Jak Uszczęśliwić Kobietę – Jak Dbać O Kobietę, Żeby Była Szczęśliwa? Jak Traktować Kobietę W Związku? 7 Zasad

by Paweł Grzywocz on 9 November 2021

“Gdy kobieta straci do Ciebie zainteresowanie i szacunek, będzie z Tobą z przyzwyczajenia, to nie będzie Cię już nigdy szanować ani się o Ciebie starać, tylko będzie wiało od niej chłodem
i będzie wykazywać zainteresowanie okazjonalnie lub wcale.”

jak uszczęśliwić kobietę
Jak dbać o kobietę, żeby była szczęśliwa w związku? Jak traktować kobietę
w związku
, żeby nie straciła do Ciebie zainteresowania i szacunku oraz jak ją uszczęśliwić?

W tym nagraniu i artykule dowiesz się:

  • Jak uszczęśliwić kobietę w długoletnim związku?
  • Jak docenić kobietę w związku, żeby nie czuła się brana za pewnik?
  • Jak dbać o kobietę, żeby była szczęśliwa?
  • Jak mężczyzna powinien dbać o kobietę, żeby czuła poczucie bezpieczeństwa
    w związku, wspólnej wizji i perspektywy?
  • Jak się nie znudzić kobiecie w związku i nie zabić romantycznego zainteresowania w relacji?
  • Co robić z dziewczyną w związku, żeby uniknąć nudy i rutyny – pomysły na randki w związku?
  • Jak się przygotować do udanego małżeństwa na całe życie?
  • Jak dbać o kobietę, żeby była szczęśliwa w długoletnim związku – 7 zasad:

    #1. Aby uszczęśliwić kobietę nie bierz jej nigdy za pewnik. Kobiety często narzekają, że mężczyźni rozleniwiają się, gdy tylko je zdobędą i przestają dbać o kobietę
    i romantyczne zainteresowanie.

    Nie spędzają z nią wysokiej jakości, zaplanowanego czasu, tylko myślą, że już nie muszą nic robić i jedynie zabijają z nimi czas np. oglądając telewizję i spędzając wieczory lub weekendy zajęci własnymi sprawami.

    Jak uszczęśliwić kobietę? Jak docenić i jak traktować kobietę
    w związku, żeby była szczęśliwa?

    Dlatego do końca życia randkuj ze swoją kobietą, w domu również można randkować.

    Spędzaj z nią wysokiej jakości czas bez innych rozpraszaczy, bez telefonów, dzieci, rozmowy o rachunkach i obowiązkach.

    jak dbać o kobietę żeby była szczęśliwaOrganizuj w tygodniu czas spędzony tylko na dobrej zabawie, rozmowie, przytulaniu, słynnym filmie akcji lub ciekawym filmie dokumentalnym (sporo linków było w trzeci miesiącu “Wolności od nałogów w 90 dni), ćwiczeniach fizycznych typu pompki, przysiady, wykroki, spacerach, grach planszowych lub komputerowych dla dwóch osób, np. wyścigowych.

    Jak uszczęśliwić kobietę w związku? Nie traktuj jej tylko do seksu w celu zaspokojenia się.

    Od początku trzeba w ten sposób zbudować szczęśliwy, udany związek i potem go utrzymywać, ponieważ jeśli źle zaczniesz lub sobie odpuścić po kilku miesiącach,
    to zazwyczaj nie da się potem tego odkręcić, o czym jest np. artykuł, co robić, gdy dziewczyna chce odejść, unika stosunku i drugi o tym, gdy nie chce się kochać.

    Jak uszczęśliwić kobietę w związku i dbać o nią, i doceniać? Nie traktuj jej jak gosposi i mamusi.

    #2. Nie traktuj swojej kobiety, jak gosposi i drugiej mamusi, tylko również wspólnie czasem coś ugotujcie, posprzątajcie albo po prosty Ty zrób coś w domu zanim ona będzie musiała o to poprosić, np. dokonaj drobnej naprawy lub zrób porządek, umyj łazienkę zanim ona będzie musiała na to zwrócić uwagę.

    #3. Aby uszczęśliwić kobietę możesz ją zaskoczyć od czasu do czasu drobnym upominkiem, jak kinder niespodzianka lub jakiś jej przysmak lub znajdź jakiś prosty przepis w Internecie i przygotuj dla niej coś prostego np. tortilla podsmażona z jajkami, pomidorami i serem mozarella, która wygląda, jak pizza, a można to przygotować
    w 5 minut.

    Staraj się złamać od czasu czasu wasze przyzwyczajenia i zrób coś inaczej niż dotychczas, zaskocz ją i wręcz np. wesołą kartkę z zabawnym komplementem
    lub wierszykiem.

    Jak uszczęśliwić kobietę? Miej perspektywę i wizję dla waszego związku.

    jak dbać o kobietę żeby była szczęśliwa#4. Miej konkretną wizję związku
    z kobietą, którą od początku relacji idziecie, czyli poznajecie się pod kątem przygotowania się do decyzji o wspólnym życiu lub rozstaniu i właśnie dlatego poznajecie się powoli oraz nie budujecie związku na seksie ani go nie zaczynacie od seksu, o czym możecie porozmawiać w okolicach 10 randek,
    a jeszcze dogłębniej jest ten temat w drugim miesiącu programu WON90.

    W ten sposób dasz kobiecie poczucie bezpieczeństwa i poczucie perspektywy, że nie jesteś kolejnym chłopaczkiem, który nie ma pojęcia o niczym, tylko odpowiedzialnym mężczyzną, który wie, jak zbudować udany związek.

    #5. Pamiętaj, że te same zasady, który przyciągają kobietę nadal obowiązują w stałym związku, czyli odpowiedni balans spędzanego razem czasu i przestrzeni, tęsknoty, szacunku do swoich granic.

    To, że mieszkacie razem albo chodzicie ze sobą 6-24 miesiące nie oznacza, że możesz porzucić wszystkie zasady atrakcyjności i zacząć zachowywać się, jak stary kapeć, który nic z dziewczyną ciekawego nie robi i sobie z nią wegetuje, bo już jest “Twoja”.

    #6. Po to jest te 24 miesiące chodzenia ze sobą przed dalszymi decyzjami o wspólnym życiu a nie odwrotnie, żebyście zbudowali solidne nawyki utrzymywania związku
    i wysokiego zainteresowania, które wniesiecie potem w wasze dalsze wspólne życie.

    jak traktować i dbać o kobietę w związku żeby była szczęśliwa

  • Jeśli pominiecie te fundamenty i po 3-6 miesiącach się rozleniwisz, zaczniesz brać kobietę za pewnik, to ona straci do Ciebie szacunek
    i wyjdzie za Ciebie za mąż lub zamieszka z przyzwyczajenia, ale nie będzie Cię już nigdy szanować ani się o Ciebie starać, tylko będzie wiało od niej chłodem i będzie wykazywać zainteresowanie okazjonalnie.
  • Lepiej jeśli już dziewczyna z zabitym zainteresowaniem Cię rzuci niż gdyby tkwiła z Tobą na siłę, z przyzwyczajenia, strachu przed samotnością.

    Dlatego najlepiej w ogóle nie doprowadzać do takiej sytuacji. Lepiej cały czas dbać
    o kobietę
    , o relację od początku przez resztę waszego życia i od początku zbudować związek na trwałych fundamentach, wartościach, nawykach niż potem zastanawiać się, czy da się uratować, naprawić zepsutą relację
    i odzyskać zabite zainteresowanie.

    Można to porównać do dbania o swój wymarzony samochód.

    Nie opłaca się po 6-12 miesiącach odpuścić, że teraz już nie trzeba go serwisować,
    bo już go np. spłaciłem i jest mój albo gwarancja się skończyła, więc nie trzeba o niego dbać.

  • Wręcz odwrotnie, trzeba tym bardziej o niego dbać i tak samo trzeba dbać
    o swoją kobietę, żeby była szczęśliwa
    , bo im dłużej jesteście razem, tym masz więcej do stracenia:, czyli: czas, nerwy, emocje, pieniądze, wspólne lata,
    a z czasem także majątek, dzieci, zdrowie psychiczne i produktywność w pracy.
  • Jak uszczęśliwić i dbać o kobietę w długoletnim związku?

    jak uszczęśliwić kobietę i dbać o nią żeby była szczęśliwa#7. Brak poczucia bezpieczeństwa
    i niepewność w związku biorą się
    z niepoważnego traktowania. Jak więc dbać o kobietę, żeby była szczęśliwa? Od początku budować trwały związek oparty o wspólne wartości, jak wierność, trwałość, poznanie charakteru.

    Pokazać, że zależy Ci na niej, a nie na dobraniu się do jej majtek, jak wszyscy pozostali faceci, którzy interesują się tylko jej wyglądem.

    Jak docenić kobietę?

    Doceniaj ją za jej charakter i osobowość oraz za wartości, na których budujecie związek.

    Buduj z nią związek do końca życia, który przetrwa trudne chwile i da wam bezpieczeństwo emocjonalne. Poczucie bezpieczeństwa w związku jest jednym
    z największych fundamentów udanego związku z kobietą, który sprawia, że jest szczęśliwa.

    Jak dbać o kobietę w związku, żeby była szczęśliwa?

    Mężczyźni zazwyczaj zakładają, że udany związek sam się ułoży naturalnie, instynktownie, bo przecież sami wiedzą najlepiej, jak uszczęśliwić kobietę.

  • Nie mają takiego podejścia w żadnej innej dziedzinie, jak dbanie o samochód, sylwetkę czy karierę, ale z kobietami ma im się magicznie wszystko układać, bo np. mają dobrą pracę czy samochód, co patrząc logicznie wydaje się absurdalne, bo te sfery nie mają bezpośredniego wpływu na związek i mimo posiadania dobrej pracy i wyglądu można cierpieć na wieczny brak powodzenia u kobiet.
  • jak docenić kobietę - jak uszczęśliwić i dbać o kobietę w związkuMożna być tzw. człowiekiem sukcesu, który zabije zainteresowanie kobiety i ona będzie z nim tylko tkwić, a z czasem straci ją kompletnie i bezpowrotnie.

    Nic nie dzieje się bez przyczyny.

    Dlatego trzeba pamiętać, że nic nie dzieje się przez przypadek, a udany związek wymaga regularnego serwisowania, dbania o dobrej jakości olej, czyli wysokiej jakości regularnie spędzany czas zarówno w domu, jak i na zewnątrz, wspólny spacer, wycieczka, ćwiczenia, rozrywka a nie traktowanie kobiety, jak wołu pociągowego, bo znacie się 2 lata, to już nie trzeba się starać.

    W ten sposób większość facetów nie jest w stanie dotrwać tych 2 lat związku i tracą dziewczynę albo jeszcze gorzej, gdy ona się z nimi pobiera z rozpędu, przyzwyczajenia, a potem się rozwodzą.

    Jak tak to ma wyglądać, to po co budować związek, jak macie się potem rozwodzić.

    Dlatego zachęcam do przesłuchania 10 razy w 10 tygodni, a potem raz w miesiącu do końca życia programu “Jak utrzymać związek z kobietą”, żeby się utrwaliło i żebyś nigdy nie przestał świadomie dbać o udany związek.

    Wówczas unikniesz rozwodu, rozstania i wielu nieprzyjemności z tym związanych oraz opanujesz sztukę tego, jak uszczęśliwić kobietę.

    Pozdrawiam,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze pomyśl, co zrobiłby przeciętny facet, a później tego nie rób”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    Jak utrzymać związek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Najlepsze miejsce do poznawania kobiet
    100 Rozmów z Kobietami
    124 Riposty na pytania kobiet
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Podziel się w komentarzu swoim podejściem do tego, jak uszczęśliwić i docenić kobietę w związku.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 4.3/5 (9 votes cast)
    Jak Uszczęśliwić Kobietę - Jak Dbać O Kobietę, Żeby Była Szczęśliwa? Jak Traktować Kobietę W Związku? 7 Zasad, 4.3 out of 5 based on 9 ratings

    Poszukiwano

    • https://www jak-zdobyc-dziewczyne pl/blog/jak-uszczesliwic-kobiete-jak-dbac-o-kobiete-zeby-byla-szczesliwa-jak-traktowac-kobiete-w-zwiazku/

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 27 comments… read them below or add one }

    Radek November 9, 2021 at 20:41

    Cześć Paweł, chcę ci napisać o moich refleksjach. Mogę z całą pewnością powiedzieć, że dzięki kursowi pewności siebie w 90 dni jestem obecnie najlepszą wersją samego siebie. PSW90 pomógł mi inaczej spojrzeć na siebie i innych. Nabrałem szacunku do siebie i akceptacji. Czuję się pewniej, a jeszcze w lipcu uważałem się za śmiecia przez własne błędy. Teraz mam zupełnie inne podejście, a otoczenie widzi, że zmieniłem się nie do poznania, że jestem kimś zupełnie innym. To jest początek pięknej drogi. Staram się sobie wybaczyć i stać swoim przyjacielem. Nie jestem wobec siebie taki krytyczny i surowy, przez co czuję ulgę. Niedawno na siłowni dwóch chłopaków zapytało czy jestem jakimś trenerem z powodu mojego niskiego, energicznego głosu. Widzę, że jestem bardziej wyluzowany.

    Najwięcej dało mi kwestionowanie ograniczających przekonań, którego używam ilekroć łapią mnie wątpliwości i dół. Także 36 odcinek o towarzyskim introwertyku i 37 o pozbywaniu się uczuć desperacji i frustracji. Generalnie te, które pomagały zmienić nastawienie.

    Dzięki Tobie niedługo będę miał randkę z najładniejszą dziewczyną, jaka mi się do tej pory trafiła :) Chciałem ją zabrać na plac zabaw, a potem do maka, żeby się ogrzać, a także poszukam interesujących miejsc pod dachem. Dlatego wykupiłem kurs 12 randek do związku.

    Jeszcze raz dzięki za Twoje materiały. Niesamowicie pomaga mi też WON90, bo pomaga patrzeć na seksualność i kobiety w zupełnie inny sposób. Te dwa kursy pomagają zaakceptować samego siebie i pracować nad sobą :)

    Trzymaj się, cześć!

    Reply

    Paweł Grzywocz November 9, 2021 at 20:42

    Dzięki bardzo za odzew i gratuluję pracy nad sobą. Oby tak dalej, życzę konsekwencji i dalszych sukcesów.

    Reply

    Mz. November 10, 2021 at 21:13

    Pawel, widzę ogromną analogię w kontekście takich relacji z kobietą w porównaniu do pracy z dziećmi i utrzymywaniu kreatywności by mieć długodystansowo “klientów” [albo teraz do występów i śpiewania różnorakich piosenek by nie zanudzić odbiorców, gdzie inni śpiewająciągle to samo] – krótko mowiąc kobieta jest jak dziecko i to mi sie mega sprawdza też długoterminowo w pracy by taki poziom zainteresowania moich powiedzmy “klientow’ utrzmać, by sie nie znudzili zajęciami u mnie] – tka jak w artykule mówisz, by przełamywać jakieś przywyczajenia, zaskakiwać, zmienić schemat, tak też nawet dzieciakom tlumacze, że gdy coś, co uwielbiają na moich zjaęciach i mnie proszą o to by to porobić to im tłumaczę[podając przykłady rzeczy które im sie juz znudziły by dostrzegły to, że cos co teraz im sie podoba to moze tez im sie znudzić], że na jakiś czas musimy to odpuścić by im sie to nie znudziło i potem one ze mną tak współpracują i nawet jak cos im sie podoba i ktos to proponuje to wspominają, że to już roiblismy i musimy odpuścić. ;D To tak nawiasem – jak takie podejscie sie przekłada też na inne obszary i że trzeba to dopasowywać, utrzymywać tę kreatywność, czasem coś zmienić, przełamać schemat.

    Paweł, mam pytanie. Jeśli masz sposobność to daj znać, czy spoko zareagowałem czy może móglbym inaczej zrobić:

    Zastnawia mnie, czy dobrze zareagowałem na poniższe dopytywania się kobiety, która zdaje sie być bardzo zainteresowana, ale troche mi to śmierci, że tak szybko[2 spotkania z dłuższą przerwą między jednym a drugim + kilka interakcji na imprezach w międzyczasie]:

    Już kolejny raz kobieta z kontekstu tanecznego z którą miałęm dwa spotkania, mi sie pyta, czy planuje po spotkaniu iść na imprezę taneczną, ale zdecydowanie widzę, że ona nie pyta o to w kontekśćie bym poszedł z nią na tą imprezę potańczyć, ale bardziej w kontekście żębyśmy my sami coś razem dłużej może porobili lub ewentualnie poszli razem na tą imprezę- o tym dalej.

    Aakurat tak się złożyło, że już drugi raz impreza jest w wieczór naszego spotkania. Na poprzednim umawianiu spotkania też pytała, czy idę na tą imprezę- wtedy jej odpowiedziałęm, że nie planuję iść na imprezę i że ją nawet na tą impreze odprowadze pod klub jeśli chce(tak też zrobiłęm po spotkaniu – odprowadziłem ją, a sam poszedłem w swoją stronę) – komunikowała mi wtedy, że jej na tej imprezie nie zależy i dodatkowo sie dopytywała, czy nie chce by ktos mnie z nią zobaczył, że nie chce iść (i w sumie spoko, niech sie pozastanawia nad tym) – jakoś z tego też sie wykręciłem niejednoznacznie – a ją wręcz wepchnąłem na tą impreze “idz tańczyć!” i sie pożegnalem].

    Na ten kolejny raz co tez o to zapytała przy umawianiu spotkania – nie odpowiedizałęm jej wprost, powiedziałem tylko odnośnie naszego spotkania: ‘zarezerwuj sobie 3/4h’(czyli takjakby między wierszami wskazując, że co będzie potem to już mnei nie interesuje) – na co ona mi już drugi raz zakomunikowała, że jej nie zależy by na tą imprezę po spotkaniu iść. Taka ewidentna sugestia, że woli pobyć ze mną, wręcz tak trochę wyczułem jakby miała gdzieś tam nadzieję, że zaproszę ją do siebie. Co oczywiśćie też nie mam zamiaru zrobić, a skończyć spotkanie z niedosytem.

    Wiadomo, na imprezę odpuszczam czasem, a jakbym jednak chcial pojsc na tą impreze po spotkaniu z nią to raczej pierw bym sie z nią rozdzielił[czy nawet odprowadził pod klub] i po jakimś czasie dołączył na tą imprezę, i na miejscu jakbym ją widział to “cześć, cześć”/”Ty chyba mnie śledzisz! ;D” może z dwa tańce zatańczyć i normalnie jak zawsze robię – bez bycia przylepą tylko zachowywałbym się tak, jakbym bez niej przyszedł na tą imprezę i innych bym pozagadywał/zapraszł do tańca.

    Reply

    Paweł Grzywocz November 10, 2021 at 22:17

    Można iść na randkę z dziewczyną potańczyć, jeśli to lubicie albo zaplanować sobie pójście trochę potańczyć w drugiej części randki. Nie rozumiem, po co miałbyś się rozdzielać przed wejściem do klubu? Wstydzisz się jej albo nie chcesz, żeby zobaczyły Cię inne dziewczyny, która chciałbyś poznać? Generalnie to tylko randka, nie musi to być potem stała dziewczyna, więc inne dziewczyny nie powinny uznać Cię za zajętego. Wręcz przeciwnie powinny mieć większego smaka, że masz powodzenie i bardziej się starać, gdy będziesz chciał je poznać. Albo jak nie chcesz jakiejś łatki kobieciarza czy plotek, to idź z nią potańczyć do klubu w innej okolicy, gdzie nie zobaczą was znajomi z zajęć tanecznych. Pójście potańczyć razem w drugiej części randki to jest jakiś pomysł i można na takie coś pójść, jeśli macie ochotę. Wolałbym na takie tańce iść po pierwszym pocałunku, ale wcześniej też by dało radę. Jak się interesujecie tańcem i ćwiczycie tańcem, to raczej dobrze się będziecie bawić, gdy pójdziecie potańczyć niż np. nowo poznana para, która nie ćwiczy.

    Reply

    Mz. November 15, 2021 at 21:43

    Paweł, jak możnaby odpowiedzieć kobiecie, gdy ta na moje zaproszenie[pójdziemy potańczyć] pyta, czy chcę ją sprawdzić/przetestować w tańcu? [ja jestem tym kfalifikatorem i na spotkaniu też widze jak ona bardzo chce sie do mnie dopasować, też jej mówię "no nie wiem czy za mną nadążysz" - i potem widzę jak ona sie stara].
    Z jednej strony myślałęm by odpowiedzieć jej, że chcę z nią po prostu iść potańczyć, ale odpowiedziaęłm na to jej pytanie, czy chcę ją przetestować, zabawowym tonem -”no oczywiście, że tak!” – Myślę, że spoko, śmiała się [jak zresztą ze wszystkiego, co powiem]. Ale pytam o to bo czasem jak gdzieś bierzemy kobiete i chcemy by coś zrobiła to, przynajmniej ode mnie ona wyczuwa, że ją kwalifikuję i może sie zapytać, czy chcę ją sprawdzić. Ja wtedy pewnie siebie w to brnę – l dla przykładu poszedłbym w kierunku typu: “no jasne, że chce Cie sprawdzić czy nie będziesz się tego bała/chce zobaczyć, czy potrafisz przekroczyć swoją strefę komfortu”.

    Reply

    Paweł Grzywocz November 15, 2021 at 21:51

    Najlepiej odpowiadać na zmianę, czyli raz “pewnie, że tak”, a innym razem “może kiedy indziej”, a w dodatku odwrotnie, do tego, co robicie, czyli np. gdy faktycznie idziecie na tańce, to mówisz, że nie masz zamiaru jej sprawdzać, że może kiedy indziej albo “nie jesteś jeszcze gotowy” albo, że “nie jest pralką, żeby ją sprawdzać”, czyli zaprzeczaj, a gdy np. nie idziecie na tańce, to mów, że “oczywiście, że tak” albo, że o niczym innym tak nie marzysz, jak sprawdzanie jej. Oczywiście użycie tego normalnie też może być. Ważne, aby unikać schematów, nadmiernie przewidywalnych odpowiedzi, jak i nadmiernie przekombinowanych odpowiedzi.

    Reply

    Mz November 17, 2021 at 17:10

    Paweł, umówiłem spotkanie z kobietą na za tydzień(inaczej mi nie pasuje lub na jeszcze poZniej) – tzn ona smsem to zainicjowała, a ja oddzwoniłem z konkretem. Komunikowała mi wtedy że jej średnio pasowało w dzień który zaproponowałem, mówiła że jest umówiona z siostrą ale nie na konkretną godzinę. Zapytałem o to kiedy będzie wiedzieć na 100%, powiedziała że na ddugi dzień i ostatecznie wtrdy zadzwoniłem i się zgodziła mówiąc że przełoży spotkanie z siostrą (blad zrobiłem -moglem to do niej dostosowac) . No i na drugi dzień zadzwoniłem i umówiliśmy się na konkretną godz. Na za tydzien. Po 2 dniach sms że jednak jej wtedy średnio pasuje. I teraz się zastanawiam czy zadzwonić i samemu dostosowac inny termin pod nią. Czy odpisac (lub nie odpisywać) że ok i zatem może innym razem i zadzwonić po 5dniach.
    Z jednej strony to była jej inicjatywa i dopytywała o inny dzień a mi nie pasowało i ona chciała swoje plany pode mnie ustawić i tu czuje ze powinienem przymknąć oko na to odwołanie.

    Reply

    Paweł Grzywocz November 17, 2021 at 17:13

    Tak, zadzwoń i zaproponuj jej 2 dni później i zobacz, co powie.

    Reply

    Piotrek November 20, 2021 at 09:15

    Cześć Paweł, jestem po ok. 8 spotkaniach z dziewczyną, ale nie jesteśmy w związku. Jak się widzieliśmy w poniedziałek, to tak luźno rozmawialiśmy, że fajnie byłoby pojechać w niedzielę na jakąś wycieczkę jak jeszcze jest widno i ona była chętna, ale konkretnie wtedy się nie umówiliśmy. Wczoraj, czyli w piątek zaproponowałem jej spotkanie na niedzielę. A ona, że zobaczy i że odpowie mi w sobotę. Ja na to, że chcę wiedzieć dzisiaj (czyli w piątek). Ona na to, że wieczorem mi napisze. Zgodziłem się. Po 22 napisała mi smsa, że jednak nie może w niedzielę, bez alternatywnego terminu. Według Ciebie czekać teraz tydzień, czy może w niedzielę wieczorem zapytać, kiedy w takim razie może się spotkać i zobaczyć czy poda coś konkretnego? I myślę, że jeśli dojdzie do kolejnego spotkania, to zabiorę ją tylko na jakąś krótką kawę, max 2 godziny, bez żadnych wycieczek. Co o tym myślisz?

    Reply

    Paweł Grzywocz November 20, 2021 at 10:56

    Tak, nie musi to być sama kawa, tylko normalna randka, jakiś cymbergaj, huśtawka, rzutki, galeria sztuki, naleśnikarnia. Tak, zadzwoń za 5-7 dni po tej odmowie, czyli np. w czwartek. Na przyszłość nie proponuj randek na ostatnią chwilę, nie dzwoń w piątki, soboty oraz nie umawiaj się nigdy na jutro ani na po jutrze. Zostaw to na stały związek jako ostateczna ostateczność, ale z nowo poznanymi dziewczynami przez pierwsze 10 randek to w 90% przypadków chybiona propozycja, ze zbyt krótkim wyprzedzeniem. Poza tym ona powinna nacisnąć na taką wycieczkę, czyli np. normalna randka w przyszłym tygodniu w dzień roboczy lub w niedzielę i jeśli ona kiedyś o to zapyta, to wtedy coś pomyślicie odnośnie terminu, godziny, odległości.

    Reply

    Piotrek November 28, 2021 at 19:19

    Hej, zrobiłem, jak napisałeś, czyli w czwartek zaproponowałem jej spotkanie na niedzielę, czyli na dzisiaj. Zgodziła się i widzieliśmy się dziś o 14. Wszystko było ok, ale jak weszliśmy na temat ewentualnej wycieczki, to stwierdziła, że teraz to nie ma sensu, że dopiero na wiosnę, jak już będzie ciepło. A na wcześniejszych spotkaniach była bardzo chętna, żeby gdzieś się przejechać. Ponadto jakiś rok temu, wiem że miała chłopaka. Ale jak się zaczęliśmy spotykać, to nigdy o nim nie wspominała, więc myślałem, że już nie są razem. A dzisiaj jak już wracaliśmy ze spotkania to wyszło tak, jakby oni nadal byli razem. A na wcześniejszych spotkaniach nic o nim nie mówiła i zawsze pytała o kolejne spotkanie, a dzisiaj o kolejne nie spytała. Nie wiem, czy to się kwalifikuje, żeby ją olać, czy proponować jej spotkania raz na kilka tygodni na 1 godzinę? Ogólnie to mi się ona podoba i już się widzieliśmy z 8 razy.

    Reply

    Paweł Grzywocz November 28, 2021 at 20:04

    Napisałem wcześniej, że ona powinna nacisnąć na taką wycieczkę, czyli dopiero jeśli ona kiedyś o to zapyta, to wtedy coś pomyślicie odnośnie terminu, godziny, odległości.

    Napisałeś, że jak weszliście na temat wycieczki, to stwierdziła, że to nie ma sensu, a to oznacza, że to Ty wszedłeś na temat wycieczki, czyli nie jesteś wyzwaniem, jesteś zbyt dostępny, zabijasz zainteresowanie w ten sposób, postępujesz na opak. Przesłuchaj 10 razy w 10 tygodni program 12 randek, Audio Action Steps. Pozwalaj dziewczynie gonić Ciebie a nie odwrotnie.

    Reply

    Piotrek November 28, 2021 at 20:08

    A co zrobić z tym, że nadal spotyka się z tamtym, a mi przez ten czas nic o tym nie powiedziała?

    Reply

    Paweł Grzywocz November 28, 2021 at 21:58

    Nic. Może szuka nowego chłopaka, ale za bardzo Ci zależy, więc traci zainteresowanie Tobą.

    Reply

    Piotrek November 29, 2021 at 13:48

    Ale rozumiem, że należy skończyć z normalnymi spotkaniami i teraz tylko 1 godzina co kilka tygodni, tak?

    Reply

    Paweł Grzywocz November 29, 2021 at 15:08

    Tak jest.

    Reply

    Mz. November 21, 2021 at 03:34

    Raport z zagadywań + pytanie w przedostatnim akapicie:

    Wczoraj posłuchałem sobie pare rozmów z 100audio, troche mnie to zmotywowało do działania, musze do tego częściej wracać – pomaga sie zmobilizować:
    Dziś zagadnąłem pare kobiet, jedną w tramwaju. Pierw sie spojrzeliśmy na siebie, potem drugi raz z moim uśmiechnięciem sie do niej, ale bez odwzajemnienia + trzeci raz sie spojrzeliśmy to ona sie uśmiechnęła i jakąś głupote wymyśliłem by zagadać. ;D Jak poszlo dalej – to już tam malo ważne, w ostateczniości: bez numeru+ ‘mam chłopaka’ = ide dalej. ;D
    W ogóle wręcz sie zmusiłem do wyjścia z domu by iść zrobić koncert na mieście – i zawsze gdy to robie to mam super interakcje z ludźmi [bycie muzykiem super rzecz]. Przepiękne to jest. Te lata przełamywań mi sie odpłacają chociażby nowymi kontekstemi.
    Potem po moim koncercie, zagarnął kumpel-muzyk by sobie pogadać przy koncercie jeszcze innego muzyka, spotkałem tam jeszcze innych znajomych muzyków[to jest przepiękne, ludzie są tak otwarci do muzyków, chcą ich znać, to jest złoty kontekst] – jedna kumpela i jej prześliczna koleżanka znajomego muzyka do nas dołączyła. Wcześniej już ją poznaęłm, z 2 min rozmawiałęm – ona mnie pamiętała, ja jej nie do końca [tzn pamiętam, że to byla chyba ona co zrobiła na mnie też takie wrażenie swoją urodą tak samo jak teraz] i wyszło to na wierzch, że nie pamiętam jej, cos tam probowaliśmy tę syt przywołać z powrotem, ale po paru momentach to bylo nie ważne bo wciągneliśmy się wspolnie w rozmowy, w pewnym momencie też ją wziąłem do tańca[w tle inny kumpel robił koncert] mimo ze sie zapierała że nie umie, to poszła. Gdy ktoś z towarzystwa coś opowiadał to często sie na seibie zerkaliśmy-patrzeliśmy i się uśmiechaliśmy do siebie. Pełno głębokich tematów z nią poruszyłem, w trakcie rozmowy gdzieś tam wspomniała o swoim chłopaku], Numer bez problemu podała więc zobaczymy[ależ czekałęm na dobry moment by to zrobić by jej koleżanka tego nie widziała - jej koleżanka zna jej chłopaka i wolałem uniknąć by ta sobie o niej jakoś źle pomyślała, ale z drugiej strony widziałęm jak ta kumpela nam pomaga byśmy sobie pogadali i nas zostawiła, też wyczułem, że jakby one obie chciały bym został, bo chcialy isc do sklepu i mnie prosiły bym został i poczekał w tym miejscu na nie, że zaraz wrócą i pretekstem d otego bym został był ogrzewacz do rąk który mi pożyczyła i którym sie ogrzewałem że później go odbierze jak wróci.

    Mam w planach jeszcze wziąć nr od paru innych, konkretnych kobiet z miejsc z kontekstem, które mam na oku z którymi mam chemię.
    Ale też z jedną, tą o której pislaem w poprzednim komentarzu co mi napisała sms że jej jednak umowiony dzień spotkania średnio pasuje, całuję ją i widze jak jej zależy, jak mi sie tlumaczy gdy nie odbierze ode mnie telefonu - bym sobie nie pomyślał, że mnei zlewa. Ale jak ją bardziej poznałęm to jej charakter mnie trochę zniechęcił, ale chce jeszcze ją sprawdzić.

    Paweł, mam w związku z powyższym pytanie:
    zastanawiam się co w takiej sytuacji, gdy chce jeszcze porandkować też z innymi kobietami, ale z tej w/w jeszcze nie rezygnować - a czuje, że jeszcze z dwa spotkania[mieliśmy już 3] i ona mi sie zapyta o “to jak to jest z nami?”[właśnie to m.in. mnie zniechęca, żę czuje żę za bardzo jej zależy i agendy sie doszukuję]. Mógłbym w sumei wykorzystać sytuację, ze ona wyjeżdza na erasmusa[chociaż nie wiem kiedy] i powiedzieć jej: “wrócimy do tego tematu jak wrócisz z erasmusa” – i raczej myślę, że tak jej odpowiem gdyby dopytywała o związek[chociaż może nei będzie pytać tak szybko i wtedy zadecydje ze inna kobieta barzdiej m isie podoba i z tą przestanę]. Ale jakby tego jej wyjazdu nie było to czysto teoretycznie też mnie zastanawia co w takiej syt, czy jej wtedy mógłbym powiedzieć: “zostawmy to tak jak jest teraz”?[chociaż to taka wtedy będzie uwydatniona moja niepewność co do kobiety gdzie to jest po mojej stronie, gdzie niepodałbym powodu bo przecież nie powiem, żę chce jeszcze inne kobiety posprawdzać w tym samym czasie, a czuje, że to słabe jest tak zrobił że powiem jej 'zostawmy to tak jak jest teraz' i raczje powinienem z niej zrezygnować], a potem ewentualnie jakbym sie ostatecznie zdecydował to albo poprostu przestać inicjować spotkania, albo jakbym sie dalej spotykał z nią to samemu wrócić po jakimś czasie do tego tematu, że sie namyśliłem.

    Potem wróciłem do domu, zjadłem coś na szybko i jeszcze sie zmusiłem by na impreze taneczną pójść [koło 12 w nocy już to było] mimo że mnie brzuch rozbolał – łyk kropli żołądkowych przed wyjściem pomógł na szczęście. Śmiechowe interakcje znów miałem. Cholera jasna, na tej imprezie też.. te dziewczyny które mi sie podobają i mam z nimi chemię były z swoimi facetami. Dziś to były łącznie 3 kobiety z którymi mam chemię, a które mają chłopaka. Jeszcze jedna, którą mam na oku a którą miałem mega chemie też ma chłopaka[albo rac zej miała].. chociaż w sumie jej chłopaka widuję ostatnio ciale samego na imprezach, a tak to zawsze razem przychodzili i nie miałem jak od niej numeru zabrać. Wiec raczej już odpadł. Stąd też chce podziałać i z nią, zagadać do nie jna fb bo nie wiem czy jeszcze ją gdzies spotkam w ogóle.
    Super dzień.

    Reply

    Paweł Grzywocz November 21, 2021 at 17:41

    Nie zgadzamy się na żadne spotykanie na wyłączność itp. co jest między nami na piątym spotkaniu. To zbyt wcześnie. Mówisz wtedy, że nie jesteś taki szybki i obracasz to na jej korzyść, że chciałbyś, żeby ona Cię najpierw jeszcze trochę poznała, nie ma się co spieszyć i może najpierw kolacja, spacer, a nie tak od razu. W ten sposób zyskujecie czas, aby się jeszcze nieco poznać i ona znowu wyskoczy z tym tematem niekoniecznie na 6 spotkaniu, ale jednym z kolejnych. Najwcześniej można by na 6 spotkaniu się przychylić do jej pytania: “Dlaczego pytasz?”, “A co chcesz, żeby było?” dowiedzieć się, czego ona oczekuje i powiedzieć: “Dam Ci odpowiedź za tydzień, ok?”. W ten sposób zyskasz trochę czasu i jakbyś za tydzień nie chciał się zgodzić na wyłączność, to albo się z nią spotykaj więcej albo powiedz po ludzku, że potrzebujesz jeszcze trochę czasu i pracujesz nad tym. W każdym razie, jak czujesz, że to nie to, nie ta, że nie do końca Ci ona odpowiada, to nie trzymaj jej w zapasie, skoro nie jest to wymarzona dziewczyna. Jak spotkasz taką, która Ci się podoba wystarczająco, to nie będziesz miał takich dylematów albo spotkasz 3, które Ci się podobają i którym Ty się podobasz, to wybierz tę najbardziej zainteresowaną, z najciekawszą osobowością i wyglądem. Taki problem to przywilej, gdy można sobie wybierać spośród 3 wymarzonych dziewczyn, pięknych, zainteresowanych, stabilnych emocjonalnie.

    Reply

    Mz November 21, 2021 at 17:50

    Właśnie miałem pisać, że to też mi do głowy przyszło żeby powiedzieć że nie jestem taki szybki i żebyśmy się trochę jeszcze poznali albo że czasu jeszcze trochę potrzebuje. I potem zadecydować. Dzięki.

    Tak samo jak trzeba być bezwzględnym z olewaniem nie zainteresowanych kobiet(co już mam opanowane) tak jeszcze trudniejsze dla mnie b jest wycofanie się z takej relacji gdzie kobiecie zależy, a my z czasem straciliśmy zainteresowanie. I potem większość związków tak wygląda bo na początku coś było, potem umknęło ale ‘skoro jest tak mną zainteresowana to już z nią zostane’ a potem są nieszczęścia z tym związane ze jest się z kimś nie do końca dla nas interesującym.. Potem Oglądanie się za innymi, brak motywacji o dbania o taką relacje. Brr. Szykuje już swoją głowę na to by się wycofać. Nawet jakbym susze znów miał mieć.

    Reply

    Lukas November 25, 2021 at 16:19

    Cześć Paweł, gdzie można do Ciebie napisać ze sprawą, na którą chciałbym uzyskać obszerej odpowiedzi czy porady? W sensie takiej, jak na podstawie pytań czytelników, piszesz artykuły.
    Pozdro

    Reply

    Paweł Grzywocz November 25, 2021 at 17:03

    Pewnie, u góry strony zakładka, kontakt, konsultacja email lub telefon albo odpisz na jeden z moich maili.

    Reply

    Mz. November 26, 2021 at 20:01

    Paweł, poznalem prześliczną kobietę – w gronie wspólnych znajomych. Pełno głębokich tematów poruszonych, podczas rozmów, gdy inni ze sobą rozmawiali to my sie czasem na siebie patrzyliśmy i uśmiechalismy się do siebie. Gdzieś tam w rozmowie ze mną wspomniała o swoim chlopaku. Telefon podała bez problemu. Umówione spotkanie po 5 dniach – bez zająknięcia, od razu sie zgodziła. Mam wrażenie, że gdy sie poznaliśmy to jej koleżanka nam nawet podkibicowała w tym byśmy sie skumali.
    I kojarzę, że w takiej syt gdy kobieta nam wspomniała o chłopaku i sie umawia z nami to kazda randka to tylko 1h na herbatke/kawke/spacer i po kilku takich pocałować i dalej kawka/herbatka skoro jest zajęta. Czy to sie zgadza? I dopiero jak bezdie dopytywać dlaczego nie pójdziemy czegos porobić to pytac wtedy, czy ma jeszcze chłopaka i zakomunikować, jak go juz nie będzie mieć.
    Troche mi ciężko odebrać sobie tę przyjemność prowadzenia randki z pomysłem by coś z kobietą porobić, ale no rozumiem, żę to musi być jako ta nieodkryta karta przetargowa.

    Reply

    Paweł Grzywocz November 26, 2021 at 20:03

    Tak, oczywiście. Jak jej nie wypościsz w ten sposób, to nie będzie miała motywacji do zerwania związku z przyzwyczajenia i będziesz jej drugim chłopakiem.

    Reply

    Mz. November 28, 2021 at 15:45

    Paweł, jeszcze inne pytanie. Kobieta na randce troche podpadła mi swoim niskim poczuciem własnej wartości – nadmiernym przejmowaniem się opinią innych, przejmowanie się tym ze coś jej nie wychodzi. Aż widzę, że nie moge sie za bardzo z tego nabijać, bo to ją uderza – i to jest troche męczące, i też równocześnie ona widzi, że w różnych rzeczach za które pierwszy raz sie zabiore to mimowolnie jestem ogarnięty i że w ogóle jestem w wielu kwestiach ogarnięty, ona zdecydowanie mniej i też widzę, że ona sie tym przejmuje, że tak odstaje ode mnie i też to jest męczące. Moje zainteresowanie przez to troche spada, ale jeszcze jest, bo wdzę że ona pomimo swoich oporów podąża za mną i sie przełamuje by zrobić ze mną coś, co tego przełamania u niej wymaga.
    Ale na końcu znów było średnio – o tym. co Ci pisałęm z pocałowaniem jak to średnio wyszło i co mi sie dopytywała i ja też średnoi zareagowałem.

    Myślę, że przestrzeń jaką jej dam z czekaniem na kolejne umówienie spotkania [jak dotąd to ona po pierwszej randce inicjowała, teraz przestała] na pewno ją zmusi do zastanowienia się nad sobą, że sie nie odzywam i coś musiała zrobić nie tak i będzie o tym rozmyślać. O ile w ogóle to czekanie jej nie wyeliminuje i w sumie dobrze by było bo wtedy problem z głowy będę miał. ;D
    Czy gdy poczekam te 9 dni z zadzwonieniem to będzie spoko? Czy jednak za długo? 7 dni wydaje mi sie być za krótko. Gdybym przysłowiowo miał stawiać wyrok za jej zachowanie to postawiłbym najwyższy – 9 dni czekania na mój kontakt.

    Reply

    Paweł Grzywocz November 28, 2021 at 15:48

    Jak Ci się dziewczyna nie podoba, to w ogóle się z nią nie kontaktuj ponownie.

    Reply

    Mz. November 28, 2021 at 16:37

    Podoba mi się. Mam przysłowiowo różowe okulary, troche przyćmiony jestem jej urodą i nie mogę się doczekać, gdy znów miałbym ją zobaczyć/pocałować i chce ją sprawdzać, czy sie poprawi zachowaniem na kolejnych spotkaniach, ale tez nie mam pewności czy to u mnie jakas desperacja czasem nie jest. Bo jakbym spotkał taką co mi sie podoba bardziej, z lepszym podejsciem do życia to bym pewnie przestał sie do tej odzywać, ale no tu widze ze moze uda sie to u niej poprawić i stąd jeszcze chciałbym sie z nią pospotykać. Jej zachowanie troche mnei zniechęciło i staram się zimno do tego podchodzić myśląc w razie co o ewakuacji czy też odroczeniu, gdyby pytala o związek, a teraz o daniu jej do myślenia i zobaczeniu co z tego wyjdzie – tj zweryfikuje to ją. Jak zainteresowana to poczeka. Wole przegiąć w te drugą stronę.

    W miedzyczasie lece na herbatkę z przepiękną, aczkolwiek zajętą kobietą i nie rezygnuje z poznawania innych. ;)

    Reply

    Mz. November 27, 2021 at 15:16

    Dzięki wielkie za błyskawiczną odp.
    Już raz sie przejechałem spotykajac się z taką co jest zajęta[wtedy też z kolei nie miałem jeszcze pewności siebie do zainicjowania pocałunku to już w ogóle byl dramat], nie mam zamiaru powtórzyć bycia jako dodatkowy zabawiacz.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: