Odwołana Randka – Jak Reagować… Nagranie + Artykuł

by Paweł Grzywocz on 30 January 2012

Jak Reagować, Gdy Dziewczyna, Którą Chcesz Poderwać Odwołała Spotkanie  

Jak poderwać dziewczynę, jeżeli dziewczyna odwołała spotkanie? Jeżeli dziewczyna nie przyszła na spotkanie, to nigdy więcej się do niej nie odzywasz. To brak szacunku do Ciebie i Twojego cennego przecież czasu. Chyba nie chcesz być w związku z kimś kto nie szanuje Ciebie ani Twojego czasu czyż nie?

Najczęściej kobiety dzwonią na kilka godzin przed spotkaniem i wyskakują z jakimś wytłumaczeniem, dlaczego nie mogą przyjść, a faceci łykają każdą ich wymówkę. Nie potrafimy dostrzec, że kobieta ma nas gdzieś, bo tak bardzo zaślepia nas nasze ego i nasze zainteresowanie. Za bardzo nam zależy i nie rozumiemy, że nie mamy u niej czego szukać.

Kobieta najczęściej dzwoni na kilka godzin przed spotkaniem i podaje wymówkę w stylu:

“Słuchaj, mam naprawdę dużo nauki i nie dam rady się spotkać” – cisza. Zero propozycji innego terminu ani szczerych przeprosin i żalu, że nie może się spotkać.

albo

“O kurcze, zapomniałam, że do końca tygodnia muszę skończyć mój projekt w pracy i muszę nad tym przysiąść, może spotkamy się kiedy indziej?”

albo w wyjątkowo bezczelnych przypadkach:

“Wiesz co, moja kuzynka przyjeżdża dzisiaj i muszę z nią spędzić ten wieczór.”

Większość gości uwierzy w niemal KAŻDĄ WYMÓWKĘ z dwóch powodów:  

  • 1. O wiele za bardzo im zależy na dziewczynie i są już w niej niemal tak zakochani, że zniosą każde jej zachowanie – mimo, że to OBCY człowiek, który nie powinien mieć ŻADNYCH dodatkowych przywilejów.
  • 2. Chyba zapomnieli, co to znaczy mieć do czynienia z kobietą, która naprawdę jest nimi zainteresowana i która PRAGNIE się z nimi spotkać.
  •  
    To jest takie proste. Zdrowe psychicznie kobiety, które nie chodzą na randki tylko po to, aby zabić nudę i które są Tobą szczerze zainteresowane i bardzo chcą się z Tobą spotkać, bo im się spodobałeś NIGDY, PRZENIGDY nie odwołują spotkań.

    odwołana randkaA czy może się jej przytrafić jakiś “nagły wypadek”, gdzie jej psa potrącił samochód albo zalało jej mieszkanie?

    Pomyśl, ile tak naprawdę “nagłych wypadków” może się przytrafić kobiecie przed spotkaniem z Tobą…

    Istnieje bardzo niskie prawdopodobieństwo, że akurat w tym dniu, w którym się z Tobą umówiła coś jej wypadło.

    Chyba, że chcesz wiedzieć jak poderwać dziewczynę, która jest chodzącym nieszczęściem, jest kompletnie nieogarnięta i ciągle jej się coś przytrafia (a takiej sieroty nawet nie chcesz w swoim życiu, bo miałbyś z nią same problemy – taka osoba w ogóle nie nadaje się do związku – potem ciągle coś by się jej przytrafiało i psułaby wasze plany).

    Pomyśl: Ile Ty w swoim życiu odwołałeś spotkań z kobietami??? Zero?

    Właśnie!

    Większość WYMÓWEK, które kobiety podają, gdy odwołują spotkanie wpadają do kategorii, którą można nazwać:

    “Ok, rozumiem, ale przez ten powód przecież nie musiała od razu odwoływać spotkania – mogła załatwić tą sprawę kiedy indziej, a na spotkaniu i tak być…”

    Gdy podobasz się kobiecie, to ona będzie Ci POMAGAĆ, aby ustalić termin spotkania i na nie po prostu przyjdzie.

    Gdy nie podobasz się kobiecie, to na kilka godzin przed spotkaniem dowiesz się, że ona jednak ma bardzo ważny egzamin, o którym kompletnie zapomniała, gdy rozmawiała z Tobą przez telefon.

    Często taka kobieta z góry wie, że jest zajęta w danym dniu, ale nie potrafi powiedzieć “nie”, więc zgodzi się na spotkanie, wiedząc, że potem i tak je ODWOŁA.

    Zapamiętaj: “Jak Poderwać Dziewczynę, Gdy Ona Cię Olewa”:

    Gdy padasz ofiarą odwołanej randki – czas, aby zapomnieć o tej dziewczynie i ruszyć ze swoim życiem do przodu. Skasuj jej numer telefonu i nigdy więcej do niej nie dzwoń.

    Miej godność chłopie!

    Nigdy nie próbuj zatrzymać kogoś, kto nie chce zatrzymać Ciebie.

    Dowiedz się także, jakich błędów się wystrzegać podczas rozmów z kobietami, abyś potem nie miał takiego problemu jak odwołana randka.

    Po przeczytaniu ebooka o konwersacjach z kobietami nie będziesz się już zastanawiał jak poderwać dziewczynę, natomiast będziesz potrafił swobodnie zagadywać do dziewczyn, prowadzić interesujące rozmowy, a co ważniejsze – będziesz w stanie przewidzieć czy dziewczyna poda Ci na końcu numer telefonu i będzie chciała ponownie się spotkać czy to była tylko grzecznościowa rozmowa.

    To wszystko przed Tobą. Odkryj w poradach poniżej jak poderwać dziewczynę w 12 randek.

    W darmowym newsleterze dowiesz się, jak rozpoczynać i prowadzić rozmowy z dziewczynami, aby były Tobą zafascynowane, zapisz się już teraz.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 4.4/5 (5 votes cast)
    Odwołana Randka - Jak Reagować... Nagranie + Artykuł , 4.4 out of 5 based on 5 ratings

    Poszukiwano

    • dziewczyna odwołuje spotkanie
    • dziewczyna nie chce się spotkać
    • odwołana randka
    • https://www jak-zdobyc-dziewczyne pl/poderwac-dziewczyne/odwolana-randka/

    Podobne wpisy:

    Zostaw swój komentarz...

    { 85 comments… read them below or add one }

    Bajerant January 31, 2012 at 16:34

    Racja Paweł sama prawda

    Reply

    Franck June 22, 2012 at 15:32

    Czesc Pawel,
    Uważam, że masz calkowita racje, należy eliminować od razu dziewczyny, które odwoluja randki, zgadzam się. Ale w zyciu nie wszystko jest czarne lub biale.
    SYTUACJA Z DZIS: z Ania znam się od kilku miesięcy, pracujemy niedaleko siebie, widujemy się niemal codziennie, przy okazji pracy. W swoim towarzystwie zawsze czujemy się bardzo dobrze, ja bawie się swietnie, ona także, rozmawiamy, zartujemy, smiejemy się. Co do oznak zainteresowania o których mówisz, to głębokie spojrzenia w oczy, klepnięcia, musniecia, dotyk z jej strony sa na porządku dziennym. Na mój widok codziennie reaguje ekstatycznie, macha, cieszy się z daleka, podskakuje. Widze, ze jest zainteresowana.
    Niedawno w końcu dotarlo do mnie, ze Ania wnosi do mojej codzienności mase uśmiechu i entuzjazmu,z a co jestem jej wdzięczny i co sprawia, ze być może chciałbym aby została dla mnie kims więcej. Numer telefonu dala bez zajakniecia, odebrala go z dużym entuzjazmem, umowilismy się na ok dwa tygodnie w przod, gdyż byla mocno zajeta(to prawda). Kilka dni temu dogadaliśmy ostateczny termin na dziś, wszystko z dużym entuzjazmem. W południe otrzymałem SMS, ze babcia się zle poczula i musi ja odwiedzić?
    I co, Pawle. Gdyby była to dziewczyna poznana tydzień wcześniej, to jej numeru już by w mojej książce nie było. Ale z Ania laczy mnie już jakas relacja, lubimy się, mysle ze w takim przypadku mogę jej troszkę więcej wybaczyć, ale gdzie powinna przebiec ta granica wyrozumialosci ?

    Reply

    pabloo December 30, 2013 at 18:34

    Kiedyś na podobne pytanie Paweł odpowiedział mi że nie składamy tej dziewczynie więcej propozycji, jeśli ona jest faktycznie zainteresowana to sama coś zaproponuje…

    Reply

    Robert July 10, 2012 at 17:39

    Paweł proszę Cię podnieś mnie jakąś na duchu bo już tracę wiarę w to że jeszcze kiedykolwiek będę miał kobiete. Nie mam jeszcze na tyle pewności siebie żeby zagadywać do obcych kobiet na żywo dlatego, piszę z nimi przez portal randkowy. Rozmawiam sobie normalnie, wczęsniej robiłem typowy wywiad z kobietą, gdzie pracujesz, gdzie się uczysz. Teraz nauczyłem się swobodnie wymieniać opinie, tak więc wszystko to wychodzi podczas rozmowy. Dużo to zmieniło na plus i to że kobiety łatwiej zgadzają się na spotkanie. Robię wszystko wg Twoich wskazówek, kobieta się zgadza, da się wyczuć wielki entuzjazm u niej, nawet sama proponuje numer itd i oczywiście zawsze na dwie godziny przed spotkaniem sms z wymówką bez żadnych propozycji. Nie denerwował bym się gdyby robiła tak 1 na 5 kobiet ale ostatnio, nie wliczając w to wcześniejszych to miałem 5 odwołanych spotkań z rzędu. Ciągle szukam odpowiedzi i nie znajduje. Myślę że jestem dość atrakcyjny patrząc na to jakie dostaje sygnały od kobiet w realu tak więc nie uderzam za wysoko, więc tu raczej o wygląd nie chodzi. Myślę również że rozmowa też nie ma tu nic do rzeczy. Być może tylko dziewczyny z internetu tak pogrywają, bo jeśli są takie zawsze to ja chyba nerwicy złapie zanim dojdzie do tej pierwszej randki. Nie odwołują randek tylko te które mi się nie podobają z dużo niższej ligi. Nie wiem już o co chodzi. Nie pisze nic sprośnego, mam normalne zdjęcia, nie wspominam nic o związkach itp nie daje komplementów, nie słodze itp. Sam już nie wiem, proszę o jakąś radę bo niedługo to mnie wykończy.

    Reply

    Grzywocz July 10, 2012 at 18:23

    Zacznij zagadywać do dziewczyn na żywo. To o wiele bardziej ekscytujące i daje o wiele większe szanse. Wtedy, gdy zdobędziesz numer, to masz o wiele większe szanse, że dojdzie do spotkania. To zupełnie normalne, że kobieta z Internetu raz chce się spotkać, a potem zmieni się jej humor i odwołuje spotkanie. Dobrze, że Cię przynajmniej o tym informują i nie jeździsz na darmo. Nikomu, kto chce udoskonalić swoją osobowość nie doradzę ograniczania się do samego poznawania przez Internet, ponieważ sam fakt, że zagadujesz przez Internet świadczy o tym, że nie potrafisz inaczej. Rozumiem, że kobiety mają taki problem, bo one nie zagadują do facetów na żywo, ale Ty??? Ty jako facet-agresor-zdobywca-lider powinieneś jak najszybciej zebrać się do kupy i zaczać zagadywać w ogóle do ludzi, abyś w momencie napotkania pięknej dziewczyn zagadał do niej, ponieważ to jest częścią Twojej osobowości, że gdy ktoś stoi obok Ciebie, to często się po prostu odzywasz. To ma być automat. Jeśli ktoś jest nieśmiały, to pisząc z kobietami przez Inernet nigdy do niczego nie dojdzie, ponieważ taka osoba się potem zatnie i zestresuje podczas pierwszej randki i nic z tego nie wyjdzie. Musisz poszerzać swoją strefę komfortu i każdego dnia zrobić choć jedną rzecz, której się boisz a nie chować się leniwie ze ekranem komputera. To słabe. Wychodź do ludzi i rozmawiaj z nimi. Siedzenie w domu jest Twoim wrogiem. A Internet to tylko dodatek i nie przejmuj się nim, bo większość kobiet jest tam po to, żeby się dowartościowć komencikami. Pozdro i weź się w garść!

    Reply

    Robert September 4, 2012 at 02:28

    Dzięki za rady. Staram się coraz bardziej być towarzyski. Widzę po sobie że w kontaktach z ludźmi jest coraz lepiej. Powoli usuwam się z internetu i będę starał się działać w realu, tylko że jeszcze nie mogę się zdobyć na rozpoczęcie rozmowy z obcą kobietą. Mimo wszystko myślę że to kwestia czasu. W końcu do jakiejś zagadam. Wiem że to nic strasznego, że to tylko iluzja strachu. To tak samo jak z telefonem. Dzięki twoim poradom zacząłem dzwonić do dziewczyn a nie bawić się w smsy. I zauważyłem że taki sam strach jest przed podejściem. Po rozmowie z dziewczyną przez telefon, uświadamiam sobie że tak na prawdę nie było się czego bać. Co do odwołanych randek to dzięki tobie już wiem że odwołana randka to koniec. Kiedy dziewczyna pierwszy raz odwołała mi spotkanie w stylu “sory coś mi wypadło” myślałem że na prawdę coś jej wypadło. Wtedy pisałem do niej dalej aż przestała mi odpisywać. Czułem sie wtedy jak gó…. Teraz wiem że odwołana to koniec. Nawet miałem taką sytuację ostatnio kiedy kobieta odwołała randkę z powodu rzekomej choroby i podała alternatywny dzień dopisując że już na 100% Później napisała mi że poznała kogoś w między czasie i nie chce jechać na dwa fronty. Jeśli miałbym możliwość, nie zakładał bym konta w internecie bo za dużo nerwów straciłem z odwołanych spotkań, obniżyło mi się poczucie własnej wartości i z lekka zraziłem się do kobiet. Nie wiedziałem że to takie nie poważne istoty. Choć miałem kilka randek i uznaje to za plus, jakiś trening konwersacji, obycia z kobietami itp. Choć w tej kwestii mam sobie jeszcze wiele do życzenia. Kiedyś nie wiedziałem w ogóle o czym rozmawiać na randce. Teraz właśnie potrafię podtrzymać konwersacji no ale ratuje się tematami typu, praca szkoła itp Będę starał się robić jedną rzecz której się boje raz dziennie i myślę że w końcu uda się coś wyrwać. Wiem że to kwestia przełamania, no ale to jest silniejsze ode mnie i potrzebuje czasu. Pozdrawiam

    Reply

    Grzywocz September 4, 2012 at 10:52

    Nigdy nie bierz sobie kobiet “do serca”. To jedyny sposób, żeby nie zwariować, dlatego powtarzam wszędzie, aby w nic nie wierzyć, dopóki kobieta nie ruszy się 10 razy na spotkanie sam na sam i nie udowodni, że jej zainteresowanie jest prawdziwe i nie traktuje nas jak formy zapełninia wolnego wieczoru pomiędzy jednym amatorem a drugim. Jesteś na bardzo dobre drodze, ponieważ z każdą nową interakcją czy to przez telefon właśnie czy poprzez nawiązenie rozmowy z nową osobą, będziesz z siebie co raz bardziej dumny i bardziej pewny swojej wartości. Większość ludzi żyje całe życie w strachu i nigdy nie wychodzi poza swoją strefę komfortu. Ty jednak zacząłeś robić coś ponad normę, a kto to robi, ten z czasem uzyskuje o wiele bardziej satysfakcjonujące rezultaty w każdej dziedzinie życia niż ludzie, którzy tkwią w niemocy i boją się działać. A pro po zagadywania do kobiet, to przydatny będzie dla Ciebie artykuł: “10 Tekstów: Jak Zagadać Do Dziewczyny W Szkole Lub Na Uczelni” oraz Video Trening: “Jak Rozpoczynać Konwersacje” dostępny w mailowych poradach. Pozdrawiam i konsekwentnie, każdego dnia, rób jeden krok do przodu. Za rok nie poznasz jaki byłeś dzisiaj tak samo, jak teraz jesteś inny i inaczej rozumujesz niż kilka miesięcy temu. Gratuluję.

    Reply

    michu September 30, 2012 at 14:21

    hej

    często miałem takie wymówki zwłaszcza przez portale internetowe. niby się umawiasz a potem kontakt znika, jednak ja podobnie mam, jak laska nie zainteresuje mnie to tak se pisze ale spotkać się nie chcę z nią, a jak przychodzi co do czego to odwołałbym randkę :) chyba zrobiłem się taki jak one :D
    Wracając do tematu, ostatnio umówiłem się przez internet z laską, całkiem fajna ze zdjęcia. Było zupełnie inaczej, 2-3 mail i delikatnie zapytałem czy ma ochotę sie zobaczyć, od razu dała maila i numer telefonu abym zadzwonił, podała też termin że chce się w środę spotkać. Nie chciało mi sie z nią gadać właściwie bo byłem zajęty w pracy ale napisałem jej smsa ze w środę (to jej propozycja) nie mogę ale w czwartek będzie ok. Ona odpisała że nie może bo siostrze z dzieciakami pomaga, to jej napisałem że zadzwonię do niej o konkretnej godzinie i się umówimy bo w pracy nie mogę gadać. Też tak zrobiłem laska odebrała widać konkret lekko przestraszona. pogadałem 3 minuty i umówiłem się na piątek. Niestety w piątek 5h przed spotkaniem zadzwoniła i tłumaczyła się że ma problemy z brzuchem już 3 dzień i wzięła zwolnienie z pracy na piątek i źle się czuje, odpowiedziałem że rozumiem (w sumie nie wiem co miałem powiedzieć) powiedziałem jej też że jak się ogranie to ma pamiętać i zadzwonić z propozycją kolejnego terminu (nie wiem czy to dobre rozwiązanie z mojej strony, pomyślałem jednak że jak zadzwoni to jej zależy a jak nie to… nara) powiedziała abym się nie bał na pewno będzie pamiętać :D (głupio się poczułem – przecież się nie boje :D ) Zapytała co teraz robię, powiedziałem że jestem w pracy – jak oparzona powiedziała że nie będzie przeszkadzać i rozmowę zakończyliśmy nie próbowałem jej zatrzymać rozmową i gadaniem że nie przeszkadza itd?. Teraz pytanie czy coś skopałem, jeśli tak to co i jak sądzisz czy zadzwoni. :)

    pozdro

    Reply

    winyl November 24, 2012 at 17:03

    To, co autor napisał, się zgadza, ale zapomniał dodać, że dotyczy wyłącznie… nieatrakcyjnych kobiet :) Można z tego wnioskować, że autor wyrywa tylko pasztety i przeciętne laski, albo – co bardziej prawdopodobne – jest kolejnym obok różnych PUA-sów kowbojem klawiatury, który próbuje wydymać frajerów z kasy sprzedając im swoje e-booki.
    Powody odwoływania spotkań są różne, a brak zainteresowania facetem jest tylko jednym z wielu. Innym powodem jest celowe działanie, żeby nie było zbyt łatwo. Laski czasem próbują sprawdzać, na ile facetowi zależy. Czasem nie są pewne, nie wiedzą czy powinny, etc., zwłaszcza jak mają już jakiegoś faceta.
    To wszystko również zależy od konkretnej kobiety. Jedna przyleci chętnie zaraz po zaproszeniu, inna się będzie wahać, odwlekać, nawet w sytuacji, jak jest zainteresowana facetem. Może to wynikać zarówno z celowego działania, jak i typowego dla kobiet braku zdecydowania.
    W przypadku facetów sytuacja wygląda inaczej – kobieta im się podoba, to chcą się od razu umawiać i dążyć do związku lub seksu. Jeżeli ktoś przenosi te same zasady na laski, to znaczy, że nie ma o nich pojęcia :)
    Tutaj mała uwaga – te same zasady działają w przypadku kobiet, ale tylko tych mało atrakcyjnych, dla których każdy facet to życiowa okazja :) Żeby mieć jakąkolwiek skuteczność z ładnymi, trzeba się trochę napracować. Sam wygląd i charakter to może być jeszcze za mało. Brad Pitt też zbierał kosze od lasek :)
    Oczywiście po zachowaniu kobiety można coś wywnioskować. Jest różnica pomiędzy laską, która olewa faceta, a taką, która na niego leci, flirtuje, przejawia oznaki silnego zainteresowania, a potem zlewa spotkanie. W tym drugim przypadku warto próbować przynajmniej kilka razy, bo prawdopodobieństwo, że laska tylko odstawia jakieś numery, jest spore. Znam tego typu przypadki – skończone seksem a nawet udanym związkiem.
    Oczywiście można uwierzyć w wypowiedzi autora i zlewać każdą laskę po jej pierwszej odmowie. Kto chce, niech kupuje – razem z cudownym e-bookiem :D To rzeczywiście bardzo honorowe podejście, które kończy się prawie zawsze – nawet dla atrakcyjnych facetów – dymaniem przeciętnych lasek.

    Reply

    Paweł November 27, 2012 at 01:36

    Ale to są tylko wyjątki o reguły. Z reguły z odwołanej randki już nic nie wyjdzie. Jeśli kobieta jest zainteresowna i odwołuje randke bo jak piszesz “jest niezdecydowana” lub “żeby nie było tak łatwo” to poda przynajmniej alternatywny dzień tygodnia. Lecz w większości, to jest wymówka j.w. “sory coś mi wypadło, nie dam rady się spotkać” i cisza. Już to przechodziłem i to znam i wiem że nic z tego nie wyniknie. Raz udało mi się doprowadzić do spotkania po odwołanej randce, ale to byl wyjątek, a i tak dostałem kosza. Jest zbyt wiele pięknych kobiet żeby błagać o spotkanie te które je odwołują. Jeśli dziewczyna nie podaje alternatywnego dnia, to nie warto ciągnąć tego dalej bo ona nie jest zainteresowana.

    Reply

    winyl November 27, 2012 at 22:12

    Nie są to żadne wyjątki, a reguła jest taka, że jak chce się mieć ładną laskę, to trzeba się napracować. Nie odpowiadam za cudze doświadczenia, na podstawie swoich mogę jedynie stwierdzić, że tezy z artykułu są błędne.
    Dziewczyna może odwoływać spotkanie z różnych powodów. Faktycznie może być tak, że nie jest zainteresowana, ale jak laska ma Ciebie w dupie to ogólnie to widać.
    Natomiast często jest tak, że laska Cię sama wyrywa, okazuje duże zainteresowanie, a przy pierwszych spotkaniach rzuca kłody pod nogi. Powód jest oczywisty – nie chce wyjść na łatwą. Ale tak działają głównie ładne laski, bo przeciętne chwytają się tego co jest :)
    No i tutaj pojawia się kolejna fałszywa teza, bo atrakcyjnych kobiet jest mało. Mało jest nawet tych ładnych (koło 1% w przedziale 18 – 25 lat), a już piękne to skrajnie rzadkie wyjątki (mniej niż promil wśród kobiet). I bez wątpienia dla tych rzadkich wyjątków – czy to ładnych czy pięknych – warto się trochę postarać, bo cierpliwość popłaca. Jeżeli komuś jej brakuje, a nie jest mega-ciachem pokroju Williama Levy’ego (Brad Pitt to za mało), to ładnej laski nie wyrwie. Albo powiem inaczej – wyrwie, ale zbyt szybko odpuści :)
    A co do gości w temacie i opisanych doświadczeń, to nie jest to żaden wyznacznik, bo oni primo – zarywają jakieś laski przez neta, co jest kompletnym absurdem, a secundo – nawet jak laska przyjdzie, to nadal ich skuteczność jest zbliżona do zera, więc tym gorsza będzie skuteczność z trudniejszymi laskami :D

    Reply

    Paweł November 27, 2012 at 23:04

    Nie wiem jak Ty te laski przekonujesz do siebie, ale wątpie żeby coś wyszło z tego na dłuższą metę. Ja nie zamierzam prosić się o spotkanie po odwołanej randce. Jeśli kobieta poda inny termin to owszem, ale jeśli sama nic nie zaproponuje to to nie ma sensu. Już próbowałem, kiedy nie wiedziałem że to wymówki to pisałem do kobiet tak długo aż mi przestawały odpisywać. Teraz nie zamierzam się ponizać. Tak, to prawda, że kobiety mają coś takiego że Ty im mówisz w środę, a ona powie i tak czwartek choćby miała całą środę wolną. Jeśli kobieta pogrywa sobie z odwoływaniem, przekladaniem to fakt albo jest bardzo atrakcyjna albo nie jest zbytnio zainteresowana. Ale jeśli jej choć trochę zależy to nie powinna odwoływać, bo jej też zależy i też musi pilnować żebyś nie zainteresował się inną w tym czasie. Autor chyba ma jakieś doświadczenie w tym co pisze i mówi i chyba tak jest w większości przypadków. No sam się na tym przekonałem. Może Ty znasz jakieś łamacze takich sukotarczy bo ja nie. Jedyną skuteczną metodą było by się odezwać po miesiącu chyba i zaproponować ostatni raz spotkanie.

    Reply

    Paweł November 27, 2012 at 23:18

    No to powiedz co zrobić w takiej sytuacji
    Laska odwoluje spotkanie na kilka godzin przed i co ja mam wtedy zrobić?
    Bo ja dziękuje za informacje i jeśli ona poda inny dzień to sie umawiam, a jeśli nie poda to się nie odzywam bo z doświadczenia wiem że dalszy kontakt z nią to już frajerstwo. Paweł dobrze mówi że to brak szacunku dla naszego czasu. To że laska jest ładna to nie oznacza że wolno jej tak robić.
    A co do poznawania kobiet przez internet, to co w tym złego? I dlaczego niby taka zerowa skuteczność? W USA co siódme małżeństwo poznalo sie w sieci. Mamy dobe internetu i to będzie teraz coraz bardziej powszechniejsze.

    Reply

    winyl November 27, 2012 at 23:59

    No skoro “pisałeś tak długo aż przestawały Ci odpisywać”, to trudno się dziwić, że miałeś skuteczność zerową. Ogólnie jak zaczniesz narzucać się lasce, albo za nią latać jak piesek, to jej zainteresowanie spadnie z automatu do zera nawet jak jesteś w jej typie. Tak działa psychika kobiety :)
    Przez internet to możesz zrobić zakupy i też jest spore prawdopodobieństwo, że przyślą Ci jakiś bubel :) Podrywanie przez internet to już kompletna pomyłka, bo nie wiesz kogo podrywasz. W żaden sposób nie zweryfikujesz, czy laska jest atrakcyjna, zresztą atrakcyjne laski nie szukają facetów w sieci, bo mają ich nadmiar w realu :) Takie rzeczy są dobre dla desperatów, którzy nie mają żadnych wymagań i chcą kogokolwiek.
    Czy autor na jakiejś podstawie wypisywał swoje poglądy – to mnie nie bardzo obchodzi. Dla mnie istotny jest fakt, że są błędne. Być może po każdej odmowie zaczynał narzucać się lasce. Być może brakuje mu cierpliwości. Być może w ogóle nie wyrywa lasek i nie ma o nich pojęcia. Potencjalne wyjaśnienia są różne, ale dla mnie to bez znaczenia.

    Co robić w przypadku odmowy – tutaj zasada jest prosta. Nie naciskasz, dalej robisz swoje i po jakimś czasie proponujesz spotkanie. Miesiąc to lekka przesada. No i oczywiście sporo zależy od tego, jakie relacje masz z laską. Jeżeli ogólnie Cię zlewa, ma Cię głęboko w dupie, to nie ma sensu próbować. Ale to można stwierdzić jeszcze przed pierwszą propozycją spotkania. W pozostałych przypadkach, czyli kiedy laska wydaje się zainteresowana, warto próbować przynajmniej kilka razy. Cierpliwość tutaj popłaca.
    No i to wszystko oczywiście w realu, bo jeżeli mówimy o jakichś zaproszeniach w sieci i przez portale randkowe, to trudno cokolwiek doradzić. Nigdy nie korzystałem i na pewno nie będę. Sporo kobiet chyba wrzuca tam zdjęcia, żeby czytać komentarze i szukać dowartościowania, a z góry wykluczają spotkania. To jest inny świat i tamte zasady nie mają nic wspólnego z rzeczywistym podrywem.

    Reply

    Bartolo November 27, 2012 at 23:40

    Szanuję Twoje zdanie, ale nie zgadzam się. Na podstawie własnych doświadczeń (nie wyrywam lasek przez internet) stwierdzam, że jeśli kobieta jest naprawdę zainteresowana to współpracuje i przychodzi na spotkania i to punktualnie. Jeśli się zastanawia, odwołuje randki, nie jest pewna czy jest gotowa, rzuca kłody pod nogi itd., to oznacza, że albo NIE JEST NAPRAWDĘ ZAINTERESOWANA, albo jest jeszcze bardzo młoda i niestabilna emocjonalnie albo rozpieszczona przez podlizujących się frajerów lub zwyczajnie jest psychiczna ;) . Uroda tu nie ma nic do rzeczy. Dajmy na to, 25-letnia zdrowa psychicznie kobieta jeśli jest naprawdę zainteresowana to współpracuje i nie odwołuje randek. Będzie się droczyć jak to kobieta ale NIE ODWOŁA RANDKI BEZ BARDZO WAŻNEJ PRZYCZYNY. Ona chce pokazać, że jest stabilna emocjonalnie i można na niej polegać. Mówiąc po polsku ONA TEŻ CHCE WYPAŚĆ JAK NAJLEPIEJ, NAWET GDY JEST BARDZO ATRAKCYJNA.

    P.S. Wpadnij do Łodzi. Pięknych kobiet Ci u nas dostatek. Nie żartuję :)

    Reply

    winyl November 28, 2012 at 00:10

    Bartolo – uroda ma podstawowe znaczenie. Przeciętne laski zdecydowanie rzadziej odstawiają numery, bo nie mają nadmiaru facetów i bardziej im na nich zależy.
    Poza tym ja nie wiem co Ty rozumiesz przez współpracę. Wiele lasek potrafi podrywać faceta, a potem robią problemy. Ale te problem są zazwyczaj przy pierwszych spotkaniach i przypadają na pierwszy miesiąc znajomości. Potem powinno być z górki. To wszystko oczywiście w sytuacji, jak się lasce podobasz.
    Jeżeli masz inne doświadczenia, to prawdopodobnie masz małe doświadczenie, albo nie bardzo się potrafiłeś odnaleźć w sytuacji odmowy/ odwołania randki.
    Możesz celować w najbardziej zainteresowane kobiety, ale jak chce się mieć jakąkolwiek skuteczność z laskami (szczególnie z tymi ładnymi), to potrzebna jest cierpliwość.
    Mylne jest Twoje założenie i równanie, że podobasz się lasce = będzie jej zaraz zależeć. Tak będzie, ale w przypadku kobiet nieatrakcyjnych albo przeciętnych.

    Reply

    winyl November 28, 2012 at 00:36

    A tak BTW.

    Gdzieś Ty widział stabilną emocjonalnie kobietę? Chyba w snach :) One ogólnie są niezdecydowane i niestabilne emocjonalnie, a wiek i zdrowie psychiczne nie ma nic do rzeczy.

    Reply

    Johnny September 22, 2013 at 15:12

    można się z tobą jakoś skontaktować?

    Reply

    Grzywocz September 24, 2013 at 13:43

    Tak, poprzez formularz kontaktowy u góry strony.

    Reply

    Paweł November 28, 2012 at 00:42

    winyl – dobrze to ująłeś że to wszystko jeśli podobamy się kobiecie. Czyli jeśli jest zainteresowana, a jeśli się jej podobamy to ona musi przyjść na spotkanie bo inaczej będzie działać wbrew sobie. Jeśli kobieta nas podrywa a później odstawia fochy to jest albo taką flirciarą i umawia się nie dlatego że ktoś nam się podoba ale dlatego żeby np mieć jakiegokolwiek adoratora, czyli tzw profesjonalna randkowiczka. Natomiast zainteresowana kobieta nie odwoła nigdy nie odwoła randki bez podania innego terminu spotkania. Jeśli tak będzie to się pierwsza odezwie, ale one nigdy tego nie robią.

    Reply

    Grzywocz November 28, 2012 at 01:38

    Moi czytelnicy świetnie sobie poradzili.

    “Tak będzie, ale w przypadku kobiet nieatrakcyjnych albo przeciętnych.

    Gdzieś Ty widział stabilną emocjonalnie kobietę? Chyba w snach” :)

    Bardzo mi przykro, jeśli nie spotkałeś jeszcze pięknej i szczerze zainteresowanej Tobą kobiety, która przychodzi na spotkania bez żadnych wymówek.

    Na dzień dzisiejszy nie jestem już w stanie pojąć, dlaczego szanujący się facet miałby “błagać” o spotkanie poprzez bycie cierpliwym i wielokrotne zapraszanie na spotkanie kobiet, które nie mają dla niego czasu i go nie szanują, ponieważ nawet nie raczyły zadzwonić, tylko w ogóle nie przyszły na umówione spotkanie lub napisały sms’a na kilka godzin przed. Chyba tylko po to, żeby je zaciągnąć do łóżka, gdy nie będą miały nic ciekawszego do roboty i będą chciały się zabawić… Niektórzy ludzie (niezależnie od płci) mają tylko taki cel.

    Wiele pięknych kobiet nie potrafi usiedzieć samej w domu i woli gdziekolwiek wyjść (tzw.”profesjonalna randkowiczka”), więc umówi się z facetem, który akurat zadzwoni lub sama odezwie się do kogoś, kogo olała wcześniej.

    Czy taka kobieta jednak szczerze jest zainteresowana takim facetem? Nawet jeśli porandkuje z nim trochę i/lub pobędzie z nim w związku, to czy ona pragnie tego faceta czy jakiegokolwiek związku, randek i innych korzyści emocjonalnych?

    Piękne kobiety to przecież także zawodowe flirciary, (flirtują ostro z z każdym) przez co facet może mieć wrażenie, że ona jest nim bardzo zainteresowana. A prawda jest taka, że ona się tylko bawi uwagą facetów i karmi tym swoje ego.

    Gdyby była zainteresowana to by przyszła na spotkanie. W przeciwnym razie bawi się z nami dla zabicia nudy i jeśli ewentualnie się zgodzi, to zrobi to z braku ciekawszych zajęć. Czy gdybyś miał spotkanie z kobietą, którą jesteś zainteresowany, to czy odwlekałbyś spotkanie?

    Czy jakikolwiek facet, kiedykolwiek odwołał spotkanie z kobietą, która mu się podobała w ostatniej chwili bez poważnej przyczyny? Nie! Ponieważ tylko kobiety, gdy nie są zainteresowane, odwołują spotkania bez podania innego dnia. To brak szacunku i dotrzymywania słowa. Jeżeli później się odezwie (np. po miesiącu), to robi tak, ponieważ nie ma nikogo ciekawszego na horyzoncie. Liczy się to, że na początku nas olała i potem najwyżej się nami pobawi i zostawi.

    Ani ja ani moi czytelnicy nie chcemy spotykać się z kobietą ani być z nią w związku dlatego, bo ona chce mieć jakiegokolwiek faceta i tkwić z nami z łaski, braku ciekawszych zajęć i często strzelać fochy, marudzić i się rządzić, byle kogoś mieć do związku i sobie nim pomiatać wedle własnego uznania, bo przecież od początku go nie szanowała. Tak często wygląda potem “związek” z kobietą, którą trzeba było przekonywać i być cierpliwym. Pasmo fochów i wykorzystywania faceta.

    Jeżeli komuś to odpowiada to jego sprawa. Wolę związek zbudowany na szczerym zainteresowaniu i pragnieniu drugiej osoby. Jeżeli kobietę trzeba było przekonywać, czekać, ponawiać zaproszenia (błaganie), to znaczy, że gdy w końcu uległa, to zrobiła to z innych powodów niż szczere zainteresowanie i nic TRWAŁEGO z tego nie będzie.

    Jeżeli zainteresowanie pięknej kobiety jest chociażby minimalne to po prostu przyjdzie na spotkanie. To jest absolutne minimum i nie powinno być z tym najmniejszego problemu.

    A stabilne emocjonalnie kobiety istnieją i tylko z taką kobietą da się wytrzymać całe życie w spokoju.

    Reply

    Pablo October 11, 2013 at 10:06

    Zgadzam sie z kolega Bartolo. Uroda nie ma tu nic to rzeczy.
    Jednyna roznica jest to ze piekne kobiety uwielbiaja flirtowac i robic zludne nadzieje wiec jest wieksze szansa ze to wlasnie taka kobieta bedzie sie Toba bawic. Natomiast jesli kobieta jest zainteresowana bedzie wspolpracowac i przychodzic na spotkania bez wzgledu na to jak jest piekna.

    pozdro z Lodzi

    Reply

    roman September 25, 2014 at 03:31

    Wielkim randkowiczem to nie jestem, bo generalnie mam szczęście, że szybko znajduję kobietę na lata ale bywało się na randkach umawianych przez net właściwie wszystkich i ani razu mi się nie zdażyło żeby nie przyszła. Nawet 80km potrafiły przejechać aby się ze mną spotkać ;) . Choć byłem i na randce 300km :) .

    Z winylem mogę się zgodzić o tyle, że piękne kobiety są trudniejsze w obsłudze ze względu na konkurencje. Takie laski nie muszą robić nic, oprócz przebierania jak w obuwniczym. Jest jednak małe ale. Jeśli taka nie przyszłaby na umówione spotkanie lub odwołała je na kilka godzin przed nie podając innego terminu jest u mnie spalona. Ja nie jestem jakimś leszczem, którego można lekceważyć. Czas na gierki miała zanim się umówiła. Jeżeli ktoś nie przychodzi na umówione spotkanie oznacza to brak szacunku do mnie, więc ja nie mam szacunku do takiej osoby, a skoro nie mam szacunku do niej, to nie chcę już się z nią spotkać, bo ewentualną kobitę swoją muszę szanować.

    Jeszcze miałbym skomleć i prosić o spotkania. A chuj ci w zad niewiasto, twoja strata ;) . Jak sam siebie nie szanujesz to i inni też nie będą cię szanować.

    A urodę kobiety ocenia się gdy budzisz się rano obok niej. Wszelkie inne oceny mogą się rano okazać bardzo błędne, to taka mała porada ode mnie hehe.

    Pomijam już kwestię, że uroda to nie wszystko. Ostatnio umawiałem się z laską przez telefon. Nasza rozmowa trwała 10 minut i przez te 10 minut pękaliśmy ze śmiechu. I z taką jajcarą można iść przez życie, a nie jakimś smutasem nawet najpiękniejszym na świecie.

    Reply

    Tomisław syn Telesfora September 25, 2014 at 21:55

    AMEN.

    Reply

    Adam March 8, 2013 at 19:30

    No to mi ciągle odmawiają spotkań, to co nadzieji zero. To superoptymistycznie :(

    Reply

    me_how March 12, 2013 at 16:10

    Cześć.
    Postaram się krótko :) .
    Poznałem laskę na imprezie. Gadka się kleiła, było zabawnie. Dwa razy mnie dotknęła. Dała numer bez problemu. Po pięciu dniach zadzwoniłem, no i dupa. Nie mogła i nawet się nie tłumaczyła. Po tygodniu druga próba. Znowu ZONK. Umówiłem spotkanie ale odwołała dzień przed. Coś się tam tłumaczyła, nie pamiętam co za bardzo byłem zły ;) . Także lipa więc odpuściłem. Wczoraj ją spotkałem no i standard czyli :Cześć, co tam u Ciebie, a ona do mnie czemu się już nie odzywam (minęły dwa tygodnie). Ja na to, że nie mam ostatnio czasu. Co miałem powiedzieć??? No i teraz dialog perełka:
    -Już nie masz czasu się ze mną spotkać?
    -Ostatnio jestem bardzo zajęty, zresztą zaraz muszę spadać.
    -Jasne.To, że nie mogłam przyjść to nie powód żeby się obrażać.
    -Ja nie jestem obrażony a tak w ogóle to dwa razy nie mogłaś więc nie chciałaś się spotkać.
    -No tak ty wiesz najlepiej.
    -Ty to powiedziałaś. Słuchaj muszę spadać. Trzymaj się.
    -Dziwak z ciebie wiesz?
    -Może i tak, ale najważniejsze, że nie frajer.
    Dziś dostałem od niej sms :Hej sorry, za wczoraj. Może się spotkamy? Co ty na to? :) .
    Czuję, że laska próbuje mi zrobić wodę z mózgu bo nikt jej nie pewnie tak nie potraktował. Wiem, że powinienem ją olać ale człowiek głupieje przy pięknej kobiecie o dziewczęcym głosie ;) . Paweł proszę napisz mi OLEJ JĄ i tak zrobię. Chcę mieć pewność, że tak muszę zrobić.
    Trzymajcie się pany:)

    Reply

    Paweł March 12, 2013 at 16:55

    Możesz spróbować umówić jeszcze raz spotkanie, ale iść dalej twardo wg planu, bo dostajeś już dwie czerowone flagi. Istnieje możliwość, że myślała że będziesz za nią latał i gdy tak się nie stało, przemyślała sobie to i owo i po prostu chce się spotkać. Druga opcja, to taka że chce się odegrać. Czyli pospotykać się z Tobą, narobić nadziei i odejść. Nie może Cie rozgryść i ją to gryzie.

    Reply

    Marcin L March 12, 2013 at 19:42

    Nie jestem ekspertem, ale na pierwszy rzut oka, nie jest zainteresowana.
    Po pierwsze odwołała bez podania alternatywy.
    Po drugie odwołała dzień przed i znowu bez podania alternatywy.

    Jeśli czytałeś/oglądałeś materiały od Pawła to powinieneś sam wyciągnąć z tego wnioski.
    Pozdrawiam

    Reply

    Darek March 12, 2013 at 20:43

    Nie jest zainteresowana. Jeśli masz wątpliwości to się z nią umów. Zobaczysz, że i tak wyjdzie lipa, a ona będzie miała satysfakcję, że Cię wyrolowała. Ale najpierw odpowiedz sobie na jedno proste pytanie: CZY CAŁE ŻYCIE CHCESZ BYĆ ŁAJZĄ??? Zobaczymy co napisze Paweł, ale myślę, że to samo. Do rzeczy. Kasuj numer, nie odpowiadaj na smsy i nie daj się więcej wciągnąć w tak bezsensowną dyskusję jak wczoraj.
    Trzymajmy się ramy :)

    P.S. Dziwna to jest ona a nie Ty. Wcześniej nie chciała się spotkać a teraz chce??? Wariatka ;)

    Reply

    me_how March 12, 2013 at 21:54

    Panowie przyszedł następny sms: Nie gniewaj się. Wiem, że zle wyszło. Spotkajmy się:).
    Co ja mam zrobić??? Wrzucić telefon do sedesu?????? To już nie jest śmieszne.

    Reply

    Grzywocz March 12, 2013 at 22:07

    Ona chce Twojej uwagi a nie Ciebie. Nigdy więcej nie odpowiadaj na jej sms’y. Jeżeli ona chce się spotkać, to musi zadzwonić do Ciebie i podać Ci konkretny dzień, godzinę i miejsce spotkania. Ale to się nigdy nie stanie, bo ona się tylko Tobą bawi. Nie dawaj jej tej satysfakcji. Już raz zrobiła z Ciebie idiotę, a Ty nadal przejmujesz się jej wodzeniem Cię za nos. Dorośnij i przeczytaj poradnik “Jak Zdobyć Dziewczynę W 12 Ranek”.

    Reply

    Darek March 12, 2013 at 22:13

    Olej to. Przerabiałem temat. Nie daj się udobruchać, bo będziesz cierpiał tak jak ja kiedyś cierpiałem. Laska dostaje szału, bo nie biegasz za nią zgięty w pół jak kelner. To jest dla niej nowe. Musi zrozumieć, że nie jesteś kolejnym frajerem. Zapomnij o niej i zagaduj do innych kobiet. EOT z mojej strony.

    Reply

    me_how March 12, 2013 at 22:24

    Ok zlewam temat. Mnie czasem trzeba wytłumaczyć jak krowie na miedzy i jeszcze kopnąć w dupę, żeby dobrze weszło. Dziękuję wszystkim i pozdrawiam.

    Reply

    me_how March 14, 2013 at 17:10

    Panowie, w drodze rewanżu chyba ja Wam też coś doradzę. Branie nr. tel. od lasek na imprezach gdzie istnieje prawdopodobieństwo, że macie wspólnych znajomych, to nie jest dobry pomysł. Posłuchałem Was (i nie żałuję), za to laska teraz obrabia mi dupę. Nie ma nic gorszego jak olana kobieta (mimo, że ona mnie najpierw olała). Przestawiam się na podryw na neutralnym gruncie. Tak jest zdrowiej.
    Trzymajta się pany :)

    Reply

    fac July 27, 2013 at 21:17

    dobrze tu kolega napisał dziewczyny nie raz w ten sposób(odwołanie spotkania) testują sam wiem z własnego przykładu one obserwują czy temu komuś zależy że walczy i czy się zniechęci ,oczywiście wszystko ma swoje granice jedno spotkanie odwoła ,ok ale przy drugim to nawet nie ma tematu i oczywiście my nie proponujemy drugiego spotkania tylko ona ! tak jest Panowie sam pytałem koleżanki czy siostry one nas testują i lubią jak facet się zniechęca ! także dużo spokoju i nie przywiązywać się za szybko ! ;)

    Reply

    fac July 27, 2013 at 21:18

    ” nie zniechęca oczywiscie” :P

    Reply

    fac July 27, 2013 at 21:32

    Hej :) poznałem fajną dziewczynę a raczej kobietę krótkie rozmowy nawet zdobyłem jej numer wszystko szło ku lepszemu tak jak być powinno ale w ten sam dzień co zdobyłem numer dowiedziałem się od drugiej koleżanki ze baaardzo podobam sie ich wspólnej koleżance tym razem trzeciej (razem we trzy pracują)problem mój polega na tym że ona mnie wogóle nie kręci.bardzo mi się podoba ta od której wziąłem numer ale wydaje mi się że to ?wszystko? czyli rozmowa była kierowana pod tę pannę której się podobam.niema tu jakiegoś artykułu który by przybliżył problem ?jakie mam szanse przy podrywaniu tej właściwej kobiety skoro jej dobra koleżanka się we mnie podkochuje :( ……help!:D

    Reply

    Bart September 18, 2013 at 12:23

    Dobrze, a co w sytuacji gdy spotkaliśmy się już dwa razy, wiem że to wciąż mało, ale wygląda na naprawdę zainteresowaną (odsłania szyję, kokieteria, podtrzymywanie rozmowy, zainteresowania moją osobą, delikatny ukryty dotyk etc.), umówiliśmy się na trzecie spotkanie na piątek po południu. Wczoraj się umówiliśmy, dzisiaj rano piszę do mnie, że jednak musimy przełożyć, podaje wyjaśnienia. Dzwonię do niej, mówię że ok, nie daje po sobie poznać że jestem wkurzony, zawiedziony, ona nie proponuje innego spotkania, ja pytam o inny termin, ona proponuje weekend…. wiem, co myślisz o weekendzie. Mówi jeszcze, że musi tylko sprawdzić o której godzinie jest pewne wydarzenie, bo jeszcze nie wie (jej konik, zawsze tam chodzi, to trwa około 2 godziny, zwykle w weekendy). Nie zdążyliśmy więcej pogadać, bo wychodziła z domu. Generalnie oprócz kilku drobiazgów, stosuję się do Twoich metodach, jest tajemniczość, ona zachowuje się jak dziecko, gdy chce wiedzieć dokąd pójdziemy, jest pewność siebie, nie ma żadnych komplementów, nie ma żadnych smsó-w, jedynie dzwonię umawiać się na spotkanie i potem do spotkania zero kontaktu. Myślisz, że mogło jej rzeczywiście coś wyskoczyć, czy zaczyna kombinować? Jej wymówka jest wiarygodna i nie jest bzdurna, choć to nie jest pewnik. Odwołała dzisiaj rano, a spotkanie miało być w piątek po 15, więc też dość szybko…. mówiła przez telefon, że chciała mnie wcześnie poinformować. Co o tym myślicie? Aha, nie było żadnych pocałunków, żadnych gestów tego typu z mojej strony. Do tej pory wszystko grało jak trzeba. Teraz być może też, pojawiła się mała rysa. Pozdrawiam.

    Reply

    vinstrol September 18, 2013 at 13:15

    przeczytaj post Pawła na dole, November 29, 2012 at 16:41 i obejrzyj na youtubie “SimplePickup” radzę Tobie przejmować się tymi laskami jak Ci faceci, a wszystko będzie dobrze.

    Reply

    Su. Su March 31, 2015 at 17:34

    Tutaj znalazłem święte niemal słowa które wkleiłem poniżej:

    “Gdy padasz ofiarą odwołanej randki ? czas, aby zapomnieć o tej dziewczynie i ruszyć ze swoim życiem do przodu. Skasuj jej numer telefonu i nigdy więcej do niej nie dzwoń”

    Najprostszy sposób, który niedawno wykorzystałem w praktyce. Raz się z laską umówiłem, zgodziła się po czym 2 godz. przed spotkaniem napisała że nie może bo się nie wyrobi, i inne bzdety….
    Skasowałem więc jej nr i zaprzestałem kontaktu. Miesiąc później laska podaje mi inny nr tel., i sama chce się umówić. Dzwonię, umawiam się na 4-5 dni później, dogaduję miejsce spotkania i dokładna godz., Stawiam się na spotkanie, mija 15 minut ona nie przychodzi, zero informacji, że się spóźni. Idę sobie…
    Następnie za 2 godz. wracam pociągiem, i kogo tam spotykam…ową damę, oczekującą na ten sam pojazd.
    Piszę więc sms-a z podziękowaniami za udane spotkanie przy piwie. Za chwilę kolejnego informując laskę, że jedziemy tym samym pociągiem, życzę uśmiechu i powodzenia w wystawianiu ludzi. Następnie kasuję kolejny raz nr tel, wszelkie wcześniejsze interakcje sms-owe.

    No i najważniejsze Nigdy więcej się do niej nie odzywam

    Su. su

    Reply

    siemanko November 1, 2015 at 22:17

    Siema, mam pytanie. Sytuacja w skrocie wyglada tak: poznalem dziewczyne w klubie, ale byla pozniej w niezbyt ze tak powiem dobrym stanie, i potem zniknela razem z kolezankami, nie wziolem numeru bo nie zorientowalem sie w pore ze wyszly z klubu, znalazlem ja jednak na fejsie, ogarnolem numer mowila ze jest zainteresowana spotkaniem, cos tam popisalismy, gdy chcialem sie umowic to dzwonilem w weekend, ale nie odebrala, i zero odzewu. No to mysle dobra teraz olewka, zadzwonie za pare dni, tylko ze z wyprzedzeniem (pierwszy telefon mial byc troche bardziej spontaniczny, chyba nie zadzialalo to sprobuje z wyprzedzeniem). Za druga proba po paru dniach debrala, to powiedzialem chce sie spotkac o tej godzinie i czy chce to ona mowi okej jestesmy w kontakcie jak cos. Spotkanie mialo byc w sobote, to dzwonie w piatek zeby dokladniej dogadac (miejsce), to nie odebrala, wiec napisalem esa z miejscem o tej i o tej. Jakos 4h przed spotkaniem pytam sie jej wie gdzie i czy odebrala esa, powiedziala ze jej sie telefon psuje i cos jest nie tak z smsami i ze pozniej dochodza,no ale ze tak potwierdza ale nie daje 100% ze na rowno 16:00 sie wyrobi bo bedzie musiala dziecka siostry popilnowac chwile, i ze mi napisze jak cos. Zero kontaktu, czyli pewnie nic nie ulega zmianie, przychodze, siedze prawie poltorej godziny jej nie ma, no to mysle zajebiscie. Przyszedlem do domu, napisalem ze jak nie chce sie spotkac to czemu sie wprost nie okresli, napisala ze mnie przeprasza, ze chce sie spotkac, ale musiala pilnowac tego dziecka a ze smsa nie miala jak napisac bo telefon cos tam. Mowi ze chce sie spotkac ale nie podala terminu. No i pytanie, ZADZWONIC OSTATNI RAZ CZY TO PIERDOLIC? Tak wiem, troche dziecinada, ale chce poznac opinie innych, czy ona sie mna bawi czy o co chodzi, jak kto mysli?

    Reply

    Zbyszek November 11, 2015 at 13:26

    Cześć,dzisiaj dostałem sms o odwołaniu spotkania o wyznaczonym terminie.Powód choroba.Przedzwoniłem,odebrała chrząkając i takie tam(aktorka?)Krótka miła rozmowa.Nadmienię źe oboje mieliśmy jechać na spotkanie które ma się odbyć w sobotę a do dzisiaj czyli środa termin zgłoszenia.Taka randka z poźytecznym szkoleniem tanecznym.Nadmieniła o infekcji która w jej przypadku zazwyczaj trwa tydzień.Na pytanie czy jutro idzie do pracy,mówi powinna iść ale zobaczy.Rozmowę grzecznie zakończyłem z mojej incjatywy.Nie padła deklaracja typu,np pojedziemy kiedy indziej razem,albo wyzdrowieje to się umówimy.Z mojej strony nie padła teź deklaracja spotkania.Przeczuwam ściemę a jeźeli jest chora,co Ty na to.Pozdrawiam

    Reply

    Grzywocz November 11, 2015 at 17:07

    Pytanie, czy zachorowała tego samego dnia, co napisała sms’a? Dlaczego nie zadzwoniła? Dlaczego nie podała innego terminu? Czy żałowała, że jednak nie da rady się spotkać? Te czynniki decydują o tym, czy za 2 tygodnie ponowisz propozycję czy olewasz ją już teraz.

    Reply

    35 na karku November 18, 2015 at 14:27

    hmm muszę powiedzieć że ciekawe artykuły
    więc dopisze swoją historie

    po 4 letnim nieudanym związku założyłem profil na jednym z portali
    jakoś też przypadkowo wpadłem na Pawła gdzieś w sieci i troszkę “faceta” posłuchałem podszedłem do tego na luzie i pewne podstawy z jego instrukcji wprowadziłem na pierwszych dwóch randkach

    sprzedałem się bez problemu, ogólnie mam powodzenie jestem raczej atrakcyjny a jej zainteresowanie było bardzo widoczne

    - pierwsze spotkanie kawa 60min
    ja-(miło było) ona – (w tym samym momencie to samo i dodała do zobaczenia)

    - dzwonie po 5 dniach umawiam drugie spotkanie
    tym razem aktywnie;kręgle spacer
    stoimy przy moim aucie zimno max a ona nie chce odejść koniec końcem żartobliwie poklepuję ją po ręce dodając “uciekaj, uciekaj już”. dalej się ociąga i ostatecznie nadstawia policzek do buziaka, cmok poszła oglądając się jeszcze i uśmiechając w sposób który nie trzeba rozczytywać

    - umawiam się znów po kilku dniach na 3 spotkanie (dalej stosuje to co opisuje Paweł)
    dzień przed spotkaniem sms
    “cześć, słuchaj nie dam rady się jutro z Tobą spotkać piszę Ci już dziś byś mógł sobie ustawić dzień” TYLE
    odpisuje jej “OK”

    rzecz jasna na poprzednich spotkaniach byłem tajemniczy ciągle aktywny zajęty itd
    raczej niczego nie spaliłem

    jaki plan wg was?
    dodam że przed spotkaniem po wymianie kilku zdań na portalu odpisała “odezwe się potem” więc ja sie nie produkowałem i tak kilka dni echo
    nagle sms hej czesc obraziłeś się? przepraszam jestem niesłowna bo to właśnie u mnie jest to potem” więc w odpowiedzi napisałem

    “sms są infantylne słabe nie ma w nich mowy ciała itd… to czego nas Paweł uczy”
    reakcja natychmiastowa “kawa” czyli to co juz wiecie

    ponawiam więc pytanie mając nadzieje że nie zanudzam zwracając uwagę że każdy przypadek jest inny i ja swój też tu wrzuciłem

    co dalej?
    za dzień lub dwa ona napisze, co odpisujemy po jakim czasie, jedziemy znów z grubej rury?

    Reply

    Marek February 26, 2019 at 00:03

    Pawle wdrażam twoje zasady w praktyce i na własnej skórze widzę ile jeszcze pracy do wykonania przede mną.

    Miałbym jednak prośbę abyś ocenił moje zachowanie i odpowiedź do dziewczyny i czy odpowiednio reaguje na odmowy.
    I czy rzeczywiście każdą dziewczynę trzeba traktować tak radykalnie jak piszesz jak odwoła spotkanie i nawet poda powód,wytłumaczenie itp?

    Do rzeczy: Z tygodniowym wyprzedzeniem umówiłem się z dziewczyną na kręgle na konkretny dzień i godzinę.Już ci kiedyś o niej pisałem,że odezwałem się na fejsie po długim czasie od poznania(poznaliśmy się na wyjeździe) bo nie miałem jej telefonu.Raz dwa tygodnie wcześniej zaproponowałem spotkanie,ale napisała, że nie może bo jedzie w weekend do rodziców(chodziło o niedzielę)-nie było alternatywnego terminu.Poczekałem z 2 tyg i ponownie napisałem z propozycją spotkania.
    Zgodziła się bez żadnych obiekcji,nawet była podekscytowana,że dawno nie grała,nie może się doczekać itd. Nic nie wskazywało na odwołane spotkanie.

    Spotkanie miało być o 18 w poniedziałek a ona napisała mi późnym wieczorem w niedziele o 22 na fejsie z wytłumaczeniem,że czy “by nie można było przełożyć spotkania,czy są na to szanse aby przełożyć bo była w weekend w pracy,ma jakieś projekty i sama nie wie jak będzie z poniedziałkiem i marnie to widzi czy da radę przyjść itp.”. Ewidentnie była niechętna spotkania, nie podała konkretnego powodu odwołania,takie trochę rozmyte to wszystko zwłaszcza,że spotkanie ustaliliśmy dobre kilka dni wcześniej.
    Ja napisałem, że” hej, spoko to odwołam rezerwację toru na dziś. Oki, to podaj taki termin,którego jesteś pewna”. I tyle.
    Poproszę Cię o ocenę mojej postawy i moje wnioski:
    1. nie podałem innego terminu i kolejnych bo to ona chciała odwołać spotkanie i to właściwie w ostatniej chwili bo równie dobrze mogłem nie mieć dostępu do internetu.Nie było też czasu na dyskusje.Poza tym ja już ten dzień zaplanowałem pod kątem spotkania i trochę się tym odwołaniem wkurzyłem,poczułem jednak brak szacunku.Ja bym nie odwołał na dzień przed nawet spotkania no chyba,że by mi mama zachorowała lub jakiś wypadek.A na pewno wcześniej i bym podał termin
    2. napisałem jej aby podała taki termin którego jest pewna bo chciałem uniknąć kolejnej niepewności a nie mam na to czasu bo naprawdę jestem zawodowo zajętym człowiekiem i towarzysko też.
    3. napisałem aby podała inny termin(nie ukrywam,że coś podobnego mi kiedyś sugerowałeś) no bo skoro jak jest zainteresowana ” w innym terminie” to drążę temat kiedy dokłądnie? i tutaj chciałem zagrać va bank aby mieć 100% pewności,może stawiam trochę ją pod murem ,ale dzięki temu jak poda termin to będę wiedział, że rzeczywiście nie mogła, a jak nic nie odpisze i się obrazi lub napisze, że da mi znać kiedyś itp to znaczy,że nie chciała się spotkać od początku tak naprawdę i sprawa jasna jak słońce.

    Nie wiem czy dobrze dedukuje?

    Kolejna sprawa,Pawle jakie materiały polecasz do nabycia u Ciebie aby reagować na zagrywki, takie prawdziwe testy,pytania,które kobieta zadaje aby nas sprawdzić czy jesteśmy prawdziwi i czy pewni siebie itptakie kompetendium?bo czasami się jeszcze w tym gubię i nie wiem co odpowiedzieć..

    Reply

    Paweł Grzywocz February 26, 2019 at 09:17

    Tak, bardzo dobrze. Dodatkowo mógłbyś się powstrzymać i nie wbijać dziewczynie takiego poczucia winy: “odwołam rezerwację toru na dziś”. Ona dobrze wie, że nabroiła, więc mówienie tego nieznajomej dziewczynie nic nie da, a jedynie pokazuje, jak nas to wkurzyło, co pokazuje naszą słabość, a ją zniechęca też, żeby nie robić dalszych nadziei. Jeśli chcesz ostatecznie sprawdzić, czy ona ściemnia, to wystarczy krótkie: “Kiedy? : )”, a następnie delektuj się ciszą, gdyż w 99% przypadków taka dziewczyna nie chce się spotkać.
    Odnośnie odpowiedzi na podchwytliwe i niewygodne pytania, na negatywne tematy, przeszłość, uczuciowe sprawy, byłą dziewczynę, posiadanie dziewczyny, stan materialny itd. to są odpowiedzi w “Tranzycje, przejścia do flirtu – moduł nr 2″.

    Reply

    Marek February 27, 2019 at 19:19

    dzięki, o takie materiały mi chodziło :)

    Odezwała się na moje pytanie:”podaj taki termin którego jesteś pewna”, że zacytuje ją:”hmm na razie jest to trudne,myślę, że od 11 marca będzie spokojniej”(w domyśle w jej pracy projekt itp jako powód odwołania randki)
    Jak dla mnie to brak konkretnego terminu nadal. Co proponujesz w takich sytuacjach? odpowiadać krótko że ok i z uśmiechem? w ogóle nie odpowiadać i czy w ogóle znowu próbować? bo mi się wydaje,że po 11 marca ona sama powinna wyjść z inicjatywą.

    Inna,ale zajęta dziewczyna(ma chłopaka na odległość) też się zgodziła a później odwołała. Normalnie mam bekę bo to samo tłumaczenie, że coś w pracy haha. I już zrobiłem korektę, z uśmiechem,jakby nic się nie stało zareagowałem i nawet życzyłem jej udanego spotkania w pracy :) Więc człowiek się jednak uczy i to bardzo szybko.
    Sam nie wiem po co kobiety się zgadzają na spotkania ,często z entuzjazmem a później odwołują w ostatniej chwili to bezsensu.

    Reply

    Paweł Grzywocz February 27, 2019 at 19:49

    Z grzeczności się zgadzają i z braku asertywności. Tak, mówisz, że spoko i zapominasz o temacie, bo szanse na to, że ona kiedykolwiek się spotka są niskie. Jeśli to pierwsza odmowa, to można spróbować we wskazanym przez nią terminie, a jeśli druga odmowa, to nie ma zbytnio sensu.

    Reply

    Krzysiek September 25, 2019 at 20:27

    Paweł poproszę Cię o ocenę mojej postawy i radę.

    Krótko: poznałem dziewczynę u znajomego:
    -wykazywała mną zainteresowanie i z entuzjazmem dała mi numer telefonu
    -z entuzjazmem odebrała pierwszy telefon i zgodziła się na moją propozycję spotkania
    -na spotkaniu zachowywała się bardzo dobrze, pytała mnie, śmiała się,była rozgadana, graliśmy sobie w bilarda.Gdy kończyłem po 2 h spotkanie(gadałem z nią wcześniej dłużej niż 30min) to zmartwiła się czemu “już”
    -dzień po I spotkaniu sugerowała kolejne spotkanie i abym się odezwał więc zadzwoniłem po kilku dniach
    -gdy dzwoniłem umówić II spotkanie, oddzwoniła bo nie mogła odebrać, podała mi konkretny alternatywny termin spotkania i była entuzjastycznie nastawiona.Nawet mówiła,że myślała o mnie i chciała do mnie dzwonić aby zaprosić mnie na grzyby(tak gwoli to nie ma auta a wie że ja mam i narzekała,że nie ma z kim pojechać).Ale ja weekend miałem zajęty więc zaproponowałem typowe towarzyskie spotkanie na mieście w tygodniu.Zgodziła się.

    I tyle wstępu. I co? 45 minut przed II spotkaniem dzwoni do mnie. Byłem w pracy więc nie odbieram. Pisze mi długiego smsa,że przeprasza,że nie może się spotkać bo bardzo źle się czuje jak wychodziła z pracy, prawie zemdlała(boli głowa,zatoki itp) i woli nie przychodzić w takim stanie itp Pisze,że “mam nadzieję,że nie będę na nią zły i czy odbijamy sobie to w przyszłym tygodniu? dobrze?…”.Czyli nie ma konkretu terminu.

    Ja oddzwaniam na jej połączenie i udaje,że nie odczytałem jej smsa:

    Zaczyna się tłumaczyć to co w smsie,że myślała,że się lepiej poczuje jak wróciła po pracy i dlatego tak późno daje znać(w smsie pisała,że późno wyszła z pracy czyli tuż przed naszym spotkaniem-minęła się z prawdą co pisała w sms).Wiem,że miała dwa lata temu jakąś operację na zatoki i jakieś powikłania może to prawda,co mnie to.

    Ja oczywiście na zimno i bez przejęcia,że rozumiem,że no tak zdrowie najważniejsze,nie ma sprawy itp. (Jednak przez telefon moje odczucie było,że była zestresowana i nie brzmiała przekonywująco).I cisza z mojej strony. Nastąpiła chwile niezręczna pauza,po czym ona jednak według mnie(mam porównanie do poprzednich rozmów) tak nieśmiało i jakby niechętnie(moja interpretacja,wie że nawaliła):
    ONA: na to konto może spotkamy się w przyszłym tygodniu? co ty na to?
    JA:( krótko):kiedy?
    ONA: mam wolny przyszły tydzień.Kiedy możesz?
    JA:podaj jakiego terminu jesteś pewna i chcesz się spotkać?
    ONA: ale chcesz wiedzieć teraz czy potrzebujesz czasu,czy później?
    JA: wolę wiedzieć teraz.
    ONA: no nie słyszałeś(trochę tu była podirytowana,oczekiwała,że to ja będę strzelał z terminów) tak jak mówiłam,cały przyszły tydzień mi pasuje, czyli mogę w poniedziałek,wtorek środa…
    JA: Aha hmm to wtorek może być, to samo miejsce.
    ONA: dobrze

    Nie wiem czy wybrnąłem z tego.Jakoś jej nie wierzę. Z kolei idealnie się wcześniej zachowywała.Ogólnie żałuję,że nie olałem sprawy bo nie mam ochoty iść na to spotkanie. Boję się,że znowu mnie wystawi i wyjdę na durnia. Z drugiej strony chciałbym odwołać to spotkanie, jednak czy nie wyjdę na mściciela? Mam obniżoną ochotę spotkania z nią. Może pójść dla treningu a później po prostu nie dzwonić.Mam jednak Pawle ochotę odwołać spotkanie.

    Jak oceniasz, czy w miarę dobrze wybrnąłem z tego?co mogłem zrobić lepiej? lub czy nie powinienem ostrzej?

    Niestety już w tym roku miałem kilka odwołanych spotkań,ale to pierwsze kiedy dziewczyna dzwoni a nie pisze na fejsie lub smsem a potem cisza jak pisze “kiedy?”

    Jednak znając Twoje materiały zadaje sobie pytanie:czy to był powód odwołania spotkania skoro w czasie odwołania spotkania publikuje sobie na fejsie jakieś posty,taka chora…jak dla mnie to kolejna kobieca śćiema i nie wiem jak z twarzą wychodzić w takich sytuacjach…

    Przestrzegam Twoich rad:nie emanuje dotykiem,nie narzucam się,lekkie tematy,śmiech i zabawa i konkret czyli telefon-spotkanie-bez pretekstów-bez mówienia co będziemy robić. I takie postępowanie bez wchodzenia w tyłek kobiecie ujawnia moje męskie zainteresowanie i kobiety nieszczerze zainteresowane lub te które chciały ze mnie mieć pożytek kapują o co chodzi i odwołują spotkania.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 25, 2019 at 22:20

    Bez względu na to, czy jej powód jest prawdziwy czy nie, to pozostaje Ci go zaakceptować, a jeśli ona proponuje inny termin, to ustalić inny termin tak, jak to zrobiłeś. Zasada jest taka, że jak dziewczyna jest chora, to dajemy jej z 7 do 10 dni pauzy na wyzdrowienie i wierzymy, że naprawdę jest chora. Następnie ustalamy spotkanie jeszcze raz. W tym przypadku ona twierdziła, że w przyszłym tygodniu ma czas i będzie się już dobrze czuła, o czym przekonasz się w dniu spotkania. Może przyjdzie, może nie. Czas pokaże. Nie ma się tym co spinać. Przygotuj sobie ewentualnie plan B, co będziesz robił, jeśli ona odwoła spotkanie.

    Reply

    Krzysiek September 27, 2019 at 11:34

    Dzięki za odpowiedź.
    Paweł czy w takich niepewnych sytuacjach z kobietami,kiedy widzimy już na początku,że jest niespójna jak tutaj,że odwołała spotkanie podając jednak chęć spotkania w innym terminie. Nie warto jednak zaryzykować i złamać zasady pierwszego pocałunku już na drugim spotkaniu a nie czekać na 3 lub 4? Kiedyś już o tym gdzieś pisałeś. Odsunięcie się od pocałunku jasno określa,że kobieta może spotykać się z nudów a nie czuje do nas pociągu.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 27, 2019 at 12:02

    Dla 100% pewności lepiej uzbierać 2 próby odrzuconego pocałunku, więc ta jedna wcześniejsza nie zamyka tematu, chyba że dzięki niej dziewczyna nie przyjdzie na kolejne spotkanie, więc wtedy tak. Gdy dziewczyna odwołuje spotkanie, podając “chęć spotkania w innym terminie”, to należy spytać jednym słowem: “Kiedy”. Zazwyczaj nie ma żadnej chęci, tylko tak gada.

    Reply

    Kamil September 27, 2019 at 18:10

    Czy wybaczyć kobiecie takie zachowanie? Okłamała mnie. Wyszło na jaw jej kłamstwo w przeszłości dzisiaj. Otóż mieliśmy rozmowę o tym, ile mieliśmy partnerów przed sobą już po roku, wiem nigdy tego nie powinno być. Ona była w takiej sytuacji, że chłop ją zdradził, potem ona wyjechała za granice i on tam tez był. Po czym jak wracała do Polski musiała zatrzymać się u niego i jego kolegi. Wyszło na jaw, że jak się upiła to jeszcze się z nim przespała. Potem tego żałowała, ale ja mam lekkie obrzydzenie teraz do niej. Rozumiem, że mogła to z nim robić, jak byli w związku, ale po zdradzie. Jestem też w stanie zrozumieć, że kobiety mają silne potrzebny emocjonalne, bliskości, fizyczne itd. Jednak, mi powiedziała, że do tego nie doszło, ponoć żeby mnie nie denerwować, ale kłamstwo jak to kłamstwo, zawsze wyjdzie na jaw. Powiem krótko nie mam ochoty już z nią spać skoro ona się tak nie szanowała. Czy to moje urojenia, powinienem jej wybaczyć? Rozważam dziś zakończenie tego związku, tylko nie wiem czy nie przesadzam.

    Reply

    Paweł Grzywocz September 27, 2019 at 18:49

    Trzeba było nie pytać. Polecam program o wartościach seksualnych “Wolność od nałogów w 90 dni”, odcinek nr 18: “Jak poradzić sobie z przeszłością seksualną dziewczyny”.

    Reply

    Krzysiek October 28, 2019 at 21:10

    Pawle jak traktować dziewczynę z którą jest już ustalony związek,ale jest to mały staż?
    Pokrótce: miała być 7 randka(od 5iątej jesteśmy parą bo ona mnie oto poprosiła)ale odwołała ze względu na:okres+dorobiła się jak twierdzi na naszej ostatniej randce,w sensie źle się czuje i czuje się chora. Nie podała alternatywnego terminu następnego spotkania. Niestety już raz odwołała mi randkę w ostatniej chwili, drugą randkę bo też źle się czuła(ma jakieś problemy gastryczno-nerwowe)ale podała inny termin.
    Wiem,że kolejnego dnia ma jakieś zajęcia i na nie już nie wyklucza nie przyjścia oraz imprezę hallowenową i też jej nie wyklucza. Mam wrażenie,że to ściema.Bo jak nie przyjdzie na nasze spotkanie a zaledwie na następny dzień pójdzie na imprezę do znajomych to co tak szybko ludzie zdrowieją a może kobiety to dobre aktorki?:D

    W każdym razie czy do nowej kobiety z którą jesteśmy parą traktować jak taryfę ulgową czy też surowo?

    Reply

    Paweł Grzywocz October 28, 2019 at 21:22

    Do 10 randek nic się nie liczy, więc ja bym nie wierzył w jakieś ustalanie związku na 5 spotkaniu. Jest to dopuszczalne, ale alarmujące. Dlaczego tak wcześnie. Gdy to połączysz z ponownym odwołaniem spotkania w ciągu 6 spotkań, to bym się nie zdziwił, gdyby dziewczyna nagle zniknęła albo zaczęła się biernie zachowywać. Też nie napisałeś, czy dzwoniła z przeprosinami z odpowiednim wyprzedzeniem czy napisała suchego sms’a na kilka godzin przed spotkaniem, że źle się czuje. Tak czy siak pozostaje Ci zadzwonić za 5 do 7 dni, gdy już na bank poczuje się lepiej. Może do tego czasu sama się odezwie. Następnie sprawdzić, czy pojawi się na spotkaniu nr 7.

    Reply

    Krzysiek October 28, 2019 at 22:00

    Pawle to wyglądało tak,że zadzwoniła dzień wcześniej wieczorem i powiedziała,że źle się czuje,ma małą temperaturę,że się chyba dorobiła na naszej randce(graliśmy na dworze w siatkę).Wtedy nie odwołała jeszcze,powiedziała, że może nie dojść do spotkania,ale jutro da mi znać czy jej się polepszy bo chce się bardzo spotkać.
    Powiedziałem ok aby się kurowała i aby mi dała do południa znać to inaczej zaplanuje sobie dzień. Ona na następny dzień napisała sms(jestem w pracy więc nie mogę gadać przez telefony,mieliśmy widzieć się po pracy),że nie wykurowała się,źle się czuje,ma dodatkowo okres i nie da rady się spotkać. I tyle.

    Niestety masz racje, ja jej kompletnie nie wierzę i zgodziłem się na tą parę,ale wiem,że to było z jej strony za szybko. Ona mówiła jak miałem wątpliwości co do tak szybkiego ustalenia pary,że “przecież możemy się poznawać bardziej będąc razem”.Trochę to dziwne. Nie wierzę jej do 12 spotkań. We wszystkim masz rację. Odczuwam to na własnej skórze.
    Trochę jej zachowanie jest niestabilne i zastanawiam się czy nawet będąc w parze z nią na razie nie wrócić do systemu 12 randek.

    Przy okazji Pawle dowiedziałem się od niej to co wielokrotnie pisałeś. Powiedziała,że “umiałem jej okazać zainteresowanie”. A mianowicie od dawien dawna nie spotkała faceta,który bierze telefon,dzwoni i zaprasza na spotkanie a nie pisze przez fejsa,smsy i zanim zaprosi to truje dupe wiadomościami. Uśmiechnąłem się pod nosem bo jakbym słyszał Ciebie i twoje wpisy :)

    Reply

    Paweł Grzywocz October 29, 2019 at 10:01

    To może być wszystko ok. Program 12 randek zawiera też godzinny Action Step z zasadami utrzymywania związku. To co przyciągnęło kobietę, również utrzymuje ją w dłuższym terminie z drobnymi modyfikacjami. Odstawianie tych zasad po 12 randkach, bo “mam dziewczynę” to podstawowy błąd, który prowadzi do zabicia zainteresowania. Historia czytelnika z wczoraj:
    “Witaj Pawle.
    Zakupiłem kurs (77 technik flirtu) bo wypadłem z obiegu ,Kilka lat temu 2014 kupiłem już ten kurs który mi wiele pomógł ,
    Poznałem dziewczynę ożeniłem się itp , póżniej wyjechałem za granice i po 4 latach żona zwiała, Wiec po roku oczekiwania że może się ogarnie stwierdziłem ,że pora kogoś poszukać bo samotność dobija.
    Pozdrawiam Artur”

    MOJA ODPOWIEDŹ:

    Dzięki za odpowiedź. Przerażająca ta Twoja historia. Współczuję i polecam na przyszłość program: “Jak utrzymać związek”.

    Takie coś się nie powinno przytrafić wyedukowanemu i świadomemu mężczyźnie.

    Nie sztuką jest znaleźć kobietę i to dobrą kobietę, ale ją utrzymać. Faceci przestrzegają zasad przez 2 tygodnie albo 2 miesiące. Potem odkładają je na półkę, a kobieta stopniowo traci zainteresowanie. Nigdy tego nie rób.

    Pozdrawiam.

    Reply

    Krzysiek October 29, 2019 at 11:33

    Pawle masz rację jednak nie zwalałbym wszystkiego na nas. Kobiety to dobre aktorki i często potrafią udawać bardzo długo i dobrze. Twój program pomaga je zweryfikować, ale i tak niektóre mogą się nadal kamuflowac.
    Ta dziewczyna chyba jest do odstrzału i wg mnie udaje. Od początku są z nią jakiej problemy. Choć dała mi telefon i zgadzała się na spotkania, była aktywna, zaprasza mnie na spotkania, dotykała, odwzajemniala pocałunek to ocen to sam jej zachowania które dla mnie świadczą że jest niedowartosciowana, z przejściami, maniaczka kontroli i materialistka, wampir uwagi:
    -odwołała mi 2 randkę w ostatniej chwili, podając niby inny dzień, ale źle się poczuła rzekomo
    -od początku wymaga ode mnie kontaktu ciągłego messanger, sms lub telefon. Jakieś były pretensje, że krótko z nią rozmawiam lub późno odpisuję. Robiłem i mówiłem to co piszesz o pisaniu, niby słuchała i rozumiała ale nadal swoje robiła i nadal wymaga ciągłego kontaktu
    -na 6 spotkań nigdy nie przyszła punktualnie, o 5 minut zawsze się spóźnia a 3 razy przekładala w ostatniej chwili o pół godziny. Na ostatnim spotkaniu które przełożyła o 30 minut zrobiła mi aferę że na nią nie czekałem w wyznaczonym miejscu tylko wszedłem do pomieszczenia gdzie mieliśmy spędzić czas. Nie chciało mi się na nia czekać 40 minut na zewnątrz. Była aferka. Później mnie przepraszala ale niesmak pozostal
    -opowiadała na początku o traumach z byłym
    -non stop siedzi na fejsie i wrzuca głupoty
    -ciągle opowiada o sobie jaka jest cudowna i fajna jak dobrze śpiewa. Mam wrażenie, że to co ja mówię ją nie obchodzi za bardzo choć mówi że mnie słucha to chyba tak nie jest
    -na spotkaniach mimo iż zwracałem uwagę raz a drugi proponowałem wyciszenie telefonów to krótka poprawa a i tak wchodzi czasem na messangera i coś czyta i mi o tym mówi. Gdy podśmiałem się jak tam jej kroplówka czyli telefon to się obruszyła
    -jest niestabilna emocjonalnie jak dla mnie
    -dużo mówi o rodzinie, że chciałaby być szczesliwa
    -kreśli plany że mną trochę nieadekwatne do czasu naszej znajomości, cYli już po 4 spotkaniu chciała zapoznać mnie z matką, gadała też coś o małżeństwach itd
    -miała pretensje niby w zartach że za krótko j@ całuję że chyba tego nie lubię za bardzo (teksty po 5 randce)
    -robi z siebie ofiarę jaka to ona biedna, jak to ją były potraktował, że bierze jakieś leki po nim na uspokojenie itd

    Często mówisz aby dawać szansę, ale mi się nie chce już zmieniać nikogo, negocjować jak widzę że to typ osoby która się nie zmienia.

    Jak to oceniasz? Jestem bliski zakończenia relacji bo w tym czasie chyba wolę poznawać inne.

    Niestety Paweł na 6 randce przespałem się z nią. Po roku bez kobiety niestety nie wytrzymałem a ona chyba do tego też dążyła i miała tego świadomość.

    Reply

    Paweł Grzywocz October 29, 2019 at 12:58

    Tak, to niewłaściwa dziewczyna. Najlepiej taką skreślić jak najszybciej, w ciągu 1 do maks 5 spotkań i jej nie dotykać choćbyś nigdy tego wcześniej nie robił, to nie warto.

    Reply

    Krzysiek October 29, 2019 at 15:23

    Dotykać to już się dotykalismy i to bardzo, no i się przespalismy, ale widzę, że dla niej seks nic nie znaczy. Coś tak jak dla niektórych facetów.
    Niestety jesteśmy oficjalnie razem i dodatkowo mnie zaprosiła na weekend na impre do swoich znajomych… Widzę jednak, że coś jest nie tak i mnie wykorzystuje. Przestanę dzwonić i zwale wszystko na nią. Jak i ona oleje relacje to i ja i nie ma sensu oficjalnie rozstawać się tylko olewam.
    Dodatkowo to co mnie dziwi to że na 6 randek ani razu złapała się nawet za portfel. Zaprasza mnie na coraz to nowe atrakcje ale to ja za nie muszę płacić i to sporo. Od początku mocno mnie wypytywala co robię, jaką firmą, gdzie pracuje itd widzę że le i na kasę.
    W tym roku spotykałem się dłużej z potencjałem na parę już z 5 kobietami i wszystkie okazały się toksyczne.. W ogóle się zastanawiam jak wielu także tutejszych czytelników czy istnieją normalne wolne dziewczyny. Co inna to gorsza od drugiej.. No cóż trzeba iść dalej. Choć są momenty lekkiego załamania bo nikt nie jest ze stali nawet my faceci nawet jeśli staramy się być twardzi. To takie porażki niestety na nas działają źle.

    Boję się, że jak trafię na właściwą dziewczynę to ja wystrasze bo po licznych złych doświadczeniach nie będę mógł zaufać i zaangażować się.

    Reply

    Paweł Grzywocz October 29, 2019 at 15:31

    Ciężko oszacować, jak często trafiają się normalne dziewczyny. Czasami trafisz takie 3 pod rząd. Czasami jest to 1 na 10 do nawet 20. Nie ma się co tym emocjonować, gdyż wystarczy dokonać jednego trafnego wyboru na całe życie. Nie musisz takiej znajdywać co roku ani co pół roku, tylko odsiać choćby i 100 aż znajdzie się normalna.

    Reply

    gregory October 29, 2019 at 19:26

    A jak przestać być kontrolującym w pewnym sensie. Moja kobieta dała mi dostęp do swojego fb i od tamtej pory ciągle ją sprawdzam, to chore, tak z automatu. Nawet jak wychodzi z koleżankami, to mam fobie że coś tam będą robić tzn. gadać z innymi facetami itd. Z jej strony mam pełen luz, tylko po mnie widać że jestem zazdrosny i kontrolujący, oczywiście tego nie okazuje. Jak się tego ch&jostwa pozbyć? Masz na to jakąś receptę, zasadę, co do której można się stosować?

    Reply

    Paweł Grzywocz October 29, 2019 at 19:56

    Powiedz jej, żeby sobie zmieniła hasło. Zbuduj zdrowe i wysokie poczucie wartości (“Pewność siebie z kobietami w 90 dni”) oraz związek oparty na szczerym zainteresowaniu (program: “Jak utrzymać związek”), szacunku, lojalności i zaufaniu, żebyś przestał żyć w strachu, że ona będzie gadać z innymi facetami i spotka wśród nich kogoś lepszego od Ciebie.

    Marek January 14, 2020 at 20:18

    Pawle a mam takie pytanie odnośnie dziewczyny w stałym związku z którą się już jest jako para.
    Jak traktować takie zachowania jeżeli odwołuje spotkanie,często w ostatniej chwili w tym samym dniu, także zdarzało się przez sms.Z tą różnicą,że np. zawsze podaje lub pytała o alternatywny dzień/termin. Podaje głupie wymówki,że coś tam musi zrobić i jest zmęczona i “czy nie możemy jutro sie spotkać zamiast dziś?”itp. Miałem takie sytuacje,że na przestrzeni 3 miesięcy miałem z 5 spotkań odwołanych w taki sposób,że były przełożone niby bo jak nie chora, to coś jednak musiała załatwić itp itd. Zawsze realne szczegółowe wymówki.

    Jak reagować w stałym związku na taki brak szacunku czasu wobec stałego partnera? Na ile sobie na to pozwolić i czy rzucić ją wtedy i w ogóle wspominać o tym?

    Reply

    Paweł Grzywocz January 14, 2020 at 20:33

    Tak, należy jej powiedzieć, żeby następnym razem dała Ci znać wcześniej co najmniej 1 dzień i tak tłumaczysz jej do 3 razy sztuka. Jak nie pomoże, to koniec, bo to są podstawy podstaw w relacji.

    Reply

    Piotr October 8, 2020 at 11:19

    Ok Paweł a jak teraz jak jest ten cały Covid.

    Dziewczyna chce odwołać lub przełożyć spotkanie bo nagle akurat w dniu spotkania okazuje się np że otrzymuje maila od szefa,że on miał pośredni kontakt z osobą z podejrzeniem wirusa(nie jest zarażony) i ona choć bezpośredniego kontaktu z szefem nie miała. Taki zbieg okoliczności? Akurat w dniu spotkania.
    O takich sytuacjach słyszę też od kolegów. Czyżby Covid to fajna wymówką kobiety,taka nowość na polu randkowym?
    Jak się odniesiesz na takie wymówki na czasie,czy dawać im wiary czy tracić czas. Ciężko z taką wymówką walczyć i mieć jasność w porównaniu do innych które opisujesz :)

    Reply

    Paweł Grzywocz October 8, 2020 at 12:32

    Tak, wymówka jak każda inna. Osobiście poznałem ostatnio kilka dziewczyn, które rozumieją, że ta akcja jest upolityczniona, przesadzona i żyją normalnie. Zainteresowana i mądra dziewczyna, a tylko taka nas interesuje nie będzie sobie robić pod górkę, żeby się nie spotkać. A dla niezainteresowanej i nieświadomej jest to na rękę, że ma dodatkowy powód, aby się nie spotykać. Można próbować za 10 dni ponowić propozycję tak dla doświadczenia.

    Reply

    Piotr October 8, 2020 at 15:42

    A jeżeli dziewczyny informują mnie o takim przypadku. Podejrzenia dalekiego zagrożenia covidu(tylko pogłoski) i mówią,że wolały napisać i mnie poinformować czy mimo tego chce się spotkać czy przełożyć to traktować to normalnie czy wymówkę czyli chęć odwołania,przełożenia a może nas testują jak bardzo nam zależy? Ja osobiście pisze,że nie mam żadnego problemu i decyzję pozostawiam jej co do chęci spotkania.
    Przez ten Covid popadamy w paranoję i przeszkadza to w kontaktach międzyludzkich ale pozwala też wyeliminować wariatki,które są paranoikami.
    Mój kolega np. miał odwołane spotkanie bo napisała jemu,że w związku z taką sytuacją jaka panuje,za duże ryzyko to nie może się spotkać. Śmieszne to.

    Reply

    Paweł Grzywocz October 8, 2020 at 17:17

    Gdy chodzi o podejmowanie decyzji i przejmowanie odpowiedzialności, to kobiety w rozmaitych sytuacjach nie chcą, żeby zwalać całą odpowiedzialność na nie, np. mówiąc, że to od niej zależy czy się spotkacie, tylko powinieneś wyrazić wtedy swoje zdanie i poczuwać się do odpowiedzialności, że decydujecie się na spotkanie świadomie i mówisz, że bardzo chętnie chciałbyś się z nią spotkać i możesz trochę żartobliwie dodać, że zadbasz o to, żebyście wrócili cali i zdrowi. Nie oddawaj kontroli kobiecie nad decyzją o spotkaniu w ten sposób nigdy, bo wtedy sam się prosisz, żeby ona odmówiła. Zawsze proponuj, prowadź, decyduj, wyznaczaj kierunek, a jak dziewczynie się jakiś pomysł nie podoba, to Ci o tym powie, a nie zakładaj z góry, że ona może nie chcieć albo, że jest zastraszona, bo naszym zadaniem jest kobietę prowadzić i podejmować decyzje, a ona ma podążać. Kolega miał inną sytuację niż ta, którą opisałeś, bo jemu z góry dziewczyna powiedziała, że nie.

    Reply

    Piotr October 9, 2020 at 12:44

    Masz rację. Wyraziłem chęć i że nie mam problemu ze spotkaniem się mimo Covida.Spotkanie się odbyło,ale kolejna próba pocałunku raczej nieudana.

    Reply

    Piotr October 16, 2020 at 14:48

    A co w przypadku gdy, mam umówione spotkanie. W dniu spotkania dziewczyna dzwoni i przeprasza, mówiąc że chce przełożyć spotkanie (podaje inny konkretny termin + informuje, że w każdy w inny dzień też może się spotkać), natomiast powód przełożenia spotkania jest wręcz śmieszny. Chodzi regularnie na jakiś kurs i w związku z wprowadzeniem obostrzeń kurs ten nie będzie się odbywał przez jakiś czas a ostatni wypada właśnie w dniu naszego spotkania. Dodam, że nie jest to nic co by podnosiło jej kwalifikacje, raczej pasja. O zaprzestaniu odbywania się tego kursu dowiedziała się, dzień przed spotkaniem. Do tej pory mieliśmy 2 spotkania.

    Reply

    Paweł Grzywocz October 16, 2020 at 15:42

    Ok, zaakceptuj. Ważne, że dziewczyna daje znać z w miarę sensownym wyprzedzeniem a nie tuż przed spotkaniem, przeprasza, podaje konkretny powód oraz proponuje konkretny termin. Czy to wszystko prawda to się okaże na podstawie tego czy się pojawi czy nie pojawi w tym 2 terminie.

    Reply

    Piotr October 16, 2020 at 16:10

    A nie uważasz, że jeżeli co prawda podaje inny termin ale powód przełożenia spotkania jest tak błahy świadczy o jej niskim zainteresowaniu czy może nawet spotykaniu w celu zabijania czasu? Czy zawsze powinniśmy akceptować w takiej sytuacji inny termin niezależenie od powodu przełożenia spotkania?

    Reply

    Paweł Grzywocz October 16, 2020 at 16:37

    Zajęcia, które ona bardzo lubi to nie jest taki błahy powód i można to uszanować. Dzisiaj inny czytelnik dostał wymówkę w stylu, że dziewczyna się nie spotka z nim na pizzę po pracy, bo jest głodna i zmęczona po pracy, więc to już bardziej brzmi w stylu, że to błahy i bez sensu powód, bo przecież mieli iść coś zjeść, a poza tym zabił wyzwanie na pierwszych 2 spotkaniach, więc nawet się nie wysilała z tą wymówką. A lubiane przez dziewczynę zajęcia i to jeszcze ostatnie brzmi normalnie, jak zmiana planów, bo coś się przesunęło.

    Reply

    Szymon Cz. May 30, 2021 at 18:19

    Hej Paweł,
    dzisiaj kobieta odwołała nasze spotkanie (16. z kolei), dzwoniąc 5 godzin przed nim, bez podania alternatywnego terminu. Powodem było zdrowie (jakaś alergia na medykament, który przyjęła zeszłego wieczora, a zapomniała o uczuleniu). Do tej pory nie mamy ustalonego statusu związku – częściowo przez moje błędy, ale wszystkie inne objawy zainteresowania z jej strony występują – m. in dotyk, którego jest więcej z jej strony niż mojej, zero wykrętów od spotkań i jej pomysły na kolejne spotkania i wyjazdy.
    Za kilka dni na długi weekend jedziemy na pierwszy wyjazd z moimi znajomymi (z jej już byłem). Na zaproszenie początkowo nie zareagowała entuzjastycznie, że nie wierzy, że mam ochotę z nią jechać na ten wyjazd(?). Jak jej powiedziałem, że się cieszę, to nie wyglądała na przekonaną. Potem jednak zaczęła okazywać zainteresowanie. Czy może być tak, że teraz po prostu “przecieka” jej niechęć do tego wyjazdu, mimo prób jej zamaskowania? Czy jakoś jej nie zasygnalizować, że może lepiej, żeby jednak nie jechała? Sam już nie jestem na 100% przekonany co do tego wyjazdu.

    Reply

    Paweł Grzywocz May 30, 2021 at 19:47

    To się okaże. Pozwól jej dotrzymać słowa lub się wykręcić. To sporo o niej będzie świadczyć. Teraz macie ponad 10 spotkań, więc nie ma sensu jej skreślać za jedno odwołane spotkanie. Przyjmij, że naprawdę się źle poczuła, a to czy potraktuje to jako wymówkę przed wyjazdem, to czas pokaże. Poza tym odradzałem zapraszania jej na wyjazd z Twoimi znajomymi, jeśli ona sama się do tego nie garnęła i nie macie ustalonego związku na wyłączność. Teraz czekaj na jej ruch. Jak pojedzie, to ok, a je nie pojedzie, to też ok i będziesz wiedział, że coś nie bardzo u niej z komunikacją.

    Reply

    Szymon Cz. May 30, 2021 at 20:36

    Dzięki za odpowiedź. Ona sama jakiś czas temu zaproponowała kilka opcji wyjazdu i stwierdziła, że chce ten weekend spędzić ze mną, więc uznałem, że czas na mój ruch, tym bardziej, że dziewczyna sporo inwestuje w relację też na inne sposoby. A gdy na kolejnym spotkaniu zasugerowałem, że może to ona nie ma ochoty, to żywo zaprzeczyła. No ale zobaczymy, może to też kwestia jej “niekompletnego” poczucia wartości, bo parę objawów tego też się czasem przewija.

    Reply

    Szymon Cz. June 7, 2021 at 21:58

    Pojechaliśmy, ustaliliśmy związek na wyłączność, z moimi znajomymi dobrze się dogadywała.
    Mam teraz takie pytanie: czy udostępniać wszystkim zdjęcia z wyjazdu razem z kilkoma zdjęciami, które zrobiłem dziewczynie? Jakoś niezbyt mam na to ochotę, szczerze mówiąc, ale ciekaw jestem Twojej opinii.

    Reply

    Paweł Grzywocz June 7, 2021 at 22:24

    Zależy, czy mówili, żebyś im wysłał zdjęcia.

    Reply

    Szymon Cz. July 8, 2021 at 15:06

    Paweł, jak radzisz robić w sytuacji, gdy w dniu spotkania stała dziewczyna przesyła wiadomość, że nie wie, co ze spotkaniem, bo się źle czuje? Wymieniliśmy smsy, okazało się, że chodzi o okres. Nie poprosiłem, żeby dała znać do konkretnej godziny, bo uznałem, że to oczywiste, ew. sam zadzwonię o tej godzinie, którą uznam za właściwą. Czy takie działanie nie jest jednak zbyt oddające kontrolę dziewczynie?

    Reply

    Paweł Grzywocz July 8, 2021 at 17:40

    Dla stałej dziewczyny jesteśmy elastyczni i wyrozumiali oraz zgodnie z zasadą, po co się spotykać, gdy ona się źle czuje. Jak się źle czuje, to lepiej przełożyć spotkanie, więc na takiego sms’a możesz oddzwonić i zaproponować bardziej odległy termin, np. za 5 dni i zobaczyć, czy ona na niego przystanie, czy poda jakiś wcześniejszy.

    Reply

    Paweł November 28, 2012 at 01:01

    “Jak laska jest atrakcyjna, to zależeć jej zacznie po seksie”
    To nie jest do końca prawda. Owszem będzie jej zależeć jeśli nie robi to z pierwszym lepszym i dopiero po pół roku, bo zrobiła coś co jest oznaką 100% zaangażowania, ale seks nie jest jakimś dopełnieniem czy utwierdzeniem związku. Kobieta wystarczy że się lekko zauroczy, włoży trochę emocji, troszkę się zaangażuje uczuciowo i jeśli jej nie zagłaszczemy to nie odejdzie.

    Reply

    Bartolo November 28, 2012 at 15:32

    Sam bym lepiej bym tego nie ujął :)

    Reply

    Grzywocz November 29, 2012 at 16:41

    Jak ktoś lubi się poniżać i prosić, to jego sprawa. Tak, proponowanie spotkania więcej niż 2 razy, gdy kobieta nie chce się spotkać, to proszenie się bez względu na to, co sobie wkręcimy do głowy. Liczą się czyny. Kobieta robi wymówki i nie chce się spotkać. Facet dzwoni dalej aż do skutku… Jakby nie rozumiał. Natręt.

    Niech osoba czytająca obydwa podejścia, sama przetestuje obydwa. To jedyna droga do prawdy:

    1. Kobieta odwołała spotkanie przez sms na kilka godzin przed spotkaniem. Nigdy więcej się do niej nie odzywam.

    2. Kobieta odwołała spotkanie przez sms na kilka godzin przed spotkaniem. W kolejnych tygodniach proponuję kolejne spotkania.

    Kiedyś proponowałem nawet 10 razy spotkanie, dopóki kobieta nie powiedziała wprost, żebym dał sobie spokój.

    Następnie przyjąłem zasadę, że szanujący się facet proponuje spotkanie 2 razy, robiąc 7 dni odstępu pomiędzy zaproszeniami. Jeżeli 2 razy kobieta podaje wymówkę i nie przychodzi na spotkanie, to równie dobrze możemy (teraz już) prosić kolejne 8 razy i w większości przypadków nic z tego nie będzie. To tak samo, jakby do nas dzwoniła co jakiś czas gruba kobieta w nadziei, że w końcu ulegniemy.

    Niektórzy faceci nie potrafią przyjąć do wiadomości “nie”. Odmowy i wymówki są ich życiem. Uważają, że to jedyna droga do sukcesu i polecają ją innym. “Każde ‘nie’ zbliża Cię do ‘tak’” – mówią. Owszem, ale nie z tą samą kobietą. Każde “nie” zbliża nas do kolejnego “nie” i zaniżania poczucia swojej własnej wartości. To dosłownie błaganie i kobieta spotka się z takim facetem z litości lub braku innych opcji – wielki mi podryw.

    Nic tak nie zabija pewności siebie, jak wielokrotne proponowanie spotkania kobiecie, która ma nas gdzieś.

    Miłego proponowania.

    Reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: