grzywocz April 10, 2022 at 14:48

    Dokładnie, piekielnie ważna lekcja, dzięki za podzielenie się przestrogami.

    Reply

    Kamil April 10, 2022 at 20:13

    Hej Paweł,
    Spotykam się z trzema dziewczynami z jednego kursu tańca. Z jedną jestem po dwóch spotkaniach, z inną mam umówione w tym tygodniu drugie, a z inną jestem po pierwszym, jak się zachować jakby któraś z nich dowiedziała się, że spotykam się z inną też z tego kursu i jak Twoim zdaniem mogą na to reagować i jaka powinna być reakcja normalnej dziewczyny o zdrowych wartościach, raczej będę robił jeszcze kilka stopni, one pewnie też, więc możliwe, że będą mieli bliższy kontakt i to wyjdzie. Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Reply

    Paweł Grzywocz April 10, 2022 at 23:25

    Normalna dziewczyna powinna zareagować tak samo, jak Ty, gdyby to był problem czyli zadać sobie pytanie: “Czy jesteśmy razem?”. Jak się spotkaliście kilka razy i nie jesteście razem, bo nikt nic nie wspominał, że się spotykacie na wyłączność ani nie nie macie jakieś większej ilości spotkań, po których dziewczyna mogłaby sobie założyć, że jesteście razem, czyli tak z 8 i więcej spotkań, to nie powinno być problemu, a nawet może to zmotywować dziewczynę, żeby to z Tobą ustalić. A jeśli dziewczyna jest jakaś księżczniczkowata itp. to oczywiście od razu wielki foch, że jak śmiałeś w ogóle spotkać się z kimkolwiek innym po jednej czy dwóch randkach z nią, ale to jej strata.

    Reply

    Mz. April 12, 2022 at 01:43

    Kamil, tak samo jak zmiany na kursach tańca, gdzie przeciez z każdą tańczysz, tak samo i na takie spotkania z kilkoma kobietami, inni ludzie co Cie zobaczą lub te kobiety z którymi sie sotykasz jak zobacza ze z innymi też nie musza wiedzieć, że to jest jakieś romantyczne – nie masz tego wypisanego na twarzy rpzeciez i nie całujesz takiej na środku ulicy przed szkołą tańca, może idziesz z jedną poćwiczyć tańczyć, a z drugą po kumpelsku wyszliście bo może ma fajne koleżanki z którymi Cie pozna, a może romantycznie wyszedłeś czego nikt sie nie dowie – nie wiadomo. ;)

    Mam z tym doświadczenie troche. Czasem jak ejstem na imprezie tanecznej to z tego środowika na takiej jednej imprezie znajdzie sie z 3 kobiety[czasem z różnych szkół tańca] z którymi randkowałęm więcej czy mniej. Kiedys miaelm też takie obawy o jakiś kwas albo, że swoim koleżankom z tego środowiska że coś nagada, tym bardizej jak z taką skońćze relację, co mi sie zdarzyło – i ja z najlepszymi przyjaciółkami takiej kobiety dalej tańcze, rozmawiam i sie do mnie uśmiechają i bardzo chętnie ze mnąrozmawiają. Ba, takie coś nawet Ci pomoże w oczach innych kobiet. ;)
    Ja sie ostatnio dowiedziaelm, ze moja instruktorka sie pytala mojej partnerki tanecznej czy ja z nią jestem. To wzbudza ciekawość innych kobiet. Szczególnie jak obcuejsz z jakąś piękną, która sie dobrze przy Tobie bawi i inne kobiety to widzą – będąCiebie bardziej wtedy chcieć.

    Reply

    Kamil April 20, 2022 at 17:52

    Dzięki za komentarz i historie jak to u Ciebie wyglądało z dziewczynami z kursów tańca

    Reply

    JackSparrow May 29, 2022 at 17:42

    Jak wy na tych tańcach dziewczyny poznajecie. Prawie 4 lata chodziłem na bachatę. Bardzo bardzo rzadko jakaś dziewczyna mi się tam podobała. Wiele to wręcz mnie odrzucało. A jak już jakaś ładna przyszła to z chłopakiem. Czy to ja mam jakieś wygórowane wymagania? ;)

    Reply

    Paweł Grzywocz May 30, 2022 at 00:51

    Na praktisach a nie na zajęciach.

    Reply

    JackSparrow June 1, 2022 at 15:26

    Tu już lepiej. A najlepiej na festiwalach :)

    Reply

    Tomasz March 7, 2024 at 19:27

    O rany, Jack Sparrow, jakbym widział siebie. Od kilku lat bachata. I nic z tego. Nadal jest dla mnie zagadką jak można wyrwać dziewczynę z tych kursów (jak np. Mz który mówił, że miał dużo randek).

    Reply

    Kamil May 3, 2022 at 15:24

    Hej Paweł,
    Piszę w sprawie dziewczyny z kursu tańca, z która w czwartek mam mieć piąte spotkanie, widzimy się raz w tygodniu na spotkaniach, oprócz tego na kursie, ale staram się tam z nią mało rozmawiać i robię to konsekwentne. Akceptuje spotkania, lub podaje alternatywne terminy, przychodzi ładnie ubrana, sporo się śmieje, dobrze się bawi, tylko, że nie ma z jej strony żadnego dotyku, może z dwa, trzy razy weszła w mój tor chodu jak szliśmy, na końcu 4 spotkania zaakceptowała pocałunek w usta, dziewczyna z tych nieśmiałych, nie odzywa się do mnie między spotkaniami, na trzecim spotkaniu wziąłem ją na event taneczny i sporo potańczyliśmy, a tak to kawiarnia, planszówki, salon gier itd. Martwi mnie bardzo ten brak dotyku, kontakt wzrokowy czasem przedłuża, ale nie często. Jak to traktować, jest opcja, że się jeszcze rozkręci? I najważniejsze pytanie, mogę co jakiś czas już na tym etapie sam zainicjować dotyk w stylu ją objąć itd. Bo może uważa, że to moja rola i ja powinienem już to wprowadzać? Czy w ogóle byś jej nie dotykał do czasu jak będę widział, że tego szuka? Jak to jest z tym naszą inicjacją dotyku już koło piątego spotkania? I czy cmok na końcu spotkania to wystarczający pocałunek? Z góry dzięki za pomoc.

    Reply

    Paweł Grzywocz May 3, 2022 at 18:52

    Tak, pocałunek na końcu spotkania to wystarczająco. A jak będziecie w związku na wyłączność, to możesz okazywać czułość, objąć itp. aczkolwiek miejsca publiczne nie są do tego najlepszym miejscem, żeby się nie afiszować, więc ona też nie ma zbytnio okazji ani potrzeby do dotyku, gdy jesteście na spacerze, w kawiarni itp. Ważne, że cała reszta jest ok. Poza tym dziewczyna, która dużo dotyka, wiesza się na szyi, ciągle szuka kontaktu to zapowiada raczej więcej problemów lub nieszczere zainteresowanie, więc ta, z którą się spotykasz może być naprawdę spoko. Na dodatek nie kombinuje nic z pocałunkiem, że za wcześnie albo że to za dużo, więc wszystko ok.

    Reply

    Kamil May 3, 2022 at 20:13

    Dzięki za odpowiedź, ten brak choćby pacnięcia w ramię mnie zaniepokoił i nie zawsze siadanie blisko mnie jak ma taką możliwość, ale póki przychodzi na spotkania i będzie dawała się pocałować na końcu to myślę, że będzie git, czas pokaże czy spotyka się z nudów lub bo fajnie spędza czas, czy widzi we mnie potencjalnego chłopaka

    Reply

    Piotr October 8, 2022 at 16:50

    A ja przez rok spotykałem się z koleżanką z pracy, która ma chłopaka. Pierwsze spotkanie było z jej inicjatywy. Spotykaliśmy się raz na miesiąc, półtora, bez żadnych pretekstów, po to żeby miło spędzać czas, tak jak radzisz. Ale nie posłuchałem Cię do końca, bo spotkania trwały po trzy, cztery godziny, a nie jedna godzina maks jak radzisz. No i nie napierałem z pocałunkiem po kilku spotkaniach. Ogólnie nic nie szło do przodu. Cały czas miała chłopaka. Po roku mi się to znudziło i na ostatnim spotkaniu zacząłem się do niej delikatnie dobierać. Ona mi wtedy powiedziała, że ma chłopaka, że jej z nim jest dobrze. Kilka dni po spotkaniu napisałem jej, że dopóki nie pozbędzie się faceta, to nie będę się z nią spotykał. On na to, że nawet jakby go nie miała, to i tak może być tylko moją koleżanką.
    Wkurzyłem się jak nie wiem, bo w końcu przez rok się ze mną spotykała za plecami chłopaka. W pracy nie miałem ochoty jej widzieć . Przez 2 tygodnie próbowała mnie spotkać w robocie. W końcu jej się udało i zapytała czy się obraziłem. Ja: Nie, a są powody? Ona: Myślę że nie. Potem znowu długo się nie widzieliśmy, bo ja byłem na urlopie, później ona. Miesiąc temu przypadkiem spotkaliśmy się pod robotą. Ona była milutka jak nie wiem, pytała czy jeszcze kiedyś porozmawiamy. Myślę, że gdybym zaproponował jej randkę, to by się zgodziła. Tydzień temu znowu ją spotkałem pod pracą. Znowu była bardzo miła.
    Muszę się z nią widywać czasem w pracy, a nie mam siły silić się przed nią i gadać z nią jak gdyby nigdy nic. Pawle, czy nie mam prawa w takiej sytuacji, że po roku spotykania dała mi kosza, całkowicie ją olać i nie rozmawiać z nią nawet grzecznościowo? Dlaczego miałbym dbać o to, żeby ona teraz czuła się komfortowo?

    Reply

    Paweł Grzywocz October 8, 2022 at 18:36

    Tak, możesz jej mówić “cześć” i iść dalej. Ewentualnie, jak Cię przyciśnie, to ok, 3 minuty, co słychać i muszę iść, miłego dnia.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: