Jak Zagadać Do Obcej Dziewczyny Na Siłowni, Na Mieście Lub Gdziekolwiek – Przykładowa Rozmowa z Dziewczyną

by Paweł Grzywocz on 26 August 2020

“Nikt z nas nie chce być kimś, kogo można łatwo zapomnieć.”

jak zagadać do obcej dziewczyny na siłowni lub na mieście
Jak zagadać do obcej dziewczyny w codziennych sytuacjach?

W tym artykule i nagraniu dowiesz się:

  • Jak zagadać do dziewczyny na siłowni zamkniętej lub otwartej?
  • Jak zagadać do dziewczyny na mieście w codziennych sytuacjach?
  • Sposób, jak zagadać do dziewczyny gdziekolwiek bez względu na miejsce.
  • Jak zacząć i podtrzymać rozmowę z dziewczyną i zaangażować ją w rozmowę?
  • Jak zbudować dobre pierwsze wrażenie i wspólne tematy, żeby nie miała obaw przed spotkaniem?
  • W codziennych sytuacjach nie musisz się jakoś silić na rozpoczęcie rozmowy, ponieważ większość kobiet nie jest do tego przyzwyczajona i często węszy jakiś podstęp w tym, dlaczego do niej zagadałeś.

    Jak zagadać do dziewczyny na siłowni lub na otwartej przestrzeni, gdziekolwiek.

    Dlatego warto na początku rozmowy zakomunikować, że chcesz się przywitać, zobaczyć, jak się będzie z nią rozmawiać, jakie emocje poczujesz w rozmowie z nią itp.

    Odradzam mówienia na początku bezpośrednio, że Ci się spodobała, ponieważ to stawia dziewczynę na piedestale oraz w krępującej sytuacji, w której musi od razu odpowiedzieć, co ma z tym zrobić, że Ci się spodobała.

    Szczególnie na ulicy, więc często taka dziewczyna od razu będzie chciała się wymigać
    z rozmowy, bo postawiłeś ją przed faktem dokonanym: “Spodobałaś mi się, decyduj
    i zrobiłeś to bez żadnej rozmowy ani żadnego wyczucia.

    Okazuj zainteresowanie delikatnie a nie jak jakiś podrywacz.

    jak zagadać do obcej dziewczynyDlatego polecam bardziej delikatnie zakomunikować, że chcesz ją poznać, lekko i bez przytłaczania, przybijania jej Twoim zainteresowaniem, czyli lekkie sformułowania, że chciałeś się przywitać, zobaczyć, jak się przy niej czujesz albo, że chciałeś powiedzieć jej komplement i coś oryginalnego skomentuj albo na bieżąco coś skomentuj.

    Polecam więcej przykładowych rozmów na stronie “100 rozmów audio z kobietamitutaj.

    W drugim kroku możesz wykorzystać jakiś przygotowany, interesujący również Ciebie temat np. sport albo spanie, podróże, marzenia, wspomnienia, o czym są całe mapy myśli z przykładami i skojarzeniami w programie “77 technik flirtu, humoru i prowadzenia rozmowy“.

    Jak zagadać do obcej dziewczyny na mieście – utrzymuj balans między pytaniami a opowiadaniem.

    Następnie staraj się utrzymać balans pomiędzy zadawaniem pytań, a opowiadaniem czegoś od siebie.

    Większość niedoświadczonych mężczyzn ma straszny problem w zagadywaniu tak przy okazji do dziewczyny, nieważne czy na siłowni czy na rynku czy osiedlu. Boją się oceny, bo nie mają zbudowanego silnego poczucia wartości, o czym jest program: “Pewność siebie z kobietami w 90 dni“.

  • Przez to przegrzewają im się ze stresu styki i co najwyżej w kółko zadają pytania, jak na jakimś sprawdzianie.
  • jak zagadać do dziewczyny na siłowni lub na mieścieW ten sposób nie da się zbudować rozmowy, ponieważ po 3 do 4 pytaniach pod rząd braknie Ci tlenu, pomysłów,
    a rozmowa spełznie na niczym.

    Dziewczyna sama nie wie, jak zagadać ani jak prowadzić rozmowę zapoznawczą, więc pomoże Ci w ostateczności, jeśli jest zainteresowana, ale często nawet, gdy ona jest zainteresowana, to nie wie, o czym rozmawiać w takiej sytuacji, gdy chcesz zagadać do obcej dziewczyny i ona kompletnie nic o Tobie nie wie.

    Wówczas Twoim zadaniem jest ją prowadzić, oswoić, ośmielić i opowiadać coś od siebie.

    Dotyczy to zarówno sytuacji, gdy szukasz sposobu, jak zagadać do obcej dziewczyny na siłowni, jak i miejsc na otwartych przestrzeniach.

    Oczywiście warto, żebyś po zagadaniu do obcej dziewczyny opowiadał, gdy rozmowa się nie klei i robił to w taki sposób i na takie tematy, które są w jakikolwiek sposób emocjonujące i mogą być ciekawe zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Są takie przykłady w kursach konwersacji, flirtu itp. a reszta to praktyka.

    W każdym razie nie oczekuj, że obca dziewczyna na siłowni lub na mieście będzie nie wiadomo ile inwestować w rozmowę na początku, szczególnie jeśli jest trochę nieśmiała, tylko raczej sam fakt, że stoi i rozmawia, nie odchodzi, dobrze reaguje jest wystarczający do tego, żebyś kontynuował rozmowę, próbował ją rozwijać i budował wspólne tematy, wspomnienia, zainteresowania.

    A to wszystko po to, żeby dziewczyna nie miała obaw przed spotkaniem
    i z przyjemnością lub chociaż z ciekawością się z Tobą spotkała.

    Nagminnym błędem mężczyzn jest pytanie o kontakt lub spotkanie kobiet, z którymi nie zbudowali żadnych emocji ani konwersacji, ani tematów, więc skoro ona kompletnie nic o Tobie nie wie i jest dalej obcą dziewczyną dla Ciebie, to boi się, że na spotkaniu będzie drętwa cisza.

    Jak zagadać do obcej dziewczyny na siłowni lub na ulicy, żeby zostać dobrze przez nią zapamiętanym?

    jak zagadać do obcej dziewczyny w sklepieDlatego tak ważne są te tematy
    w rozmowie zapoznawczej, że powinieneś nawet sobie notować po zakończonej rozmowie, czyli co jej opowiedziałeś mniej więcej, a co ona Tobie odpowiedziała.

  • Dzięki temu możesz potem przez telefon czy jakiekolwiek inne medium wznowić waszą rozmowę i dziewczyna od razu będzie wiedzieć, z kim rozmawia i wrócą do niej te wszystkie wspomnienia
    z rozmowy.
  • Jeśli natomiast sam np. nie pamiętasz, o czym rozmawiałeś z obcą dziewczyną po zagadaniu na siłowni lub w parku czy osiedlu ani nie pamiętasz, co ona Tobie opowiadała albo pamiętasz, ale komunikujesz się w mało zapadający w pamięć sposób, to ona się raczej nie spotka.

    Albo sam pamiętasz, o czym rozmawialiście, ale dziewczyna zapomni tę rozmowę, bo była zbyt mało emocjonująca, to właśnie po to trzeba pracować nad swoją komunikacją, mową ciała, słownictwem, improwizacją, utrzymywaniem uwagi, generowaniem emocji
    w rozmowie, obrazów, skojarzeń, żeby się nie dało Ciebie zapomnieć.

  • Pamiętaj: “Nikt z nas raczej nie chce być kimś, kogo można łatwo zapomnieć, prawda?”
  • Mam nadzieję, że to nagranie i wskazówki pomogą Ci lepiej zrozumieć, jak zagadać do obcej dziewczyny na siłowni, na mieście, na osiedlu lub gdziekolwiek i pozbędziesz się wszelkich blokad, wymówek itp. ponieważ będziesz wiedział, jak dokładnie postępować oraz zwiększysz poczucie wartości, które jest potrzebne do działania.

    Polecam program “Pewności siebie z kobietami w 90 dni“, “77 technik flirtu”
    i “100 rozmów audio z kobietami”.

    Pozdrawiam,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze pomyśl, co zrobiłby przeciętny facet, a później tego nie rób”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    Jak utrzymać związek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Najlepsze miejsce do poznawania kobiet
    100 Rozmów z Kobietami
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Napisz w komentarzu, jaki wypracowałeś sposób na to, jak zagadać do obcej dziewczyny w codziennych sytuacjach.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 4.4/5 (5 votes cast)
    Jak Zagadać Do Obcej Dziewczyny Na Siłowni, Na Mieście Lub Gdziekolwiek - Przykładowa Rozmowa z Dziewczyną, 4.4 out of 5 based on 5 ratings

    Poszukiwano

    • https://www jak-zdobyc-dziewczyne pl/blog/jak-zagadac-do-obcej-dziewczyny-na-silowni-na-miescie-lub-gdziekolwiek-przykladowa-rozmowa-z-dziewczyna/

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 32 comments… read them below or add one }

    Truth August 27, 2020 at 13:51

    Jeśli Ty jako zagadujący nie przejdziesz testu atrakcyjności fizycznej w jej oczach w skrócie nie spodobasz się jej to nie ma znaczenia co jej powiesz W przeciwnym razie prawie wszystko co powiesz do niej będzie ona obracać na Twoją korzyść Jeśli ma takie “puste|obojętne spojrzenie” zamiast “gwiazd w oczach” to moim zdaniem nawet nie pytaj o numer o kontakt bo to w większości przypadków kończy się chodzeniem na spotkania z braku laku, o ile w ogóle do nich dojdzie.

    Chodzi o chemię, spodobanie się sobie i mowę ciała w 1szej minucie

    Reply

    Ttttt August 27, 2020 at 14:50

    Zgadza się, powiem wam że nigdy nie umowilem sie z dziewczyna po dostaniu fb więc wątpie żeby próbowac cos do nich pisac na messengerze. Ostatnio miałem półgodzinną rozmowe z dziewczyną poznaną na mieście, sama dużo opowiadała i zadawała pytania, po zapytaniu o kontakt na koniec rozmowy podała numer telefonu i sobie zapisala go moim imieniem. Także instagramy i fb warto jedynie kolekcjonować dlaw wprawy aby pozniej pytac o kontakt z usmiechem i kontaktem wzrokowym i mieć wylane na rezultat.

    Reply

    fuer August 27, 2020 at 23:50

    Co oznacza jak dziewczyna się co chwilę patrzy na mnie 2-3 sekundy? Ostatnio na 18stce tak miałem. Raz nawet jak popijała wódkę napojem to przechylając głowę i pijąc miała głowe tak wiesz do tył? a oczy do dołu na mnie. Jak dj powiedział, ze dziewczyny zapraszają chłopaków do tańca to mnie wzięła mimo ze chłopaków było sporo. Potem w rozmowie jak siedzieliśmy we dwoje to pytała kiedy zerwałem itp

    Reply

    Paweł Grzywocz August 28, 2020 at 11:10

    Traktuj to jak oznaki zainteresowania. Nawet, jak nie jesteś czegoś pewien, to traktuj to jako oznaki zainteresowania. Do 10 randek i tak nic się nie liczy i każda rozmowa lub spotkanie może być ostatnim, więc działaj, buduj rozmowę i spytaj o nr telefonu.

    Reply

    Rybak August 28, 2020 at 02:13

    Czesc Pawel, rozmowe prowadziles jak zwykle dobrze ale mialem wrazenie ze ta dziewczyna nie byla do konca zainteresowana. Nie odpowiadala z entuzjazmem, raczej glos miala taki znudzony. Nie odniosles tez zakiego wrazenia? Zdziwilem sie, ze podala ci numer. Ja pod koniec rozmowy prawdopodobnie bym sie o niego nie pytal bo tak jak uczysz, jesli nie bylo chemii, nie ma sensu pytac sie o numer bo szansa ze go dostaniesz jest znikoma a druga sprawa to po co brac skoro nie bylo chemii.
    Ja ostatnio tez duzo zagadywalem na silowni: wszystkie dziewczyny byly mile ale duza czesc miala chlopaka (ktory trenowal w tej samej silowni ale na innej sali), czesc po krotkiej rozmowie, ktora przyanjmniej moim zdaniem byla emocjonujaca chciala przystepowac do dalszych cwiczen (bo mialy scisly plan) a jedna tak na prawde okazywala jednoznacznie zainteresowanie zadajac pytania itp. ale rowniez miala chlopaka o czym wiedzialem juz wczesniej, wiec nie bralem numeru. To chyba tylko kwestia liczb. Mysle ze na 10 dziewczyn zagadanych, 5 ma chlopaka, 2 nie sa w nastroju do gadania, 2 sie nie podobamy (mimo ze jestesmy ogarnieci albo nawet dobrze wygladamy – ja ma 186cm wzrostu, wysportowana sylwetke, z twarzy tez ok wg mnie i moich ex, ktore byly bardzo atrakcyjne, blond wlosy i ciemny 3 dniowy zarost) bedzie zainteresowana. Od roku jestem singlem, po tym jak zakonczylem ostatni zwiazek z dziewczyna. Dopiero od niedawna wzialem sie znowu za ten temat ale tez z polgwizdka bo sytuacja zawodowa tez jest niepwena i niewiadomo czy nie wyladuje za niedlugo w innym kraju. Stad tez sam sie troche wstrzymuje, prawdopodonie podsiwadomie, od tego zeby poznawac blizej dziewczyny/umawiac sie konkretnie na randki.

    Reply

    Paweł Grzywocz August 28, 2020 at 11:17

    Jak rozmowa jest kompletnie bez kontekstu, w tym przypadku było to w galerii handlowej, to naprawdę wystarczy, że w ogóle dziewczyna stoi i rozmawia, udziela odpowiedzi, a pytanie o kontakt zadajesz kontrolnie, dla doświadczenia i dla sprawdzenia, czy rozmawiała z grzeczności czy może jest jakaś szansa na spotkanie, bo nr też może podać z grzeczności. Także nie poddawaj się tak szybko, bo wiele dziewczyn rozmawia z grzeczności albo po prostu nie ufają komuś zupełnie obcemu, żeby jakoś bardziej okazywać zainteresowanie na ulicy itp. W dodatku jeszcze był w rozmowie kursant, który obserwuje całą sytuację, co też sprawia, że dziewczyny są bardziej zachowawcze, żeby nie wyjść na łatwe. Sam fakt, że stoi i rozmawia w miejscach bez kontekstu wystarczą do praktykowania rozmowy i oddania strzału odnośnie kontaktu, a nigdy nie wiadomo, która przyjdzie na spotkanie, bo jedna przyjdzie po 2 minutach rozmowy, bo akurat jest wolna i jej spasowaliśmy, a inna nie przyjdzie po 20 minutach rozmowy, bo jest po zranieniu itp.

    A tych zajętych pytaj, gdzie się poznali, kiedy ślub i czy widzi się z nim za 5 lat i ewentualnie, żeby zostawiła kontakt, to się odezwiesz za pół roku sprawdzić, czy jest wolna. Czasami podają dziewczyny kontakt i możesz się odzywać co parę miesięcy. Wiele dziewczyn nie jest pewnych swoich chłopaków. A jak jest pewna i widzi się z nim za 5 lat, to gratuluj i spytaj, jakie ma dla Ciebie rady, żeby być lepszym facetem w rozmowie, przy podejściu, na randce, w związku, co ją irytuje w mężczyznach i mogliby to poprawić.

    Także nie przejmuj się, że są obce dziewczyny nieraz wycofane, bo i tak trzeba rozmawiać, żeby zbudować tematy i poznawać ich wystarczająco dużo, żeby mieć wprawę. Mówiłem też o tym tutaj, jak ośmielić cichą dziewczynę.

    Reply

    Rybak August 28, 2020 at 11:53

    Dzieki za odpowiedz Pawel. To prawda ze to kwestia liczb. Co do numerow dziewczyn zajetych to nie wiem czy to jest do konca ok – wkoncu sa zajete i moim zdaniem nie powinno sie wowczas pytac o kontakt, nawet gdyby chciala sie spotkac. Uwazam tez, ze z taka dziewczyna nielojalna nie chcialbym byc w przyszlosci. Wiem ze wiele dziewczyn tak robi – szuka sobie alternatywy i wchodzi w zwiazek z drugim chlopakiem zanim zakonczy obecny zwiazek. Mimo to uwazam, ze jest to zla cecha charakteru i taka dziewczyna nie jest godna zaufania.

    Reply

    Paweł Grzywocz August 28, 2020 at 15:53

    Nie wchodzą w związek z drugim chłopakiem, tylko idą z nim na kilka randek, żeby zobaczyć, czy macie jakieś perspektywy na przyszłość i po kilku randkach, np. 5-10 są wolne. Często nawet się o tym nie dowiesz, że miała chłopaka. Także dla mnie to jest takie rycerzykowanie – to respektowanie ich pseudo związku z braku laku (to nie są mężatki). One nie zdradzają, tylko chcą kogoś poznać zanim się ostatecznie rozstaną. Tak, jest to słabe, ale na tyle nieszkodliwe, że do przyjęcia. Z resztą te naprawdę słabe dziewczyny, to nawet po 5-10 randkach i tak nie rzucą chłopaka, tylko będą trzymać jednego z was lub obydwu w rezerwie. Dlatego polecam spotykać się zawsze z kilkoma dziewczynami jednocześnie dopóki któraś nie zapyta o wyłączność, a z zajętymi spotykać się w ostatniej kolejności, bo może akurat się zwolni, a i samo spotkanie do niczego nie zobowiązuje, a to zawsze jakaś tam praktyka.

    Reply

    Ttttt August 28, 2020 at 21:37

    Dzięki Paweł za rady. Kto regularnie zagaduje zrozumie że rozmowa do niczego nie zobowiązuje a jedna dziewczyna przyjdzie na randkę po 5 minutach rozmowy a inna po 2 godzina szybkiej randki nie odezwie się. Tu nie ma zmiłuj i czasu na rozczulanie się, kolejne i kolejne zagadania i randki zmieniają perspektywę.

    Reply

    Truth August 30, 2020 at 21:20

    “One nie zdradzają, tylko chcą kogoś poznać zanim się ostatecznie rozstaną”
    “Tak, jest to słabe, ale na tyle nieszkodliwe, że do przyjęcia”

    Niezły eufemizm do zdrady, jeszcze może rozwija się? Zaiste, świetna nowomowa

    Paweł, jeśli jesteś w małżeństwie i zakładasz konto na tinderze czy innym portalu randkowym to jest to zdrada/dążenie do zdrady i tak samo jak randkowanie, w sprawach rozwodowych w sądzie są to argumenty przeciwko partnerowi/partnerce Nie rozumiem czemu miałoby traktować się ulgowo kontekst związku niesformalizowanego Że niby w małżeństwie Dziewczynce nagle nie włączy się lojalka na 100% gdy dostanie obrączkę na dłoń

    “a z zajętymi spotykać się w ostatniej kolejności”

    Nie spodziewałem się że przyzwalasz na odbijanie dziewczyny/zdradę. Ale już to parę miesięcy temu o tym rozmawialiśmy

    Jest takie powiedzenie o relacjach, gdy jedno ciało oddziaływuje na drugie to trzecie się nie angażuje się by nie było zemst, czy innych źle kończących się historii różne dziewczyny różnych mają chłopaków i tyle.

    Reply

    Paweł Grzywocz August 30, 2020 at 21:36

    To oczywiste, że małżeństwo znacznie różni się od związku nieformalnego, między innymi tym, że związek nieformalny można zakończyć bez żadnych konsekwencji nawet w dniu ślubu, a z zerwaniem małżeństwa nie jest to takie szybkie, proste i pozbawione konsekwencji. Nie jest to jakaś wiedza tajemna, tylko każdy normalny człowiek, również ten nie uznający małżeństwa formalnego właśnie dlatego nie chce go zawrzeć, bo łatwiej się jakby co rozstać bez ślubu. Jest kolosalna różnica między jednym a drugim.

    A odnośnie wcinania się w czyjś związek, to napisałem, że często nawet się nie dowiesz, że ona kogoś miała na początkowych spotkaniach z Tobą. Po drugie nikogo nikomu nie odbijasz, ponieważ to tamten mężczyzna zabił bezpowrotnie zainteresowanie kobiety, na skutek czego ona świadomie zaczęła się rozglądać za innymi mężczyznami i spotykać się z nimi. Oni nie są niczemu winni, skoro ona sama aktywnie szuka i chce się spotykać. Owszem, byłoby to haniebne w przypadku małżeństwa i wtedy polecam olać taką kobietę aż będzie miała papiery w ręce, natomiast związków nieformalnych nie darzę takim szacunkiem, gdyż ludzie w nieformalnych związkach się nagminnie rozstają z różnych powodów i nie jest to żadna świętość. Jak się nie spotka z Tobą, to się spotka z kimś innym, a może nawet nie powie, że kogoś ma.

    Ponad to kilka krótkich randek do niczego nie zobowiązuje, więc nie jest to żadna zdrada. To za zdradę w takim myśleniu należałoby uznać sam fakt, że dziewczyna myśli o innych facetach i szuka innych facetów. Jednak wtedy to ona dokonuje tej nielojalności i dokonuje tego na skutek zabicia jej zainteresowania przez jej chłopaka, więc znowu nie jesteś niczemu winien. To ona nie jest zainteresowana już swoim chłopakiem, bo on zabił jej zainteresowanie, więc spotyka się z innymi chłopakami a nie spotyka się z innymi chłopakami dlatego, że oni są tacy super fajni albo nią manipulują albo ją odbijają, przekonują, mącą w głowie, próbują zniszczyć jej związek itp. nazewnictwo.

    Ona spotyka się z innymi chłopakami nie z powodu tych chłopaków tylko z powodu zabicia jej zainteresowania przez dotychczasowego chłopaka. Nie pochwalam takiego zachowania, ale czasem tak się zdarza i nie warto każdej kobiety z tego powodu skreślać w obawie, że Ciebie potraktuje tak samo. Jak nie zabijesz jej zainteresowania, to Cię tak nie potraktuje. Czasami odpuścisz taką dziewczynę po 5 spotkaniach, mówiąc jej, że spotkacie się, gdy ona będzie wolna, a następnie ona po paru tygodniach się odezwie do Ciebie, że jest już wolna.

    Ponad to wszelkie zemsty itp. to problem między nią a jej byłym, więc Ty tu nie jesteś niczemu winien, bo to on zabił jej zainteresowanie, więc nich oni sobie to wyjaśnią. Dyskrecja jest tutaj czymś oczywistym. Nie radzę nikomu bujać się po miejscach, gdzie możecie spotkać jej byłego lub obecnego.

    Reply

    Truth August 30, 2020 at 21:57

    “Ponad to kilka krótkich randek do niczego nie zobowiązuje, więc nie jest to żadna zdrada.”

    To może zrobisz sobie ankietę wśród par|małżeństw z własnej ciekawości? Bo uważam że jesteś w ciężkim błędzie. Podałem kontekst sądowy ale widocznie nie przemówiło do Ciebie.

    “To za zdradę w takim myśleniu należałoby uznać sam fakt, że dziewczyna myśli o innych facetach i szuka innych facetów.”

    Wiesz co nie rozmydlaj sprawy, o myśloZbrodniach było parę filmów, ale na szczęście myśleć może każdy to co chce,

    “to tamten mężczyzna zabił bezpowrotnie zainteresowanie kobiety, na skutek czego ona świadomie zaczęła się rozglądać za innymi mężczyznami i spotykać się z nimi”

    Paweł, załóżmy że ktoś znajdzie się i odbije Ci dziewczynę i jak będziesz się z tym czuł? Odpowiesz sobie że zabiłeś jej zainteresowanie? Czy w ogóle zakładasz że dziewczyna może być “puszczalska”? Czy uważasz że zainteresowanie jest święte i nieomylne? Jeśli dziewczyna nie ma kręgosłupa moralnego to małżeństwo albo będzie pełne zdrad albo przez to rozsypie się bo brakowało jej chemii “tej sprzed” lat

    Związki działają przede wszystkim na zasadzie zaufania, wartości bo zainteresowanie|chemia ulega zmniejszeniu w czasie i poleganie na niej skończy się jw.

    Reply

    Paweł Grzywocz August 31, 2020 at 10:20

    Napisałem wyraźnie, że jest kolosalna różnica między związkiem nieformalnym i małżeństwem. Tak, gdy zabijesz zainteresowanie kobiety, to ona Cię rzuci lub wcześniej zacznie spotykać się z innymi chłopakami. Poza tym w materiałach uczę zarówno, jak utrzymać wysokie zainteresowanie jak i znaleźć kobietę z wartościami, wierną, lojalną, która będzie na tyle uczciwa, że najpierw zakończy jeden związek, a potem rozpocznie kolejny, jednak ten scenariusz i tak nie wyklucza sytuacji, w której poznała kogoś nowego zanim rozpoczęła z nim związek. Przyjmując, że związek rozpoczyna minimum 10 spotkań sam na sam i ustalenie wyłączności, czyli brak kontaktu z byłymi lub niedoszłymi. Polecam pełne programy 12 randek i utrzymać związek, bo opisujesz sytuacje, które w nich nie mają miejsca. Nie ma tam zaleceń o znajdywaniu puszczalskiej dziewczyny ani o utrzymywaniu z taką związku. Poza tym, skoro jest puszczalska, to po co ją w ogóle trzymać przy sobie. Należało taką rozpoznać i skreślić na początku znajomości a nie dyskutować tutaj, czy miała zdradzić przed czy po rozstaniu z chłopakiem. Ja nie polecam budować związku na samej chemii i jest masa wartości seksualnych, związkowych, małżeńskich w programie “Jak utrzymać związek” i “Wolność od nałogów w 90 dni”. Tak szczere i prawdziwe zainteresowanie kobiety jest fundamentem udanej relacji i polisą ubezpieczeniową na wszelkie formy zdrady, dzięki czemu kobieta nie będzie się spotykać z innymi chłopakami nigdy. Do tego pewną rolę również odgrywa jej charakter i wartości życiowe, ale nawet to jej nie powstrzyma, gdy zabijesz jej zainteresowanie. Możesz mieć najbardziej cnotliwą kobietę na świecie, to gdy zabijesz jej zainteresowanie, to ona będzie się rozglądać za nowymi chłopakami, nawiązywać kontakt, spojrzenia, flirty, rozmowy, spotkania. Tak działają często kobiety, a inne się po prostu rozstają. Rozwodzenie się nad tym, czy ona się spotykała z nowymi chłopakami parę miesięcy przed czy po rozstaniu nie ma żadnego sensu. Przecedzacie komara, a wielbłąda połykacie. W dodatku przy nieformalnych rozstaniach nie ma żadnego sądu, więc to jest co najmniej śmieszne myślenie takimi kategoriami. Zabiłeś zainteresowanie kobiety i ją straciłeś oznacza, że zabiłeś jej zainteresowanie i ją straciłeś. Taki jest końcowy rezultat. Brak kobiety. Reszta nie ma znaczenia, bo Ty miałeś moc zwiększyć lub zabić zainteresowanie kobiety a nie ktoś z zewnątrz.

    Reply

    Truth August 31, 2020 at 19:19

    “Zainteresowanie” to jest po prostu dążenie do rozwoju relacji, albo jego brak żeby być ścisłym

    1) Ogólnie zainteresowanie to jest => chemia, zgodność charakterów, wartości, poglądów + kontrybuowanie na rzecz rozwoju Najlepszym dowodem zainteresowania dziewczyna jest jej inicjatywa inwestowanie a nie branie od faceta.

    2) Nie ma czegoś takiego jak związek bez chemii na początku Jeśli nie ma chemii to nie ma szans związek Chemia to jest przede wszystkim zdanie testu atrakcyjności przecież sam Czy słyszał ktoś o szczęśliwym związku w którym chłopak dziewczynie nie podoba się bądź w drugą stronę?

    “bo Ty miałeś moc zwiększyć lub zabić zainteresowanie kobiety a nie ktoś z zewnątrz”
    3) Jeśli dziewczyna nie angażuje się emocjonalnie i nie ma inicjatywy to uwierz nikt z szanujących facetów nie będzie czekał do 6-7 spotkań aby dziewczyna zaczęła flirtować, odpowiadać dwuznacznie szukać kontaktu Także to nie jest tak że facet ma być jedynym “dawcą” uwagi, wyjść, pomysłów itd. Dziewczyna nicnierobieniem/samym przyjmowaniem inicjatywy nie nadaje się do niczego.

    “W dodatku przy nieformalnych rozstaniach nie ma żadnego sądu”
    4) Bardzo dobrze że tak jest i ludzie często wiążą się bez formalizacji związku Jest bardzo fajne przysłowie im mocniej zaciskasz garść wody tym więcej zeń wypływa.. Małżeństwo nie jest gwarantem stabilności związku ale to już we wcześniejszych programach podejmowałeś.

    Reply

    Paweł Grzywocz August 31, 2020 at 21:13

    To nie sama przestrzeń jest fundamentem atrakcyjności, tylko wszystkie zasady wyzwania, tajemniczości, humoru, atrakcyjności, a z kolei przestrzeń pozwala właśnie dziewczynie zacząć inicjować częstsze spotkania lub zapytanie, czy spotykasz się z innymi dziewczynami czy tylko z nią, a także zniechęca właśnie toksyczne kobiety, które randkują dla sportu, o czym pisałem tutaj i jest o tym w programach 12 randek i utrzymać związek. Ja nie jestem przeciwnikiem małżeństwa i uważam, że nadaje związkowi większej powagi, wyższej rangi, stabilizacji, praw i obowiązków i nie jest żadnym zaciskaniem komuś pętli na szyi itp. bzdety, tylko obopólnym wyrazem oddania i dozgonności, a przynajmniej powinno być, bo wszystko można wypaczyć i wykorzystać do niecnych celów. Polecam też program o nałogach WON090, w którym jest sporo o małżeństwie i wartościach seksualnych w związku. Pisząc, że miałeś moc zwiększyć lub zabić zainteresowanie kobiety miałem na myśli utrzymywaniu długiego związku, ponieważ rozmawialiśmy o zdradzie a nie miałem na myśli pierwszych spotkań. Oczywiście, że facet nie ma być jedynym dawcą uwagi.

    Reply

    Rybak August 28, 2020 at 21:33

    Dobrze argumentujesz Pawel :-) Ok, ale tak jak mowisz: zajete dziewczyny w ostatniej kolejnosci. Ale przynajmniej na przyszlosc nie bede ich zupelnie wykluczal :-) Pozdrawiam Cie. Wiele mi juz pomogles, rowniez w przeszlosci.

    Reply

    Jarek August 29, 2020 at 11:54

    Cześć Paweł,
    Podczas zakupu tego produktu “100 rozmów audio z kobietami” byłem na etapie robienia sondy i przygotowywałem się mentalnie do normalnych podejść. Nawet siedząc w domu gorąco mi się robiło na myśl o tym, że mam zagadać do dziewczyny. Nie byłem przekonany, że ten program mi w czymkolwiek pomoże na moim etapie. Myślałem, że to bardziej dla tych, którzy zagadują i mają rozmowy, a chcą je polepszyć.

    Największym zaskoczeniem dla mnie było to, że są to normalne rozmowy. Owszem, poruszane są ciekawe tematy, ale jednak rozmowa jest normalna. Zupełnie inaczej to sobie wyobrażałem po kursie “77 technik flirtu”. Myślałem, że musi być o wiele, wiele więcej humoru.

    Do tej pory wykonałem 20 podejść na ulicy, z czego 3 udało mi się pociągnąć dłużej. Najbardziej przydało mi się nagranie 1, a właściwie porada pod nim, żeby na początku, tylko się przywitać i zapytać o imię, jeśli strach jest bardzo duży i to właśnie ostatecznie pomogło mi się przełamać, miałem z tyłu głowy nastawienie “podchodzisz, witasz się, pytasz o imię i spadasz, nieważne jak to zrobisz, masz to zrobić, tylko tyle, a potem będzie tylko łatwiej”.

    Poza tym zapamiętałem jeszcze rozmowę z Andżeliką o coachingu, bo jest bardzo wartościowa, ale nie było by tej ciekawej końcówki, gdybyś na początku przez kilka tematów nie potrafił podtrzymać rozmowy.

    Tak jak pisałem, to są moje początki w zagadywaniu. Po wysłuchaniu rozmowy z Natalią, zwróciłem uwagę, że jak dziewczyna daje bardzo duże oznaki zainteresowania to być może ma jakąś agendę.

    Poza tym mam taki krótki plan rozmowy na podstawie tych przykładów i to mi daje taki komfort przy podejściu, bo wiem, że gdyby dziewczyna stała dłużej to pociągnę tematy dalej i to mi na razie wystarcza.

    Oczywiście, że poleciłbym ten kurs przyjacielowi i wszystkim niezdecydowanym.

    Teraz wiem, że ten program może się przydać również tym, którzy zaczynają zagadywanie. Z pewnością będę kontynuował dalej ten kurs. Na razie chcę jeszcze stępić strach przed podejściem i odrzuceniem.

    Pozdrawiam,
    Jarek

    Reply

    Paweł Grzywocz August 29, 2020 at 11:57

    Hej Jarek,

    Dzięki bardzo za odpowiedź i gratuluję postępów. Pracuj dalej nad mową ciała, pewnością siebie, tonem głosu, mówienie z pozycji autorytetu, wysokiej wartości, na spokojnie, o czym sporo jest w programie: “Pewność siebie z kobietami w 90 dni”.

    Słowa to część nasze komunikacji i często, aby zwrócić na siebie uwagę i zatrzymać przy sobie rozmówcą w takich mniej socjalnych miejscach, to trzeba mieć pewną siebie energię, postawę, sposób wypowiadania się.

    Poza tym nie traktuj miejsc bez kontekstu jakoś bardzo poważnie, bo nawet najlepszy i najbardziej atrakcyjny mężczyznę wiele kobiet w miejscach bez kontekstu nie przekona, bo one mają taką zasadę albo są zajęte, bo jest to mocno przypadkowe miejsce, dlatego polecam traktować to jako dodatek do miejsc z większym kontekstem, jak chociażby wspólne osiedle, park, miejscowość, okolica, gdzie jest nawet szansa, że się kojarzycie.

    Im więcej wspólnych tematów, o które można zahaczyć, tym łatwiej zbudować konwersację, sympatię i zaufanie.

    Reply

    abc cd August 29, 2020 at 20:44

    Jak widzę, że kobieta w pierwszych sekundach nie reaguje tak jakbym chciał to już wiem, że nic z tego. Nawet jeśli w miarę ok się rozmawia potem, to ewentualnie próbuję wziąć numer telefonu, ale tyle razy już się naciąłem, że nigdy w takim przypadku nie dzwonię. Ok, może Paweł lub Wy itd. macie takie umiejętności, że potraficie poderwać zajętą dziewczynę lub taką która jest w jakimś “gównozwiązku”, ale ja wiem jedno z własnych doświadczeń: jak dziewczyna jest całkowicie wolna i szuka chłopaka, a ja zagadam prawidłowo to do cholery nie ma po prostu opcji, żeby jej reakcje od samego początku nie były “WOW!”. Potrafię po kilku sekundach poznać zajętą, albo taką która nie szuka faceta z innych przyczyn (feministka np. albo jakaś z problemami z głową itp.). Nie twierdzę, że Wy nie potraficie, ale ja niestety potrzebuję od kobiety trochę więcej zaangażowania, nie potrafię na 100% odciąć swojego nastroju od nastroju osoby z którą rozmawiam. Jak ktoś jest zbyt mocno na NIE to ja to p****e i daję sobie też spokój.

    Reply

    Paweł Grzywocz August 30, 2020 at 08:59

    Tak jest, z tą różnicą, że gdy w miejscu bez kontekstu dziewczyna mało mówi, ale ogólnie dobrze reaguje, uśmiecha się, jest ciekawa, to jedynym sposobem, aby się upewnić, czy to grzeczność jest kontrolne zapytanie o kontakt, a potem próby umówienia spotkania, ponieważ niektóre dziewczyny są na ulicy na tyle zachowawcze, że nawet gdy są zainteresowane, to nie będą jakoś super tego okazywać. Często te prognozy się sprawdzą, że jej małe zaangażowanie w odpowiedzi to brak zainteresowania, wynikający głównie np. z tego, że jesteśmy obcym gościem z ulicy, ale dla 100% pewności lepiej wziąć kontakt i zobaczyć, co uda się zdziałać. Lepiej przecież nawet w przypadku maila czy fb popisać z dziewczyną, do której się zagadało na żywo i zrobiło dobre, męskie wrażenie niż pisać do obcych dziewczyn w necie.

    A z tym nastrojem, to jest taka zasada, żeby nie podążać za nastrojem kobiety. To Ty masz wyznaczać nastrój, być skałą, sternikiem, kierownikiem, a dziewczyna ma się przyłączyć lub nie. A jak się przejmujesz nastrojem dziewczyny, to pierwszy jej humorek, foszek albo okres na randce, a Ty stracisz grunt pod nogami, bo będziesz myślał, że jej słabszy nastrój to zawsze Twoja zafajdana widna, a tak nie jest i często dziewczyna ma jakiś nastrój z powodu nie związanego z Tobą.

    Albo możesz poznać dziewczynę po rozstaniu lub po utracie pracy, dość przybitą, ale Ty swoim silniejszym nastrojem ją podniesiesz na duchu, odciągniesz od smutnych tematów, a nawet rozweselisz i zainteresujesz. A gdybyś się przejmował jej początkowym nastrojem, to byś sobie od razu dał spokój.

    Owszem, warto i należy odczytywać początkowe zainteresowanie dziewczyny, ale nie warto się poddawać od razu, ponieważ czasami nie to nic wspólnego z Tobą i ona potrzebuje się trochę poznać i dlatego nie pała entuzjazmem na zaczepkę przez kogoś obcego, tylko musi trochę pogadać.

    Ja sam z resztą też potrzebuję się upewnić, czy ona jest smutasem, marudą, niemową cały czas czy tylko na początku. Nie miejmy za złe kobietom, że się na początku boją itp. bo to są w większości ich domyślne reakcje, chyba że dziewczyna jest pewna siebie, to idzie jej to lepiej.

    Z drugiej strony to nastawienie, że jak kobieta nic nie pomaga, to nara ma większy sens w miejscach z kontekstem a nie na ulicy itp. bo z reguły kobiety na ulicy boją się nieznajomych i zwykle mają kiepskie wspomnienia.

    Reply

    JackSparrow September 3, 2020 at 09:51

    Podzielę się ciekawym case’m. Poznałem dziewczynę w miejscu z dość słabym kontekstem. Centrum handlowe, ale takie bardziej food hall z wydarzeniami kulturalnymi. Na przełamanie zagadałem do dziewczyny…która była z chłopakiem. Trafiłem w “10″ bo byli przyjaciółmi. Ja byłem z koleżanką. Gadaliśmy w czwórkę, ale udało mi się odciąć tą dziewczynę. Na końcu wziąłem numer choć po “protestach (a może Instagram, albo FB). W końcu dostałem ten numer + podała mi swój nick na Insta, żebym sobie zobaczył jej twórczość. Później 2 razy nie odebrała i postanowiłem jednak do niej napisać na FB. Bardzo wyczerpująco odpowiadała, dosłownie po 5-6 wiadomościach (max 30 minut) zgodziła się na spotkanie (podając alternatywny termin). I w ten oto sposób miałem randkę życia :) No tak piękna i sympatyczna dziewczyna że dla takich chwil chce się żyć :) Co do nieodbierania – po prostu, tylko wspomniała że jednak jest trochę nieśmiała (i tu można ją zrozumieć, w końcu miejsce publiczne). Zastanawiam się tylko, czy te wszystkie nieodebrane numery w mojej “karierze” też można było tak załatwić.

    Pawle, teraz najgorsze. Spotkanie było we wtorek, dziś mamy czwartek. No już mnie nosi, żeby dziś zadzwonić wieczorem i zaproponować poniedziałek. Czy cały czas stoisz przy swoim, że 5 dni (czyli w sam raz w niedzielę + propozycja np na środę) to wabik na takie ładne i zainteresowane dziewczyny? Nic się nie zmieniło? Pomimo doświadczenia już ze 40 randek, tutaj aż mnie nosi :) PS jeszcze raz dzięki za wszystko, bo samo doprowadzenie do randki z taką dziewczyną to już jest giga sukces :) Pozdrawiam!

    Reply

    Paweł Grzywocz September 3, 2020 at 10:19

    Odnośnie pisania, to sam to sprawdzałem wielokrotnie i jak jest flake z ulicy to żadne pisania nie pomoże. Dziewczyna najwyżej odpisze kilka razy dla zabawy, ale generalnie z niskim zainteresowaniem i z masą wątpliwości, obiekcji, wymówek i bez jakiegoś entuzjazmu odnośnie spotkania, a po napisaniu jej czegoś o spotkaniu przestanie odpisywać. Także nie martw się, w jakiś 90% przypadków pisanie by nic nie pomogło. Jeśli masz wątpliwości, czy chodzi o to, że ona się wstydzi odebrać, to można sprawdzić. Ja tego nie bronię, ale generalnie nie trawię dziewczyn, które nie potrafią odebrać słuchawki i uważam takie za zbyt niekumate, niedojrzałe i męczące potem w rozmowie na randce, że to taka ameba, ładna, ale ameba. Ta, o której piszesz nie wiem, jaka jest. Odnośnie czekania między spotkaniami, to skłania to dziewczyny do skrócenia ciszy między spotkaniami oraz zniechęca toksyczne dziewczyny. Jak pominiesz ten etap weryfikacji, to masz duże szanse, że za 6 miesięcy napiszesz z problemami, że ona jest męcząca, kontrolująca, osacza, wchodzi na głowę, obraża się, zrzędzi, jest zbyt wymagająca, potrzebuje ciągłego kontaktu, strzela fochy. Mnie by szkoda było kilku miesięcy, żeby to odkryć. Wolę to odkryć od razu w ciągu kilku pierwszych spotkań. Jak się obrazi z powodu paru dni w lewo czy w prawo, a sama mogła się odezwać, to nie jest normalna.

    Reply

    JackSparrow September 3, 2020 at 16:18

    Pawle tu chodzi też o coś innego. Na ulicy jesteśmy petentem, ciężko nam zaufać. Na FB mam dowód społeczny, dziewczyna widzi że nie jestem gościem z ulicy, lecz w miarę ogarniętym gościem, a nawet trochę osobą publiczną. Czy lekkie dodanie sobie punktów poprzez taki dowód społeczny jest czymś złym? Niekiedy ciężko zbudować coś takiego (w tym miedzy innymi zaufanie) nawet w miejscu z kontekstem a co dopiero bez kontekstu.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 3, 2020 at 19:42

    Dla mnie fb zabija tajemniczość i dziewczyna od razu wie za dużo o Tobie, zbyt szybko, zbyt łatwo. Uważam, że jak chce się spotkać, to się spotka, a jak nie chce się spotkać, to żadne fb ani nic ją do tego nie przekona i spotka się jedynie z niewłaściwych powodów typu “ogarnięty gościu, pewnie z jakąś kaską, to się z nim spotkam na darmowe jedzenie czy inne atrakcje i zabijanie czasu”. Zainteresowane dziewczyny nie potrzebują takich kombinacji. Możesz to sprawdzić samodzielnie. Takie są moje doświadczenia. Jak Tobie uda się przekuć zbyt niskie zainteresowanie z ulicy dzięki fb, aby dziewczyny przychodziły na więcej niż jedno do kilka spotkań z braku laku czy związek dla sportu, żeby komuś namydlić oczy, tylko będą szczerze zainteresowane i dzięki odezwaniu się na fb udało się tę relację wystartować, żeby przyszła na pierwsze i kolejne spotkania, to daj znać.

    Reply

    Wojtek September 3, 2020 at 10:22

    Cześć Paweł,
    Dzięki Twojemu kursowi Jak zdobyć dziewczynę chyba się udało- spotykam się z dobra, nietoksyczna dziewczyna od 3 miesięcy i to ona goni. Stosowalem się do Twoich zasad O przestrzeni I czasie…
    Na ostatnim spotkaniu, to było 9 spotkanie, byliśmy nad wodą, to była ostatnia niedziela wakacji byliśmy nad wodą. Znów upiekła dla mnie babeczki, przyniosła nawet wino bezalkoholowe (pojechałem do niej, byłem kierowcą, mieszka o mieście obok 20 km).
    Na początku była strasznie stremowana i nerwowa, po jakichs 30 minutach powiedziała coś w stylu “chciałabym poważnie porozmawiać… bo jak się kogoś długo nie widzi, to tęskni się za tym kimś a to znaczy, że komuś zależy I ja tak mam właśnie z Tobą… ” to były jej słowa, na które odpowiedziałem ” Nie zabijam z Tobą czasu na tych spotkaniach”
    Byłyśmy tam 3-3,5h I pod koniec ona kolejny raz się mnie przytuliła i zapytała “Ale nie znikniesz, prawda?”
    Pisałem do Ciebie wcześniej, że ta dziewczyna jest po rozstaniu, że była z kimś długo, rozstali się na początku roku a ja zacząłem się z nią umawiać pod koniec maja i miałem wątpliwości czy nie jestem klinem. Wiesz chyba już nie mam tych wątpliwości, chociaż podchodzę bardzo ostrożnie do tego. Wszystko potoczyło się tak jak w Twoim podręczniku, ona pierwsza dotyka, pisze, chce się umówić, z czasem naprawdę zaczęła za tym wszystkim gonić… nawet powiedziała ostatnio “Nie chce być jedna z wielu I nie chce żebyś się mna znudził” I chciała przedstawić mnie znajomym, ale odmowilem, bo chyba za wcześnie- Ola (bo tak ma na imie) chyba juz wszystkim o mnie opowiedziala…. ale tak jak mowisz i piszesz- bez pospiechu….
    Dzisiaj zadzwoniłem do niej i umówiłem się na poniedziałek a podobno ma padać zapytała czy wymyślilem coś ciekawego? Tak, wiem to pytanie było okropne I poczułem jakbym był kimś do dostarczania atrakcji…
    Ale chce powiedzieć, że jest naprawdę dobrze i bezpiecznie (poza tymi wachaniami co do klina)… I chce Ci podziękować, że drugi raz w życiu dzięki Twoim radom udało mi się poznać kogoś naprawdę ciekawego.
    I zapytać o Twój inny kurs “Jak utrzymać związek” I o cenę bezcennej wiedzy?
    P.S Jak to dalej ciekawie rozwinąć?
    Dzięki za wszystko :)

    Reply

    Paweł Grzywocz September 3, 2020 at 10:29

    Mogłeś też dla śmiechu i zwiększenia emocji spytać: “Dlaczego Ci na mnie zależy” i “Jak bardzo Ci na mnie zależy” :) To by Ci powiedziała jeszcze coś miłego.

    Nie wiadomo, czy już wszystkim o Tobie opowiedziała – niekoniecznie. Po co miałaby to robić, jeśli jeszcze nie ustaliła z Tobą związku i czuje respekt, że możecie przestać się spotykać. Po co miałaby wcześniej obwieszczać komuś jakieś pochopne wnioski.

    Nie jesteś nikim do dostarczania atrakcji. Nie traktuj kobiet tak personalnie ani poważnie. Ona pytała z ciekawości albo, żeby utrzymać rozmowę. Nie doszukuj się na siłę agendy tam, gdzie jej nie ma, tylko skoro dziewczyna zachowuje się bardzo dobrze i okazuje zainteresowanie, to akceptuj i ciesz się, że jest dobrze oraz zostaw sobie jakiś tam cień wątpliwości, czy to wszystko jest szczere, ale generalnie zakładaj, że na podstawie 9 spotkań dziewczyna się stara i angażuje to tak jest.

    To super, że trzymasz emocje pod kontrolą i obserwujesz uważnie, czy ona nie szuka szybko klina po rozstaniu. Gdy ona zadaje takie pytania o was, to wtedy spytaj “Dlaczego pytasz?”, żeby powiedziała coś więcej i wtedy odkryjesz, czy ona jest taka niedowartościowana, że żyje w ciągłym strachu, że się przestaniesz z nią spotykać czy może jest już tak zainteresowana, że chciałaby ustalić z Tobą wyłączność i bycie parą.

    Odpowiadaj na te pytania w stylu: “Dlaczego miałbym zniknąć?” oraz “Czyli chcesz, żebym się spotykał tylko z Tobą?” i w ten sposób możesz ustalić z nią, że spotykacie się na wyłączność. Czyli generalnie jesteście po 9 spotkaniach i ona dopytuje, czy jesteście razem, czy przestałeś spotykać się z innymi dziewczynami, bo ona chciałaby się spotykać tylko z Tobą i przedstawić Cię również znajomym. Możesz na to wszystko przystać.

    Jeśli dziewczyna zachowuje się idealnie i jest zainteresowana, inwestuje, stara się, nie przytłacza, nie osacza, nie przesadza, to daj jej to, o co pyta. Akceptuj inicjatywy dziewczyny. Nie odrzucaj jej inicjatywy, bo wtedy karcisz dobre zachowanie. O utrzymywaniu związku polecam program “Jak utrzymać związek”:

    Reply

    Michał Lxxx September 8, 2020 at 20:12

    Pięknie czyta się o takim zachowaniu Kobiety.
    O to chodzi :-)

    Reply

    Piotrek September 4, 2020 at 14:29

    Hej, mam pytanie jak najlepiej zareagować, gdy dziewczyna mówi coś w stylu, że my to byśmy do siebie nie pasowali, bo ty jesteś taki ułożony i masz wszędzie porządek, a ja jestem bardziej bałaganiara. A mówi to na podstawie tego, że mam idealny porządek w samochodzie. Czy w tej sytuacji najlepiej jej przyznać rację i całą to sytuację jeszcze wyolbrzymić, w stylu, że u mnie musi być wszystko ułożone do milimetra?

    Reply

    Paweł Grzywocz September 4, 2020 at 15:09

    Jest taka technika flirtu w kursie “77 technik flirtu” tutaj, nazywa się żartobliwe dyskwalifikowanie siebie lub kobiety. Możesz na coś takiego odpowiedzieć coś właśnie na luzie, na wesoło w stylu: “Też tak myślę”, “Masz rację, lepiej zakończyć to od razu : )” i wiele innych można by tu odpowiedzieć, jak np. kwalifikowanie kobiety i spytanie: “Może masz chociaż jakieś inne zalety?” albo “Zrywasz ze mną? : )” albo inne humorystyczne odpowiedz w stylu: “Mogę nabrudzić, jeśli będziesz się wtedy czuła bardziej komfortowo/sprawi Ci to przyjemność : )”

    Reply

    Tecrtr February 5, 2023 at 16:32

    Mam też te obawy, że dziewczyna jest bardziej mądra niż ja i nie będę wstanie się jej wykazać w rozmowe. A czemu prawie każda dziewczyna jest taka super mądra?

    Skończone studia, itd a mi tak cieżko było ukończyć studia, 3 lata zmarnowalem i nie ukończyłem, kolejne podejscie i kolejne i nic i po 15 latach nie ukończonych studii.
    A studiowałem Zarządzanie i tego typu. Matematyka okazuje sie dla mnie nie do pokonania. Myślę, czy by nie powrócić na studia kolejny już 4x i spróbować swoich sił.
    Mam szansę wtedy może na studiach zagadywać do dziewczyn, ja jako 35 latek zaraz, z 20 latkami na studiach.
    Co o tym myślisz? Może jednak studia znow mi nie pójdą ale jakoś bedę miał możliwość poznania kobiet, z drugiej strony mam obawy przed kobieta jest za mądra.

    Reply

    Martini March 3, 2023 at 19:30

    Takie studia nie są Ci tak na prawdę do niczego potrzebne. Też jestem po zarządzaniu i dopiero w pracy się przekonałem, że teoria to jedno, a życie to drugie.
    Nigdy nie poruwnój sie do innych, bo ostatecznie zawsze wypadniesz gorzej. To czego nie umiesz, to się po prostu naucz. Na kursach, z książek, z Internetu lub sam.
    Nie potrzebujesz jakiegoś papierka, by potwierdzić sobie samemu, że jesteś coś wart. Liczy się to co masz w głowie, nadrób zaległości i będzie dobrze. Już sama droga do celu doda Ci pewności siebie.

    Reply

    Tecrtr March 4, 2023 at 14:57

    “Takie studia nie są Ci tak na prawdę do niczego potrzebne. Też jestem po zarządzaniu i dopiero w pracy się przekonałem, że teoria to jedno, a życie to drugie.”

    Aby mieć większe szanse w pracy na magazynie odzieżowyn marek premiun na stanowisko team lider czy specjalisty działu np wysyłki trzeba mieć ukończone studia inaczej przez kolejne 30 lat do 65 lat będą tam tylko kompletował zamówienia albo szukał nie znalezionych a czasem może rozdzielał i nic więcej. Papier zawsze coś daje. Masz większe szanse. A tak co kolejne osoby ida na wyższe stanowiska. Wiele osób po studiach tam po jakimś czasie np roku czy dwóch awansują. Inne idą do Hr. Tez bym chciał tak pracować w moim magazynie gdzie pracuje. Ale bez papierka mam bardzo nikłe szanse albo zerowe. Dlatego, może ty nie wiem sięgasz za wysoko i juz myślisz aby być Dyrektorem czy prezesem własnej firmy. Otóż nie. Mi wystarczy coś jak specjalista działu, team lider, koordynator czy najwyżej jako Hr w takim magazynie.

    ” To czego nie umiesz, to się po prostu naucz. Na kursach, z książek, z Internetu lub sam.”

    Nauczyc się można na studiach i do tego potem można mieć papier co raczej coś daje w przypadku mojej pracy w magazynie. I tak z każdego kursu trzeba mieć papier. Kursy są drogie. I nie wiem ile może kosztować kurs z office i Excela. Trzeba umieć tabele przestawne itd. Tak samemu z Internetu może być ciężko. Lepiej aby ktoś mi pokazywał krok po kroku a nie na szybko. Ja z 10 lat nie uczyłem się Excela więc już chyba nic nie pamiętam. Inni na lapku w pracy potrafią dwoma przyciskami szybko uruchamiać wszystko i tak szybko kierują myszka na opcje, ze mój wzrok nie nadąża.

    “Nie potrzebujesz jakiegoś papierka, by potwierdzić sobie samemu, że jesteś coś wart. Liczy się to co masz w głowie, nadrób zaległości i będzie dobrze. Już sama droga do celu doda Ci pewności siebie.”

    Właśnie do pracy potrzebują.
    A Kobiet ze studiami ukończonym jest pełno. O takie Kobiety są bardzo mądre. A ja juz nie nadążam. Bo nie mam co powiedzieć. Ciężko mi się nawet uczyć czegokolwiek. Nie mam tak prawnej gadki jak Paweł. Nie mam tej ikry, ze zapamiętuje te teksty. Zwykle pamiętam przez chwilę i zapominam. Musiałbym z kartka być i czytać z karki gdy rozmawiam z dziewczyną. Nie wiem jak z tym sobie poradzić. Jak mogę zwiększyć możliwości swojej inteligencji. Jak duzo i długo zapamiętywać. Co mi po 124 ripostach od Pawła jak zaraz zapomnę. Przy Konbietach czy gdziekolwiek jestem żyje w ciszy i mało mowie. Może 50 słów na dzień. A kobiety tam mądre są i nie chce kogoś jak takiego chyba dziada. Bo ja juz serio czuje sie jak taki 100 latek umysłówo. Materiay Pawła są ludzi ulepszonych co potrafią ale czy dla mnie też? Co ma problemy w inteligencji? A mimo to chcem walczyć na studiach i z problemami zapamiętywania i nauki.
    Ciężko mi się czegokolwiek nauczyć.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: