Na Co Zwracają Uwagę Kobiety? Wygląd I “Test Fizycznej Atrakcyjności”

by Paweł Grzywocz on 25 September 2012

na co zwracaja uwage kobietyW tym artykule dowiesz się, na co zwracają uwagę kobiety. Czy wygląd mężczyzny jest tak naprawdę ważny dla kobiet? Jak bardzo? Do napisania tego artykułu zainspirowały mnie głosy sprzeciwu niedowiarków, którzy dają się zwieść wszelkim guru, że wygląd faceta ma dla kobiety znaczenie drugorzędne a nie równorzędne wraz z osobowością. Oto jedno z pytań:

*** PYTANIE CZYTELNIKA:

Witaj Pawle,

Cieszę się, że piszesz kolejne materiały, które pomogą mi w staniu się lepszym facetem. Jednak czytanie oznak zainteresowania to jedno, a ja jednak sądzę, że można też wzbudzać zainteresowanie poprzez prowadzenie ciekawej rozmowy. I jeśli zainteresowanie rośnie, wtedy większe prawdopodobieństwo, że kobieta może podać numer i przyjść na randkę. Jak sądzisz ? po 2 minutowej rozmowie zdobyty poziom zaufania i zainteresowania może być tak niski, że nawet podanie numeru nic nie zmienia. Ale przyczyny mogą być naprawdę różne, nie podobam się jej, babcia całe życie wmawiała jej, że poznanie faceta w miejscu publicznym to źle, może ma faceta, może jest zakompleksiona, może się boi. Naprawdę może być tego bardzo wiele. Zgadzam się, że w poznawaniu kobiet nie chodzi o ganianie za kobietami, jak pies po mieście, jednak w miejscu publicznym w naturalny sposób też można poznać wiele kobiet będąc np. w sklepie.

pozdrawiam,
Andrzej

>>> MOJA ODPOWIEDŹ:

Dokładnie, im więcej macie wspólnego ze sobą, kobieta stoi w jednym miejscu i nie jest zajęta czymś istotnym, tym łatwiej ją poznać. Przykład: Łatwiej jest poznać dziewczynę w sklepie New Yorker niż np. na korytarzu supermarketu, gdzie każdy gdzieś idzie.

A jeśli chodzi o zwiększanie zainteresowania poprzez prowadzenie ciekawej rozmowy, to jest to możliwe tylko i wyłącznie wtedy, gdy kobieta od początku ma minimalne zainteresowanie Tobą, czyli 51 i więcej procent. Jeżeli ona od początku nie jest nami zainteresowana w minimalnym stopniu, to żadna ilość interesującej rozmowy jej do nas nie przekona.

Ten minimalny stopień zainteresowania to tzw. “test fizycznej atrakcyjności”. Działa tak samo, jak u facetów. Kobieta patrzy na faceta po raz pierwszy i albo by mogła z nim być fizycznie albo nigdy w życiu nie chciałaby go dotknąć. Nawet Brad Pitt podoba się powiedzmy 900 kobietom na 1000. Te pozostałe 100 kobiet nie chciałyby z nim być, choćby był ostatnim facetem na tej planecie.

Kobiety zwracają uwagę na wygląd i to bardzo dużą

Gdy zdasz ten “test fizycznej atrakcyjności” dopiero wtedy możesz zwiększać zainteresowanie poprzez prowadzenie interesującej rozmowy, flirt, poczucie humoru, pewność siebie, tajemniczość i bycie wyzwaniem. Bez tego ani rusz…

Oczywiście można także “zdać test fizycznej atrakcyjności” i wszystko popsuć poprzez błędy w rozmowie i nieatrakcyjne zachowanie.

Jednak kluczową informacją jest to, że od samego początku interakcji albo mamy szansę u danej kobiety albo nie i jeśli ona jest na “nie”, to nie da się tego zmienić tak samo, jak Ty czy ja nie jesteśmy w stanie zmienić braku zainteresowania do niepodobającej się nam dziewczyny.

Zdarzają się “raz na dwadzieścia razy” wyjątki od tej reguły, ale to są wyjątki, że np. starzy przyjaciele, którzy nigdy się sobie nie podobali, nagle się w sobie zakochali i są razem. Albo, jakiś facet biegał za kobietą i ona w końcu z wyrachowania zgodziła się na randkę i potem byli razem.

Kobiety nie zwracają uwagi na wygląd, gdy chcą np. pieniądzy faceta

Wiedziałeś np. że Robert Kiyosaki (sławny autor bestellera o edukacji finansowej: “Bogaty Ojciec, Biedny Ojciec”), gdy poznał swoją obecną żonę Kim, musiał najpierw przez 6 miesięcy dzwonić do niej i zapraszać ją na spotkanie, żeby w końcu się zgodziła. Gość zaaplikował wytrwałość i cierpliwość potrzebną w sporcie i biznesie, ale będąca pomyłką w relacjach z kobietami. W końcu dopiął swego, ale ma za żonę kobietę, która go nie pragnie i zdecydowała się na niego z innego powodu niż romantyczne zaintersowanie! Nie można być romantycznie zainteresowanym kimś, kogo olewało się przez pół roku.

To są wyjątki od reguły i na dodatek on jest z kimś, kto nie jest w nim zakochany. W 99% przypadków, gdy kobieta na początku była na “nie” i potem zmieniła zdanie i nawiązuje kontakt z facetem, którego jakiś czas temu olała, to robi to, ponieważ nie ma teraz nikogo ciekawszego na horyzoncie, więc odzywa się do facetów, których kiedyś olała, żeby zapełnić sobie czas. A może już jest “stara”, zbliża się 30 rok życia i chce się związać z jakimś dobrze ustawionym facetem, ale nie jest to romantyczne zainteresowanie.

Pamiętaj: Kobiety, które od początku nie są zainteresowane będą Ci robić tylko i wyłącznie złudne nadzieje i przychodzić na randki, żeby nie siedzieć samej w domu. Romantyczne zainteresowanie istnieje od samego początku lub nie.

jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

Twój email posłuży tylko i wyłącznie
do komunikacji między nami.

VN:F [1.9.20_1166]
Oceń Proszę Wpis:
Rating: 4.7/5 (24 votes cast)
Na Co Zwracają Uwagę Kobiety? Wygląd I "Test Fizycznej Atrakcyjności", 4.7 out of 5 based on 24 ratings

Poszukiwano

  • jak rozkochac w sobie faceta
  • na co zwracają uwagę dziewczyny
  • wyglad faceta
  • na co zwracaja uwage kobiety
  • na co kobiety zwracają uwagę

Podobne wpisy:

Zostaw swój komentarz...

{ 57 comments… read them below or add one }

Kamilos October 2, 2012 at 21:07

hahah świetne, nieźle mnie to rozbawiło ten gościu, który to wystawił na you tube naprawde wierzy w to co napisał. Przecież tej kobity przy Kaliszu to nikt nie zna. Ona się chciała jedynie wbić na salony, licząć że za pośrednictwem znanego posła pozna kogoś innego, atrakcyjnego, w wyższych kręgach. Ot i tyle. :)

Widze, że jest jeszcze drugi Kamil, który czasem się tu udziela, więc dla odróźnienia będe się teraz inaczej podpisywał. Jakby się tak zdażyło że obaj bedziemy brac udział w tej samej dyskusji mógłby niezły kocioł powstać ;)

Reply

młody October 3, 2012 at 14:11

na innych zdjęciach w internecie widać wyraźnie ich miłość :D jakby nie patrzeć na wszystkich go zostawia w tyle :D wg mnie jemu mówi “misiaczku szybciej” a społecznie to wygląda jednoznacznie, “odcinam się od niego” :D
http://www.se.pl/multimedia/galeria/90196/176973/ryszard-kalisz-nie-jest-w-dobrej-formie-nie-nadaza-za-ukochana/

Reply

Kamil October 3, 2012 at 17:34

Pozdrawiam swojego imienika, ale tutaj dobrze Paweł napisał i dła odpowiedź temu człowiekowi, trzeba zadać sobie pytanie czy Ta Kobieta byłaby z posłem Kaliszem jeżeli nie miałby takiej pozycji społecznej, pieniędzy oraz tego, że jest osobą publiczną i dobrze ustawioną — chodzi mi tutatj o kwestie finansowe bo oszczędnosći to napewno ma nie małe.

Reply

roman September 24, 2014 at 22:36

Równie dobrze można powiedzieć tak: ciekawa czy kobieta X byłaby z facetem Y, gdyby nie był taki przystojny? Czaisz już?

To dlaczego kobieta leci na faceta nie ma znaczenia. Co za różnica czy podnieca ją ładny nos czy zasobne konto w banku czy coś tam innego.

Zresztą są nawet badania, że kobiety które są z bogatymi facetami częściej szczytują. Po prostu atrkacyjność dla kobiet to nie tylko wygląd, ale też cała masa innych ważniejszych rzeczy.

Także wiesz, chyba rozjebałem twoją teorię na temat ciekawe czy? Bo takie podejście jest bez sensu. Zresztą weź sobie tego Kalisza i co myślisz, że on nie wie o tym, że ona jest z nim nie z powodu jego uroku osobistego? Wie o tym doskonale.

Reply

Paweł November 29, 2012 at 11:44

Nieraz się przekonałem jak kobiety same potrafią zabić całą swoją atrakcyjność. Nie wiem czy te kobiety naprawdę mi się podobały czy był to bardzo niski poziom zainteresowania ale atakując mnie smsami przed i po randce same doprowadziły do takiego stanu że nie miałem się już ochoty z nimi spotkac. Zabiły całe wyzwanie, odkryły swoje karty. Gdyby milczały, przynajmniej bym się zastanawiał czy im się podobam, czy coś z tego by wynikło itd. Te laski nie były jakąś super atrakcyjne ale coś mi się w nich podobało. Nie wiem jak by się to potoczyło gdyby były wyzwaniem dla mnie. Nie wiem jak to wygląda u facetów, bo kobiety lubią jak się do nich pisze itd. Zwłaszcza jak jest ktoś atrakcyjny, to może sobie pozwolić na częstrzy kontakt. Bo dla mało atrakcyjnych osób bycie wyzwaniem to chyba jedyna droga.

Reply

Nikczemny August 1, 2014 at 20:20

Nie wiem dla mnie takie przekonanie w niczym nie pomaga i tak wszystko się sprowadza do ciebie, czy chcesz się uganiać za laską, która cię zlewa czy nie i co jest dla ciebie sukcesem. Jeśli seks z kobietą, to w sumie mało mnie obchodzi, czy jestem dla niej 3-4-10 opcją, jeśli związek to okey zgadzam się w 100%, że nie chce być z taką laską.

Reply

Sebastian September 8, 2016 at 09:27

A jeśli nie zależy mi na jej zainteresowaniu tylko na jej tyłku to też mam się nie przejmować? Uważam, że metoda Kyosakiego jest bardzo dobra. Nie można w życiu mieć wszystkiego. Lepiej mieć za żonę fotomodelkę, którą się wcześniej zamęczyło i jest z nami z nudów niż jakiegoś tłustego babola tylko dlatego że jako jedyny okazywał nam zainteresowanie.

Reply

Grzywocz September 8, 2016 at 10:45

I potem ta “fotomodelka” będzie uprawiać z Tobą seks tylko na Twoje urodziny lub gdy zasłużysz albo wcale oraz nie będzie dbać o Ciebie w związku, tylko będzie wymagać, że to ona jest tu nagrodą i masz w ogóle szczęście dostąpić jej obecności, więc to tylko Ty masz się o nią starać i ją obsługiwać. Bravo. Dupa tak Ci przyćmiła zdrowy rozsądek, że wolisz zniszczyć sobie życie niż trochę pomyśleć.

Reply

Sebastian September 12, 2016 at 08:55

Seks tylko na moje urodziny to i tak więcej niż mam obecnie ..

Reply

Grzywocz September 12, 2016 at 14:21

Potrzebujesz pomocy. Przeczytaj artykuł o radzeniu sobie z samotnością.

Reply

Kuba July 13, 2017 at 15:07

Witam, czy można być zbyt przystojnym? Bardzo często mam tak, że gdzie jestem dziewczyny w różnym wieku się na mnie dosłownie gapią. Od nastolatek do mężatek z dziećmi. Mam 22 lat, wysportowaną sylwetkę, ubieram się męsko, umiem prowadzić interesującą rozmowę. Mimo zagadywania w sprzyjających okolicznościach to praktycznie 9/10 dziewczyn jest spięta i wycofana. Ostatnio miałem bardzo dziwną sytuację na szkoleniu z pracy w innym mieście. Dziewczyna robiła co mogła żebym zwrócił na nią uwagę pokazując wszystkie oznaki zainteresowania jakie można. Jak stała sama przy automacie to podszedłem z uśmiechem i mówię ?część?. Jej reakcja mnie zdruzgotała. Zrobiła takie wielkie przerażone oczy, cofnęła się z metr ode mnie i powiedziała: O Boże stało się coś? To mówię, spokojnie z uśmiechem że nic się stało, chciałem się tylko przywitać. Ona położyła rękę na swoich piersiach i znowu mówi z przerażeniem, że myślała, że coś się stało, że się odezwałem, portfel zgubiła albo telefon. Pogadaliśmy parę minut, wyglądała na zestresowaną. Nie śmiała się z moich żartów więc się pożegnałem. Najdziwniejsze jest to, że potem dalej okazywała oznaki zainteresowania ale to już olałem.

Reply

Paweł Grzywocz July 13, 2017 at 15:31

Była o tym ostatnio dyskusja pod wpisem np. tutaj lub tutaj.

Generalnie chodzi o to, że większość dziewczyn ma takie same problemy z poznawaniem facetów, jak mają faceci, czyli np. są niedowartościowane i myślą: “To niemożliwe, że chcesz akurat mnie poznać” albo są zranione i są bardzo podejrzliwe, nieufne albo mają jakieś błędne przekonania, że nie wypada się z kimś poznawać w jakimś miejscu, są nieobyte towarzysko, brakuje im pewności siebie, stresują się, chcą uciec z takiej sytuacji.

Dlatego rozwój własnych umiejętności interpersonalnych to jedna strona medalu, a z drugiej strony nic nie poradzimy na to, że wiele dziewczyn jest niedorozwiniętych emocjonalnie i nawet gdy już jesteś wirtuozem pewności siebie i swobody, to nic to nie da, gdy dziewczyna jest niewłaściwa i nie umie przyjąć uwagi od nieznajomego faceta. Także jeśli masz dobry wygląd i gadkę, to celuj w te pewne siebie i ładne dziewczyny. Muszą być pewne siebie chociaż trochę, a to się okazuje po zagadaniu. Bo wiele ładnych dziewczyn ma zrytą psychikę i nie potrafią w ogóle odnaleźć się w sytuacji, gdy zagaduje do nich facet, tracą się.

Także nie możesz ich niedorozwiniętych reakcji traktować personalnie, jakby to zawsze w Tobie tkwił błąd. Nie, ponieważ, gdy zagadujesz normalnie, a one się spinają lub uciekają lub w to nie wierzą, to one mają problem i z nimi jest coś nie tak.

Reply

Kuba July 22, 2017 at 10:38

Dzięki Pawle za odpowiedź nie sądziłem, że odpiszesz. To prawda co napisałeś. Ogólnie zauważyłem, że dużo dziewczyn ma opory przy zawieraniu nowych znajomości w miejscach publicznych. Wolą się poznawać przez znajomych czy w kołach zainteresowań. Zagaduje do różnych dziewczyn, tych bardzo ładnych i przeciętnych, nawet te piękne, które przecież powinny być pewne siebie i przyzwyczajone do tego, że faceci je zaczepiają przy mnie nagle nie są już takie rozgadane, odnoszę wrażenie, że jakby się mnie boją. Dobrze mi się rozmawia z kobietami z dziećmi. Jakiś czas temu w sklepie, zaczepiła mnie kobieta po 30 z córką i pytała o żarówki do auta. Świetnie nam się rozmawiało, była wyluzowana, rozgadana, zaangażowana, pochwaliła nawet mój ubiór. Nie wiem dlaczego normalne dziewczyny się tak przy mnie spinają. Może zamówię konsultacje u Ciebie i Ty dojdziesz do tego w czym tkwi mój problem.

Reply

Paweł Grzywocz July 22, 2017 at 12:29

Po prostu kobiety boją się facetów w miejscach publicznych. To domyślna reakcja. Trzeba się bardzo spokojnie poruszać, zachowywać, uśmiechać, mówić, żeby zniwelować ten efekt, a nawet to często nic nie daje. To taka automatyczna reakcja kobiet – strach przed obcymi. Chyba, że dziewczyna jest pewna siebie albo spojrzała na Ciebie, bo jest wolna i ciekawa nowych znajomości, to wtedy pogada, gdy dobrze zagadasz. Ogólnie miejsca publiczne to hard cor właśnie ze względu na przeciwności w postaci blokad u kobiet. Piszę o tym na okrągło, wyszukaj artykuły: “Fascynacja kobietą przy podejściu”, “Czy poznawanie na ulicy jest dziwne”, “Jak zagadywać do dziewczyn każdego dnia bez gonienia ich po ulicach”, “Kurs uwodzenia – opinie czy warto”. No da się w ten sposób, ale niestety tych wystarczająco pewnych siebie kobiet jest malutko, więc siłą rzeczy większość dziewczyn nie będzie chciała dłużej porozmawiać, bo będzie się bała. Taki jest świat. A ja ostrzegam, żeby nie dać się nabrać, że ulica to najlepsze miejsce do poznawania.

Reply

Jason July 19, 2017 at 21:10

Dziewczyny już takie są, ja też nie zrozumiem ich dziwnego zachowania. Moja nowa sąsiadka przez chyba miesiąc dosłownie stawała na głowie żebym ją zauważył. Jak była dobra okazja to podszedłem i porozmawialiśmy parę minut, ale nie brałem numeru bo często ją widzę i za radą Pawła chciałem wziąć numer za drugim razem. Od czasu rozmowy zawsze jak mnie widzi z daleka to zaczyna grzebać w torebce.

Reply

Paweł Grzywocz July 19, 2017 at 21:34

Może być tak, że słabo się zaprezentowałeś i jej ciekawość wyparowała. Facet z daleka prezentuje się ciekawie, a gdy się odezwie, to czar pryska. Są o tym artykuły: “Wieczny brak powodzenia u dziewczyn”, “Rozmowa z dziewczyną się nie klei”, “Jak wywoływać emocje w kobiecie”, “12 powodów dlaczego nie masz dziewczyny”, “Jak stracić dziewczynę w ciągu 4 randek” i wiele więcej. Wyszukaj tytuły w google.

Reply

Jason July 20, 2017 at 13:05

Rozmowa poszła dobrze, nawet się śmiała. Też pomyślałem, że coś się jej we mnie nie spodobało ale to chyba nie powód żeby zawsze grzebać w torebce albo poprawiać włosy akurat jak jadę. A może być tak, że pomyślała że jestem nie zainteresowany bo nie wziąłem numeru?

Reply

Paweł Grzywocz July 20, 2017 at 13:46

Nie, to nie przez numer, bo ona nawet nie chce teraz gadać. Jakby chciała, żebyś ją spytał o nr, to by była otwarta na kolejne rozmowy. Może dziewczyna jest mało inteligentna emocjonalnie, niedojrzała, tępa albo po prostu negatywne doświadczenia z facetami-natrętami, ponieważ mogłeś się jej np. nie spodobać z wyglądu z bliska albo z osobowości albo ona jest zajęta i teraz ona nie potrafi się zachować normalnie na Twój widok, tylko wpada w panikę. To jest jej głupota i nieporadność a nie Twój problem. Mógłbyś to załagodzić ewentualnie przywitaniem i pójściem, pojechaniem dalej, czyli “Cześć” i jedziesz dalej. Wtedy być można ona zrozumie: “Ufff, koleś nie jest natrętem, jak 99% pozostałych facetów, których w życiu spotkałam. Co za ulga. Może mogę przestać udawać, że go nie widzę”.

Reply

Jason July 20, 2017 at 20:43

Wszystko się wyjaśniło. Jednak niebranie numeru od razu nie jest trafioną poradą. Oczywiście nie wiem jeszcze jak to się rozwinie, zobaczymy.

Reply

Paweł Grzywocz July 20, 2017 at 21:16

Jeśli dziewczyna obraża się o to, że nie działasz wystarczająco szybko to znaczy, że ona jest maniaczką kontroli.

Reply

Jason July 21, 2017 at 08:27

Nie twierdze, że jest normalna bo zachowanie po pierwszej rozmowie było dziwne. Po prostu chciałem nawiązać do komentarza Kuby, który jest przystojny i stawia wszystko na oznaki zainteresowania, które często mogą nic nie znaczyć, nawet te podczas rozmowy. Jestem trenerem personalnym, poznaje dużo ludzi nie tylko kobiet. Też często miałem sytuacje kiedy kobiety śmiały się z żartów, wypytywały się, dotykały albo szturchały a jak miały wpisać numer to przypominały sobie, że mają faceta. O to mi chodziło, że po prostu niektóre dziwnie się zachowują i nie ma sensu się zastanawiać dlaczego. Powiesz pewnie, że kobiety to flirciary, chciały się dowartościować itd. Ok rozumiem ale dla mnie to i tak dziwne. Pozdrawiam.

Reply

Paweł Grzywocz July 21, 2017 at 08:39

Niekoniecznie chcą się dowartościować flirtem i zaczepianiem. Wiele dziewczyn ma takie podejście, że przecież flirt nic nie znaczy, bo to tylko rozmowa. Można flirtować dla zabawy, dla frajdy, dla przyjemności, ale jest w tym faktycznie element niedojrzałości, nudy i radzenia sobie z nudą trochę kosztem innych. Z drugiej strony to wina faceta, że bierze wszystko ZBYT poważnie. Przecież plan rozwijania relacji jest jasny, prosty i konkretny. Pierwsze 3 kroki to nr, spotkanie lub ona poda alt. termin, pocałunek w usta, a do 10 spotkań nic się nie liczy, bo może dziewczyna zabijać czas albo mieć jakieś inne nierozwiązane sprawy.

Więc skoro bez 10 spotkań nic się nie liczy, a nr, spotkanie i pocałunek to totalne minimum, to jakim cudem można się napalać i przejmować tym, że dziewczyna nas dotknęła, spojrzała, uśmiechnęła się i inne miłe dodatki. Spoko, może ona tak traktuje KAŻDEGO faceta, więc nie ma sensu się tym ekscytować. Daje te oznaki mową ciała, spoko, zweryfikuję to zapytaniem o nr i potem zadzwonię się umówić.

Natomiast nie będę tego brał serio, bo mnóstwo dziewczyn się tym bawi, to urodzone aktorki, kokietki, księżniczki, a faceci sami sobie robią kuku, gdy przeceniają zachowanie dziewczyny, bo w sumie dobrego kolegę też można pacnąć w ramię i go zaczepiać.

Reply

me_how July 21, 2017 at 19:09

Zgadza się. Dziewczyny czasem tak kokietują, że można zgłupieć ;) One często robią to specjalnie, żeby mieć ubaw i opowiadają sobie później, jak to koleszka się jarał, bo ona zatrzepotała rzęsami i powiedziała mu coś miłego i gość już był ugotowany. Pracuję z kobietami i nasłuchałem się takich opowieści. Ale my faceci sami jesteśmy sobie winni. Nie zmienia to faktu, że jeśli dziewczyna jest nami zainteresowana, to poda numer i przyjdzie na spotkanie. Po prostu…

Jason August 6, 2017 at 18:31

Pawle zwracam honor, miałeś racje co do niej. Na drugim spotkaniu jak chciałem ją pocałować to powiedziała, że ma faceta. Teraz znowu zaczęła udawać, że mnie nie widzi na ulicy. Szczerze to nie wiem jak się zachować, czy też udawać, że się nie znamy czy jednak mówić jej cześć mimo wszystko?

abc December 12, 2017 at 20:41

Co by dążyć do nieosiągalnej doskonałości to poruszmy kilka drobiazgów. A jak wiadomo czasami diabeł tkwi właśnie w szczegółach.

1. Zima, zimno – czy czapka na głowie mi umniejsza w oczach kobiet? Bo nie widać moich włosów, więc jakby dana osoba nie widzi mnie w naturalnym pełnym kontekście? Warto tu dodać, że nie noszenie czapki, gdy jest zimno jest po prostu głupie – tutaj mama miała rację akurat.
2. Lato, gorąco – nie chcę chodzić w długich spodniach i męskich butach. Po prostu lubię shorty, koszulkę i trochę bardziej sportowe, przewiewne obuwie. Czy naprawdę kobieta nie potrafi zrozumieć, że nie zawsze eleganckie męskie ubranie pasuje do pogody?
3. Czy my oglądamy kobiety pod kątem ubioru w kategorii eleganckie/nieeleganckie? Dla mnie kobieta będzie ładna, nawet w dresie – jeśli jest ładna, a dres dopasowany. Aż takie to ważne?

Reply

Paweł Grzywocz December 12, 2017 at 20:50

1. Oczywiście, że trzeba nosić czapkę, gdy zimno, bo to ważne dla zdrowia. Czy to odejmuje atrakcyjności? Nie atrakcyjności, tylko nie wiadomo do końca, jak wyglądamy. Wyobraź sobie w drugą stronę. Dziewczyna może się podobać w czapce, ale jesteś ciekaw, jak wygląda bez niej.
2. Oczywiście, że w lato się nosi krótsze spodnie. To jest ok.
3. Zależy, do jakiej dziewczyny startujesz. Jeśli do takiej w dresie, to bądź w dresie. Jeśli do takiej eleganckiej, to raczej będzie to problem, że jesteście z dwóch różnych światów.

Reply

abc September 22, 2018 at 08:42

Hej, wracam do tematu ubioru. Lubię ten temat, bo jest to chyba najprostszy i najbardziej luźny temat w podrywaniu. Chodzi o buty. Podkreślasz, żeby ubierać męskie półbuty, że momentalnie zyskujemy męskość w oczach kobiet. Pisałeś też, że z całego ubioru to właśnie buty są jednym z najważniejszych elementów w oczach kobiet (swoją drogą znów kobiety okazują się nielogiczne – bo niby czemu akurat buty? :D ) Przeglądając w sklepie uznałem, że te buty wyglądają atrakcyjnie i nie są ani przesadzone wizualnie, ani jakieś nieładne, zrobiłem zdjęcia:
1. https://www.fotosik.pl/zdjecie/7052678a2c48580b
2. https://www.fotosik.pl/zdjecie/e10e69055c7a3c25
3. https://www.fotosik.pl/zdjecie/dd22acafce787eb2
4. https://www.fotosik.pl/zdjecie/b6b5f30d65ffa602

Problem polega na tym, że takie buty pasują jedynie do: koszuli, swetra, jakiegoś polo, płaszcza, skórzanej kurtki + spodnie casualowe lub po prostu chinosy. Nawet nie powiedziałbym, że pasują do jeansów – no może od biedy, zależy co dodamy do tych jeansów u góry, to wtedy pewnie pasują.

A noszenie koszuli itp. to po prostu nie mój styl. W cieplejsze dni noszę po prostu koszulkę z krótkim rękawkiem (w pracy w biurze też chodzę w koszulce – koszula, nie wyobrażam sobie, ma być wygodnie w pracy). Zwykłą, ale dopasowaną do sylwetki, slim. Dodam, że jest co podkreślić :D Generalnie problem jest właśnie w tych butach, bo do koszulki i jeansów, półbuty NIE PASUJĄ. Z drugiej strony wykpiłeś młodzieżowe “adidaski”, że kobiety uważają to za niedojrzałe i niemęskie. Tylko że do mojego stylu ubioru niestety pasują buty bardziej lub mniej, ale sportowe. Np. takie:

5. https://www.fotosik.pl/zdjecie/7c1e9c14819f3539

Co w związku z tym?

Reply

Paweł Grzywocz September 22, 2018 at 10:40

Mogą też takie pasować, gdy reszta ubrań jest dopasowana do sylwetki, czysta, zadbana. Nie jestem jakimś faszystą półbutów, że innych nie można. Poza tym są też bardziej sportowe półbuty, jak tutaj, tutaj, tutaj, tutaj, tutaj zbiorczy obrazek, jakby linki wygasły. Z mojego doświadczenia, to ja młodo wyglądam, więc unikam takich ewidentnych najeczek, pasków, napisów, bo kojarzy mi się to i wygląda dziecinnie. Mając młody wygląd nie chcę nawiązywać do dziecinnych wzorów, dlatego preferuję dla takich osób gładkie wzory bez napisów czy sportowego logo. Dla osoby, która wygląda dojrzale może to z kolei przynieść odmładzający efekt i będzie pasowało.

Reply

abc September 22, 2018 at 12:56

Te drugie z wymienionych całkiem spoko, skoczę je obejrzeć. Jakbyś znał jeszcze jakieś sklepy, w których w normalnych cenach można się ubrać fajnie jakbyś się podzielił. Ja ostatnio chodziłem za marynarką casualową i ceny w Vistuli, czy Bytomiu wg mnie śmieszne, bo znalazłem w innym sklepie też fajne marynarki za ok. 300zł, spodnie 130zł.

Reply

Paweł Grzywocz September 22, 2018 at 13:07

Marynarki są drogie, koło tysiaka, jedynie w h&m widziałem, ale na 2 metrowca nie pasują.

Reply

Dawid September 22, 2018 at 13:35

Marynarki szukaj w second handach, może ci to zająć trochę dłużej np miesiąc aż znajdziesz ale satysfakcja tego że włożyłeś w to wysiłek jest duża. Garnituru już tak nie kupisz , ale marynarkę jak najbardziej, spodnie do garnituru osobno możesz kupić. Ale rozumiem że tobie chodzi o samą marynarkę a nie garnitur.

Reply

abc September 23, 2018 at 18:49

Spodnie do marynarki to chinosy, albo jeansy więc nie ma z tym problemu. Do zestawu marynarka + jeansy pasują półbuty, nawet skórzane, natomiast to co mnie skłoniło do napisania posta powyżej to to, że półbuty w ogóle wg mnie nie pasują do koszulki z krótkim rękawkiem, czyli to co lubię najbardziej nosić na sobie. Do koszulki pasują nawet chinosy, ale nie półbuty. Chciałbym się Was zapytać o opinię, czy też uważacie tak jak ja?

Reply

Krzychu September 23, 2018 at 19:52

Tak powinien wyglądać prawdziwy facet, jeśli chodzi o modę jesienną: https://bit.ly/2O2iW2d

Kobiety kochają półbuty i w ogóle buty męskie (same noszą eleganckie), a nie jakieś adidaski: https://bit.ly/2xwOeF6

Reply

Dawid September 23, 2018 at 19:55

Oczywiście że pasuje, ale dużo zależy jak kolorystycznie to zgrasz na potwierdzenia moich słów zobacz sobie Davida Duchovnego w Californication, świetny męski styl.

Możesz nosić adidasy i też wyglądać męsko w takim casualowym stylu tak jak np tutaj https://yandex.com/collections/card/5a99645c2321f2922d901b08/ skoro lubisz nosić t-shirty a przeszkadzają ci półbuty.
Najważniejsze jak całościowo to wygląda.

Reply

Paweł Grzywocz September 24, 2018 at 10:34

Z tym, że mężczyzna nie powinien się upodabniać do kobiety, a spodnie z tego zdjęcia są damskie.

Reply

Dawid September 24, 2018 at 10:46

Całościowo jest dobrze ubrany chociaż to nie jest takie trudne cały outfit na czarno, dużej filozofi tutaj nie ma. A na spodnie nawet nie zwróciłem uwagi, także dzięki za czujność. .

Tutaj rafał masz pokazane że nawet bardziej eleganckie buty pasują do t-shirta tylko musisz sobie wyobrazić że ma zdjętą tą marynarkę http://images.twistmagazine.com/uploads/images/file/25476/zayn-malik-outfit.jpg?fit=crop&h=765&w=500.

James September 24, 2018 at 13:24

Gdzie Ty Paweł widzisz damskie spodnie?! Ja widzę zwykłe dresy. Damskie to są z przetarciami i dziurami oraz jak są przesadnie obcisłe. Nie powiesz mi chyba, że idąc na siłownie czy do marketu zakładasz koszule i lakierki?

abc September 25, 2018 at 12:44
Paweł Grzywocz September 25, 2018 at 12:50

Dla mnie wypas, wygoda i elegancja, do krótkich, jak i do długich spodni.

Bolter January 17, 2019 at 15:59

Pawle, mógłbyś jakoś inaczej te przykładowe buty pokazać? Zamieszczone stronki z CCC już skasowane.

Reply

Paweł Grzywocz January 17, 2019 at 18:11

Wyszukaj w dziale półbuty lasocki buty, które nie mają pstrokatych wzorów, tylko są raczej jednokolorowe, w miarę wąskie, czyli nie platfusy szerokie oraz w stonowanych kolorach, jak granatowe, szare, brązowe, a także nieraz niebieskie, czerwone. Widać, że ma to styl i linię. Tutaj utworzyłem zbiorczy obrazek. Linki poprawiłem, ale jakby wygasły, to wstawiłem w tym komentarzu i ostatni link w komentarzu z linkami taki zbiorczy obrazek.

Reply

Bolter January 18, 2019 at 10:43

Dzięki Pawle za aktualizację.
Przy okazji pytanie: czy białe/jasne podeszwy są teraz obowiązkowe, a z czarnymi i brązowymi wpada się od razu w szufladkę “stary dziadek”?
Na mój gust takie coś nadaje się do użytku tylko w suchych pomieszczeniach. Jedno wyjście na miasto po deszczu i pięty szare. Czyścidła ze sklepów nie dają rady (chyba że trzeba szorować godzinę za każdym razem?). Trudno się powstrzymać przed wnioskiem, że ta moda to też tzw. planowe postarzanie produktu: buty źle wyglądają po tygodniu chodzenia – kup sobie nowe!;-)

Reply

Paweł Grzywocz January 18, 2019 at 11:46

Mogą mieć ciemne podeszwy. To taki przykład podałem, że nie są to ani adidosy ani lakierki, tylko coś pomiędzy.

Reply

Bartek September 25, 2018 at 16:41

Od jakiego wieku nosić półbuty?

Reply

Paweł Grzywocz September 25, 2018 at 16:53

W liceum.

Reply

abc September 27, 2018 at 20:20

Hej chłopy. Kolejne moje pytanie, bo zbliża się zima. Czy ze mną coś jest nie tak, że gdy kupiłem kurtkę w popularnym sklepie, a potem często widywałem innych facetów na ulicy w takiej samej kurtce to jakoś dziwnie się czułem i nie chciałem iść obok nich? Dlaczego ten problem mam z kurtką? Bo to element ubrania ściśle sezonowy i pojawia się w sklepach seriami w tym samym czasie, a wybór jest niestety mały. Stąd prawdopodobieństwo, że na ulicach będzie często widoczna taka sama kurtka jest duże. No chyba że ja nie wiem gdzie kupować kurtki… Niezależnie od tego powyżej i tak zawsze mam problem z kurtką, bo 95% w ogóle mi się nie podoba i nie pasuje mi. Rozumiem, że w wersji bardziej eleganckiej należy kupić kurtkę upodobnioną do płaszcza, ale niestety zawsze mam z tym problem. Wg mnie w sklepach jest zwyczajnie mały wybór.

Reply

Paweł Grzywocz September 27, 2018 at 20:24

Pozostaje się odróżnić charakterem a nie kurtką : )

Reply

James September 27, 2018 at 22:15

Większość płaszczy jest czarna albo granatowa więc bez różnicy. Ważne, żebyś kupił to co Tobie odpowiada i się dobrze w tym czuł. Też jestem wybredny i nie kupuje ubrań na szybko. Trzeba sie czasem nachodzić, ale prędzej czy później zawsze trafiam na to co chciałem.

Reply

Michał May 15, 2019 at 21:43

Siema,
Mam pewną niejasność z dziewczyną, z którą razem studiuję, i chciałbym usłyszeć Twoją opinie na ten temat. Sprawa wygląda następująco, w skrócie: dziewczyna wykazywała zainteresowanie mną, lecz nie podjąłem żadnej akcji żeby wziąć numer itd (chyba dlatego że zwlekałem, i zaczęła się z kimś spotykać, trochę mnie to zniechęciło), kontakt delikatnie zgasł, po czasie znowu zaczęliśmy rozmawiać, i historia się powtórzyła( prawdopodobnie z innym kolesiem) wyglądało to jakby była zainteresowana mną, do czasu aż pojawił się ten gość, i później drugi. Chciałbym poznać Twoją opinię na temat tej sytuacji, co robić jak laska spotyka się z kimś innym, próbować się spotkać czy odpuścić, oraz czy czasem ona nie patrz na mnie jak na kolegę.

Reply

Paweł Grzywocz May 15, 2019 at 22:06

Wyszukaj w google: “Dziewczyna wznawia kontakt”, “Dziewczyna mówi o innych facetach – 4 odpowiedzi”, “Dziewczyna mówi o innych facetach, jak sobie radzić”. Wygląda to tak, jakby trzymała Cię w rezerwie, jak zapasowego adoratora, do którego może przyjść i karmić się jego uwagą, gdy akurat się z nikim nie spotyka. Po drugie, to nie ma znaczenia, że dziewczyna się z kimś spotyka. Skoro nie jest Twoją ani niczyją dziewczyną, to może spotykać się, z kim chce i tak samo Ty powinieneś się spotykać z wieloma dziewczynami. Spotykanie się tylko z 1 osobą przed ustaleniem kontekstu wyłączności to głupota. Prawie każda dziewczyna spotyka się z wieloma mężczyznami i randkuje z nimi zanim wybierze jednego konkretnego. Tylko totalnie zieloni mężczyźni są “wierni” niestałej dziewczynie i spotykają tylko z 1 kobietą, z którą nie wiadomo, co będzie, bo do 10 randek sam na sam nic się nie liczy. Po trzecie 90% mężczyzn popełnia podstawowe błędy, nie są wyzwaniem, tajemnicą, są zbyt przewidywalni, łatwi, więc zniechęcają dziewczynę po 1 do maks kilku spotkaniach, o czym możesz wyszukać np. “Kiedy dziewczyna nie jest zainteresowana” i “7 oznak udawanego zainteresowania dziewczyny”, “Jak sprawdzić czy dziewczyna coś do mnie czuje w 3 krokach”. W związku z powyższym ci jej dotychczasowi faceci, z którymi się spotyka to w 90% patałachy, którzy do niczego z nią nie dojdą, więc nie rozumiem z jakiej paki Ty miałbyś się z nią nie spotykać, skoro ona jest przecież WOLNA, a spotykanie się z kimkolwiek do niczego nie zobowiązuje. Chyba, że ona Cię już spławiła kilka razy, mówiąc, że już się z kimś spotyka, to masz odpowiedź. Nie jest zainteresowana i tylko szuka potem uwagi. Dodatkowo wyszukaj: “Jak zdemaskować zainteresowanie dziewczyny przez telefon”. A najlepiej to przesłuchaj pełny program: “Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek”. Pomocne będą też kursy konwersacji i pewności siebie.

Reply

Michał May 15, 2019 at 22:50

Przeczytałem większość Twoich artykułów, a cała sytuacja jest bardziej skomplikowana, tylko nie chce jej całej pisać, bo nie ma sensu. Wracając do Twoich artykułów, widzę że popełniłem kilka błędów, no ale cóż, nikt nie jest idealny, na błędach trzeba się uczyć. Chciałbym Cię jeszcze zapytać, nie rozmawiałem z nią teraz od jakiegoś tygodnia(lub nawet więcej), i tutaj moje pytanie:
Czasem nasze rozmowy były średnie, i Twoim zdaniem lepiej jest wziąć numer i dążyć do spotkania od razu, czy poprawić się w jej oczach rozmawiając z nią 2-3 razy i dopiero później wziąć numer ? Czy sugerujesz inne wyjście ?

Reply

Piotr December 31, 2019 at 15:28

Pawel. Prosze o rade. Mam 27 lat. I mam wieczne niepowodzenie wsrod kobiet. Jestem odrzucany pezez kobiety ktore mi sie podobaja. Nawet jak dostane numer to nie chca sie spotykac. To samo na portalach randkowych nie mam prawie w ogole dopasowan. Boli mnie to bo moi znajomi maja kobiety i nawet jak ich rzuca to szybko pojawiaja sie kolejne. A ja wiecznie sam. Nie wiem juz co mam robic. Nie umiem poradzic sobie z tym bolem ktory mnie dreczy. Nie widze przyszlosci z zadna kobieta. Jestem chyba za brzydki. Zadnych oznak zainteresowania nie widze. Daj mi jakas rade jak poradzic sobie z tym bolem odrzucenia ktory mnie dreczy. Dzis Sylwester a ja zastanawiam sie czy w ogole isc do znajomych bo jak zwykle to ja bede sam

Reply

Paweł Grzywocz December 31, 2019 at 15:31

To przestudiuj bloga i kursy i zacznij praktykować zdobytą wiedzę, pracować nad sobą. To zbyt ogólne pytanie w stylu: “Nie mam kasy, jak zarobić milion”. Krok po kroku trzeba pracować nad sobą, nad wyglądem, pewnością siebie, osobowością, komunikacją, humorem, świadomością, przekonaniami, poczuciem wartości. Jest to po kolei w mapie sukcesu w dziele kursy oraz ciągle tego typu tematy wałkuję w artykułach.

Reply

Łukasz October 25, 2020 at 12:39

A co jeśli nie dostaje się żadnych spojrzeń od kobiet mimo bycia zadbanym? Jak wtedy zagadywać?

Reply

Paweł Grzywocz October 25, 2020 at 21:05

Spojrzenia dziewczyn nie są warunkiem zagadania do nich, tylko zazwyczaj sprzyjającym czynnikiem, ale też niczego nie gwarantującym, więc nie warto kierować się wyłącznie tym. Wyszukaj w google artykuł: “Jak często zagadywać do dziewczyn, żeby znaleźć dziewczynę”, “Jak poznać dziewczynę marzeń – 10 dziewczyn tygodniowo”, “Podoba mi się dziewczyna, którą znam z widzenia”, “Przykładowa rozmowa z dziewczyną od a do z” oraz pomocny będzie program: “Pewność siebie z kobietami w 90 dni” i newsletter dla czytelników z poradami.

Reply

Paweł Grzywocz August 7, 2017 at 12:29

Jak tutaj.

Reply

Paweł Grzywocz September 24, 2018 at 14:37

Mają obcisłe i za krótkie nogawki.

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: